Ouch, die kwam aan .quote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
M.a.w. :
Ze heeft zich niet gedouched voordat ze ging stappen![]()
![]()
of
Ze gebruikt gewoon van die cheap-ass meuk en heeft geen hart voor de sport. "Het moet allemaal maar zo goedkoop mogelijk. Ik kom er wel met mijn looks, zonder die bruine meuk".
Ik vind het evengoed vatsig. Als je er toch zo uitziet ga je het toch niet in je hoofd halen om onder de mensen te komen![]()
![]()
Onder je bodybuild maten OK. Maar die zien er net zo maf uit.
Lastig ja. Als ik namen weet post ik ze hier!quote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Lastig lastig...wie die hier posten zijn nou van dat bodybuild forum?
Hahahhahaa LMAO post eens een foto van jou dan? Want mooi gevormde vrouwen, vallen natuurlijk ook op mooi gevormde mannen. En niet dat je lekker van achteren wordt genomen en je kont blauwe plekken oploopt van die puntige heupjesquote:Op maandag 22 september 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
OMFG. Gespierde vrouwenVan die manskerels.
Zit je "haar" in het donker van achteren te bonen lijkt het net alsof je een mannentorso tussen je poten hebtGeil ook. NEE
En dan al die schmink op je body na een heftige nacht. Leg dat maar eens uit aan je collega's
quote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Linkje naar nr. 1?quote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is al het tweede topic vandaag die een leuke wending heeft.![]()
Het vierde alquote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is al het tweede topic vandaag die een leuke wending heeft.![]()
Straks komt na Sophiej die andere schimmelbesmeurde kut van een Marjolein ook nog even bumpen, en vooral verder niks toevoegen.quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef Tommeke het volgende:
Een reltopic op maandagmiddag is wel leuk
Casper van de beek?quote:Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef Tommeke het volgende:
Lol!
Wie heeft ze hier op gezet?
http://www.ohmyguido.com/index.php?page=show&guido=1790
quote:Op maandag 22 september 2008 16:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik wou gisteravond geen rel schoppen, maar tis nooit weg zo'n relletje
Oeh mevrouw voelt zich in haar "kruis" getast omdat bodybuildsters er gewoon niet vrouwelijk uitzien.quote:Op maandag 22 september 2008 16:21 schreef Sophiej het volgende:
[..]
Hahahhahaa LMAO post eens een foto van jou dan? Want mooi gevormde vrouwen, vallen natuurlijk ook op mooi gevormde mannen. En niet dat je lekker van achteren wordt genomen en je kont blauwe plekken oploopt van die puntige heupjes
Had jij geen anorexia?quote:Op maandag 22 september 2008 16:21 schreef Sophiej het volgende:
[..]
Hahahhahaa LMAO post eens een foto van jou dan? Want mooi gevormde vrouwen, vallen natuurlijk ook op mooi gevormde mannen. En niet dat je lekker van achteren wordt genomen en je kont blauwe plekken oploopt van die puntige heupjes
Jij dat alvast niet zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 16:26 schreef HenkeSchutte het volgende:
Wie trouwens dat bleke bleekneusje?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Thanks. Ik doe mijn best.
Geef nu maar [ afbeelding ] karma [ afbeelding ] enzo.
Wat wil je, het lichaam schreeuwt om koolhydraten en eiwitten, daar word je niet slimmer op.quote:Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef DR878 het volgende:
Heerlijk topic dit. En al die dbb patsertjes happen he
Miertje.. doe toch eens beter speurwerk.. een paar posts hierboven verdedig ik de mooie bbvrouwenvormen naar onze vriendelijke boswachter toequote:Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
Straks komt na Sophiej die andere schimmelbesmeurde kut van een Marjolein ook nog even bumpen, en vooral verder niks toevoegen.
quote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
Wat wil je, het lichaam schreeuwt om koolhydraten en eiwitten, daar word je niet slimmer op.
Zit ook zo'n idioot van een member op die heet MacB, volgens hem doet ie al een maand of 4 een dieet.
En een dieet waarbij je maar paar honerd gram koolhydraten per dag eet, hahahahah.
Als je echt zoveel verstand er van hebt, hoef je dit niet zo lang te doen. Hoe verneuk je je egen lichaam!!!
mequote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Miertje?quote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef Sophiej het volgende:
[..]
Miertje.. doe toch eens beter speurwerk.. een paar posts hierboven verdedig ik de mooie bbvrouwenvormen naar onze vriendelijke boswachter toe
Heb je ervaring met die mensen ?quote:Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Laten we eerlijk zijn. Hoeveel % van de bodybuilders is universitair onderlegd ?
Hoeveel bodybuilders zitten er op dat forum?quote:Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Laten we eerlijk zijn. Hoeveel % van de bodybuilders is universitair onderlegd ?
Ik snap je reactie niet m.b.t. mijn post maar goed. Ik heb dan ook geen uni gedaanquote:Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je ervaring met die mensen ?
Het is wel makkelijk aannemen met zo'n laag voorhoofdmaarja toch slaat het nrgens op wat je zegt waarschijnlijk
Ik raak maar niet uit de minquote:Op maandag 22 september 2008 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
Wat wil je, het lichaam schreeuwt om koolhydraten en eiwitten, daar word je niet slimmer op.
Zit ook zo'n idioot van een member op die heet MacB, volgens hem doet ie al een maand of 4 een dieet.
En een dieet waarbij je maar paar honerd gram koolhydraten per dag eet, hahahahah.
Als je echt zoveel verstand er van hebt, hoef je dit niet zo lang te doen. Hoe verneuk je je egen lichaam!!!
Dat was ook mijn conclusie een paar blz. terug. Schijnbaar zijn ze gepikeerd als je dat zegt.quote:Op maandag 22 september 2008 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
En vrouwen die aan bodybuilding doen zien er over het algemeen nou eenmaal erg mannelijk uit.
Mannen in het algemeen houden daar niet van. Dus, trek je conclusie.
Nu zal je misschien denken dat ik ook zo 'groot' ben maar helaas dat niet. Zover is mijn streven ook niet maar als je aan fitness doet wil niet meteen zeggen dat je a la Jerommeke eruit ziet. Zoiets verdient enorme respect vanwege alle tijd en zweet die erin gestoken is. Denk alleen al aan het opstellen van een voedingsschema.quote:Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oeh mevrouw voelt zich in haar "kruis" getast omdat bodybuildsters er gewoon niet vrouwelijk uitzien.
Een vrouw hoort geen bonk spier te zijn![]()
Lekker natuurlijk ook.
Ws. zijn het van die lesbo's die even het vrouwelijke van de partner moeten compenseren door zich te transformeren in een Jerommeke.
Conclusie: van eiwitten en koolhydraten word je dom? (jij moet wel ongelooflijk slim zijnquote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef HenkeSchutte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |