Nou vertel isquote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef biel het volgende:
[..]
hmmmm,je raad nooit wie er vandaag tegenover me zat!
ja xit bij jou idd.. haddik al ff opgezocht..quote:Op maandag 29 september 2008 22:24 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ja dat zit je denk ik bij mij.
Bas en ik moesten vanavond werken, hoe zag de persoon eruit die je zag ?
Hoelaat was je trouwens in de winkel ?
Het was namelijk een tering bende van jewelsen.
Ik schat overigens dat je rond 6 a 7 in de winkel was ?
Moest zelf om 6 uur beginnen
edit: bij welke ah in maarssen ?!?! maarssendorp of maarssenbroek ? (bisonspoor)
hahahahquote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef biel het volgende:
[..]
hmmmm,je raad nooit wie er vandaag tegenover me zat!
slapen is helaas niet mogelijk daar!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:28 schreef zuivelman het volgende:
hahahah![]()
![]()
moest je nog werken dan? of kon je in een hoekje van het magazijn gaan slapen
doe onze nachtbrakers de groeten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:14 schreef Brammie1 het volgende:
zaterdag eerste deel BHV in Amersfoort. Moet ik om 07:09 de trein nemen hier
gelukkigquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef biel het volgende:
[..]
slapen is helaas niet mogelijk daar!![]()
hard werken des te meer!![]()
maar........komt goed!
vergeet de smint niet!quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:21 schreef zuivelman het volgende:
[..]
aaah.. ik heb het geluk dat ik wederom een goeie SM krijgdus die kan mij vast uitleggen hoe of wat
Ik heb maar 4 minuten overstaptijd in Utrecht, misschien ga ik 's middags nog langsquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef hooibaal het volgende:
[..]
doe onze nachtbrakers de groeten.
Ze zitten ook bij de BHV-cursus. Een beetje bikkel draait namelijk eerst vijf nachten, en gaat dan op zaterdagmiddag poppen reanimeren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:36 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 minuten overstaptijd in Utrecht, misschien ga ik 's middags nog langs
En dan loop ik te zeuren dat ik om 6 uur op moet staanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ze zitten ook bij de BHV-cursus. Een beetje bikkel draait namelijk eerst vijf nachten, en gaat dan op zaterdagmiddag poppen reanimeren.
Leg m onder t kopieer apparaat, het gaat toch alleen om de streepjescode die er op staat? Er zit toch geen magnetisch iets in?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:39 schreef Cahir het volgende:
Is het mogelijke om een 3e kopie van je bonuskaart aan te vragen?
Idd ik heb mijne ook gewoon gekopieerd en op me bonus sleutel hanger geplakt :p(en natuurlijk aan wat familieleden gegevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:44 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Leg m onder t kopieer apparaat, het gaat toch alleen om de streepjescode die er op staat? Er zit toch geen magnetisch iets in?
nope waarvoor dan ???????????quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:05 schreef biel het volgende:
hoi,
heb net een waarschuwing gehad!
het schijnt er een van de hoogste soort te zijn bij AH!
zijn er meer mensen die dat wel eens gehad hebben?(of mee lezers)!:S
kheb een pakje smint gestolen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:57 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
nope waarvoor dan ???????????
bij ons is dat soms ook gewoon einde verhaalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:05 schreef biel het volgende:
hoi,
heb net een waarschuwing gehad!
het schijnt er een van de hoogste soort te zijn bij AH!
zijn er meer mensen die dat wel eens gehad hebben?(of mee lezers)!:S
mss heb ik streepje voor bij de leiding!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij ons is dat soms ook gewoon einde verhaal!
Dat is gewoon 'werkze maar niet meer bij ons' hier.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:52 schreef biel het volgende:
[..]
kheb een pakje smint gestolen!
is dat erg?
was maar 0.99 euro cent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |