Diefstal is exit, al zijn het vloeitjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:52 schreef biel het volgende:
[..]
kheb een pakje smint gestolen!
is dat erg?
was maar 0.99 euro cent!
Dat zou veel moeten zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:19 schreef sir_DERFEL het volgende:
Gisteravond 36(!) rolly's met cbl-fusten retour
normaal stuur ik er max. 20 mee..quote:
heb zelf geen ervaring mee, ken wel iemand die een mee lezer is op dit forum.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:05 schreef biel het volgende:
hoi,
heb net een waarschuwing gehad!
het schijnt er een van de hoogste soort te zijn bij AH!
zijn er meer mensen die dat wel eens gehad hebben?(of mee lezers)!:S
Precies, onze vrachtwagens gaan voller terug dan ze komen bij ons.quote:
snap ik niet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:52 schreef wiillie het volgende:
[..]
heb zelf geen ervaring mee, ken wel iemand die een mee lezer is op dit forum.
maarja die zal dan ook niet reageren.
mja, bij ons gaat dat niet echt, aangezien de vrachtwagen vol aankomt.., maar wij hebben vaak eerst een versvracht (rond de 20 ladingdragers) die een hoop retour meeneemt (ook als die nog een deellevering heeft), en dan een uurtje later komt houdbaar, die dus weer een hele hoop mee neemt..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:59 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Precies, onze vrachtwagens gaan voller terug dan ze komen bij ons.
3/4 van de vrachtwagen staat bij ons vol met fust, daarna komt de embalage en meestal kunnen we maar 25 rolcontainers meegeven en moet de rest ongeveer 75 en de 2 balen karton blijven staan.
Echt een ramp is dat bij ons, en als hij te laat is dan weet je het al, dan gaat er nog veel meer mee.
jij kan wel onder een nick zitten,maar als ik wat lees wat niet kan geef ik dat wel door natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef biel het volgende:
[..]
snap ik niet!
had tie ook smint mee genomen?![]()
je kan toch gewoon zeggen wat je gedaan hebt,we zitten toch onder een nick!
Iedereen heeft een nick, en toch weet iedereen van iedereen ongeveer wel wie die is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef biel het volgende:
[..]
snap ik niet!
had tie ook smint mee genomen?![]()
je kan toch gewoon zeggen wat je gedaan hebt,we zitten toch onder een nick!
vind je dat niet vervelend dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:20 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Iedereen heeft een nick, en toch weet iedereen van iedereen ongeveer wel wie die is.
Ik denk dat namelijk weinig mensen uit dit topic niet weten wie ik ben.
Het klopt inderdaad dat alle messen uit 1376 zijn verwijderd. Volgens vrienden van mij was de SM daar niet meer veilig!quote:
Nope, vind het meestal wel irritant dat ik niet weet tegen wie ik praat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:10 schreef schuilnaampje het volgende:
[..]
vind je dat niet vervelend dan?
De SM daar is toch XXXXXXXXXXquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:13 schreef biertjes het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat alle messen uit 1376 zijn verwijderd. Volgens vrienden van mij was de SM daar niet meer veilig!
Volgens mijn informatie op HK wel!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:03 schreef Webgangster het volgende:
[..]
De SM daar is toch H. de Groot ?
Haal de naam maar even weg dan, je hebt gelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:15 schreef filiaal_1200 het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie op HK wel!
Al staat daar wel een vraagteken achter,en dat wil wel wat zeggen!
Al vind ik wel dat je hier geen namen moet neerzetten!![]()
Jup, de 28e in de AH kempenaerstraat (Oegstgeest) geteld.quote:Op maandag 29 september 2008 14:46 schreef UncleSam het volgende:
Waren er hier nog mensen die de afgelopen twee weken hebben geteld in Oegsteest en Noordwijk? Wordt veel geteld in onze regio de laatste tijd.
dat wel......maar waarom staat dat vraagteken er achter?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:59 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Overigens kun je die naam ook op de site van albert heijn vinden
Aardig gek, ik ook.. Lekker diepvries gedaanquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef TVSNL het volgende:
[..]
Jup, de 28e in de AH kempenaerstraat (Oegstgeest) geteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |