Piet heeft Google ontdekt, is dus niet nodigquote:Op zondag 21 september 2008 23:59 schreef Roi het volgende:
Piet schijnt een concurrent van Google op te gaan richten!
quote:Op zondag 21 september 2008 23:59 schreef Roi het volgende:
Piet schijnt een concurrent van Google op te gaan richten!
En Peter R. De Vries. Die man vindt ook dat hij helemaal geweldig is.quote:Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Piet![]()
Het leukste zou een tafel met Hugo, Johan Derksen, Piet de Visser en Hans Kraay jr. zijn
Ik had Piet hoog zitten, maar hij is het type "mens" die zijn succesvol gescoute spelers extreem vaak opnoemt, en zijn falingen horen we nooit uit zijn ietwat vochtige mond.quote:Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Piet heeft Google ontdekt, is dus niet nodig
En genee en jack. Als hostenquote:Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Piet![]()
Het leukste zou een tafel met Hugo, Johan Derksen, Piet de Visser en Hans Kraay jr. zijn
quote:Op zondag 21 september 2008 23:42 schreef BB-King het volgende:
Ik heb ook ooit eens ene Danny over Fok! getipt...
quote:Op maandag 22 september 2008 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had Piet hoog zitten, maar hij is het type "mens" die zijn succesvol gescoute spelers extreem vaak opnoemt, en zijn falingen horen we nooit uit zijn ietwat vochtige mond.²
Dat zouden meer mensen moeten doen, gewoon trots zijn op wat je hebt bereikt (desnoods met pieken en dalen)quote:Op maandag 22 september 2008 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had Piet hoog zitten, maar hij is het type "mens" die zijn succesvol gescoute spelers extreem vaak opnoemt, en zijn falingen horen we nooit uit zijn ietwat vochtige mond.²
En dik geld maken.quote:Op maandag 22 september 2008 00:05 schreef kraaksandaal het volgende:
Met veel lullen en enige kennis van zaken, ken je op de oude dag toch maar mooi steeds in al die stadions aanwezig zijn.
Ik dacht eerder achter idols, popstars edquote:Op maandag 22 september 2008 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Piet is ook de drijvende kracht achter TV-programma's als Spoorloos en Vermist.
MIjn broer heeft 2 zonen van een braziliaanse vrouw en ze kunnen hendig goed voetballen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:03 schreef cultheld het volgende:
Piet denkt dat elke Braziliaan goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |