Piet heeft Google ontdekt, is dus niet nodigquote:Op zondag 21 september 2008 23:59 schreef Roi het volgende:
Piet schijnt een concurrent van Google op te gaan richten!
quote:Op zondag 21 september 2008 23:59 schreef Roi het volgende:
Piet schijnt een concurrent van Google op te gaan richten!
En Peter R. De Vries. Die man vindt ook dat hij helemaal geweldig is.quote:Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Piet![]()
Het leukste zou een tafel met Hugo, Johan Derksen, Piet de Visser en Hans Kraay jr. zijn
Ik had Piet hoog zitten, maar hij is het type "mens" die zijn succesvol gescoute spelers extreem vaak opnoemt, en zijn falingen horen we nooit uit zijn ietwat vochtige mond.quote:Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Piet heeft Google ontdekt, is dus niet nodig
En genee en jack. Als hostenquote:Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Piet![]()
Het leukste zou een tafel met Hugo, Johan Derksen, Piet de Visser en Hans Kraay jr. zijn
quote:Op zondag 21 september 2008 23:42 schreef BB-King het volgende:
Ik heb ook ooit eens ene Danny over Fok! getipt...
quote:Op maandag 22 september 2008 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had Piet hoog zitten, maar hij is het type "mens" die zijn succesvol gescoute spelers extreem vaak opnoemt, en zijn falingen horen we nooit uit zijn ietwat vochtige mond.²
Dat zouden meer mensen moeten doen, gewoon trots zijn op wat je hebt bereikt (desnoods met pieken en dalen)quote:Op maandag 22 september 2008 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had Piet hoog zitten, maar hij is het type "mens" die zijn succesvol gescoute spelers extreem vaak opnoemt, en zijn falingen horen we nooit uit zijn ietwat vochtige mond.²
En dik geld maken.quote:Op maandag 22 september 2008 00:05 schreef kraaksandaal het volgende:
Met veel lullen en enige kennis van zaken, ken je op de oude dag toch maar mooi steeds in al die stadions aanwezig zijn.
Ik dacht eerder achter idols, popstars edquote:Op maandag 22 september 2008 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Piet is ook de drijvende kracht achter TV-programma's als Spoorloos en Vermist.
MIjn broer heeft 2 zonen van een braziliaanse vrouw en ze kunnen hendig goed voetballen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:03 schreef cultheld het volgende:
Piet denkt dat elke Braziliaan goed is.
Wie is de mol?quote:Op maandag 22 september 2008 00:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder achter idols, popstars ed
Ik heb de uitzending helaas moeten missen. Is er iemand die me kan blij maken met een online gecapte uitzending?quote:Op maandag 22 september 2008 00:02 schreef mordradead het volgende:
Wat vonden jullie ervan jongens?
Dat zeker. En Roman zal hem ook niet slecht betalen. Het mooiste levenquote:Op maandag 22 september 2008 00:05 schreef kraaksandaal het volgende:
Met veel lullen en enige kennis van zaken, ken je op de oude dag toch maar mooi steeds in al die stadions aanwezig zijn.
Als je ze allemaal scout zit er uiteindelijk wel een topper tussenquote:Op maandag 22 september 2008 00:03 schreef cultheld het volgende:
Piet denkt dat elke Braziliaan goed is.
Roman heeft zijn rijkdom aan Piet te danken, niemand heeft zo'n goeie neus voor olie als Pietquote:Op maandag 22 september 2008 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeker. En Roman zal hem ook niet slecht betalen. Het mooiste leven
Piet heeft hem in Spanje gescout toen hij ook Messi ging bekijken.quote:Op maandag 22 september 2008 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Piet zit ook al jaren achter de ontdekking van Sinterklaas
Hij lacht iedereen uit.quote:Op maandag 22 september 2008 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeker. En Roman zal hem ook niet slecht betalen. Het mooiste leven
Daar heet ie De Visser voorquote:Op maandag 22 september 2008 00:08 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Hij blijft bescheiden en gaat nog steeds naar de Zeeman.
Nee man, Piet scout alles op de straat. Hij zou zo rasartiesten als Gordon, Guus Meeuwis en Imca Marina ontdekt kunnen hebben.quote:Op maandag 22 september 2008 00:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder achter idols, popstars ed
of in een kooitje: KanariePietquote:Op maandag 22 september 2008 00:09 schreef mcyodogg het volgende:
Als zal Piet kennende het echte zangtalent op de copacabana te vinden zijn.
Dat moet 'ie toch even beter doen dan de volgende keer.quote:Op maandag 22 september 2008 00:09 schreef GGMM het volgende:
Piet heeft die deeltjesversneller ook gescout.
Dan zou er absoluut geen stabiel discours kunnen ontstaan, Hugo en Johan gaan dan bikkelen om wie het hardst kan chargeren. Hans gaat voor de populariteitsprijs, en Piet "room in mijn mond is fijn" de Visser zal geen poging ongeroerd laten om de Chriet Titulaer-award binnen te slepen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Piet![]()
Piet heeft braamhaar ooit eens ontdektquote:Op maandag 22 september 2008 00:09 schreef GGMM het volgende:
Piet heeft die deeltjesversneller ook gescout.
Al gescout door Piet toen je schoonzus de echo's liet makenquote:Op maandag 22 september 2008 00:07 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
MIjn broer heeft 2 zonen van een braziliaanse vrouw en ze kunnen hendig goed voetballen.
Hoezo, alles is toch goed gegaan?quote:Op maandag 22 september 2008 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat moet 'ie toch even beter doen dan de volgende keer.
Ik weet niet wie Johan Servaes is, maar Piet had Mary al gespot toen ze nog geen naam hadquote:Op maandag 22 september 2008 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zou er absoluut geen stabiel discours kunnen ontstaan, Hugo en Johan gaan dan bikkelen om wie het hardst kan chargeren. Hans gaat voor de populariteitsprijs, en Piet "room in mijn mond is fijn" de Visser zal geen poging ongeroerd laten om de Chriet Titulaer-award binnen te slepen.
Als we Piet mogen geloven is hij zelfs verantwoordelijk geweest voor de ontdekking van Pelé en [b]Johan Servaes.[b]
²
Als je ziet hoe hij zich kleed vraag je je toch telkens weer af wat hij met zijn geld doet.quote:Op maandag 22 september 2008 00:11 schreef DrMarten het volgende:
Kunnen ze die Piet de Visser niet ergens in een bejaardenhuis stoppen. Wat een strontvervelende zelfingenomen vent is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |