abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61814292
DIT IS ROTTERDAM

(
quote:
Novum) - Tijdens de klassieker Feyenoord-Ajax in de Rotterdamse Kuip is zondagmiddag een 12-jarige supporter van Ajax mishandeld. De jongen zat in een vak met supporters van de thuisclub en juichte na de eerste goal van Ajax. Hierop kreeg hij een stomp in het gezicht van een volwassen man die naast hem stond, waarna een knokpartijtje ontstond, meldt de politie.

De volwassene is goed zichtbaar op beeld vastgelegd en wordt door justitie gezocht voor mishandeling. Het is de bedoeling dat de dader zichzelf meldt bij de politie. Als hij dat niet doet dan worden de beelden mogelijk via de media naar buiten gebracht, zegt een politiewoordvoerder.

Voor, tijdens en na de wedstrijd werden achttien mensen aangehouden voor belediging, bedreiging, baldadig gedrag en discriminatie. Daarnaast werden 79 bekeuringen uitgedeeld voor wildplassen, openbaar alcoholgebruik en diverse verkeersovertredingen. De EHBO heeft in en om het stadion dertig mensen behandeld. Drie van hen moesten naar het ziekenhuis. Eén van hen had een epileptische aanval, één had pijn op de borst en de ander had hartklachten. De politie spreekt van een relatief rustige Feyenoord-Ajax, die overigens eindigde in 2-2
http://www.nieuws.nl/527727

Twee grote incidenten waarin Nederlanders tekeer gaan tegen burgers, zij eisen nu ook het voetbal op zich, zij zijn de baas op de stadions.

Heeft Ajax of Feijenoord al dit veroordeeld ? Heeft PVV kamervragen gesteld ??
Komt er nu ook 5 jaar verbod op wedstrijden van Ajax en Feijenoord ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 september 2008 @ 23:40:43 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_61814311
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:39 schreef Meki het volgende:
(
[..]

Heeft PVV kamervragen gesteld ??

Op zondag?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_61814324
Nederlanders tekeer gaan tegen burgers???
pi_61814336
Je moet ook niet in het vak van de tegenpartij gaan juigen bij voetbal
***** Kraak.....
pi_61814412
Dus de burgers zijn geen Nederlanders ofzo?
Ik snap m niet, leg is uit.
pi_61814417
ben je toch een behoorlijke kneus als je zoiets doet tijdens de klassiekers
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_61814447
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dus de burgers zijn geen Nederlanders ofzo?
Ik snap m niet, leg is uit.
Jah wel , ik heb het over relschoppers die burgers lastig vallen
zoals vandaag in Capelle en nu een 12 jarige jongen

Heeft de burgemeester de betrokken groep beklaagd
pi_61814514
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:45 schreef Meki het volgende:

Heeft de burgemeester de betrokken groep beklaagd
Groep? Er is een 12 jarige sukkel op zijn bek geslagen, dat zou meer moeten gebeuren.
***** Kraak.....
pi_61814568
Blijft natuurlijk ontzettend dom om als Ajacied te gaan juichen midden in een Feijenoord vak. Dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd. Je weet van te voren dat er een gespannen sfeer zal hangen en dan kiest een verstandig persoon ervoor zichzelf in te houden.

Heb al meerdere keren, bij verschillende clubs, in een thuisvak gezeten als supporter van de uitspelende partij. Het blijft oppassen. Je kan zelf wel een beetje inschatten of je ongestraft kan juichen of niet. Ajax Feijenoord lijkt me nou niet direct een wedstrijd waar dat makkelijk zou kunnen.

Dat geweld keurt iedereen natuurlijk af. Toch heb je ook wel een bepaalde eigen verantwoordelijkheid hoor. Als ik racistische opmerkingen maak tegen een groepje Marokkanen kan ik er ook rekening mee houden dat ik daar niet zonder kleerscheuren vanaf kom. Behoorlijk dom om zo te provoceren.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_61814603
en de omstanders die dit toe lieten ??
pi_61814775
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:50 schreef Meki het volgende:
en de omstanders die dit toe lieten ??
Moeten die gelijk op het zelfde niveau komen dan door ook maar te gaan slaan?

Een bepaalde bevolkingsgroep heeft er wel handje van om in groepen rond te hangen en zo te reageren
***** Kraak.....
pi_61814826
Ik zie de link niet om kamervragen te gaan stellen.
Of kom je nu op voor de weerloze Nederlander die slachtoffer word van geweld.

Voor de rest: een Meki topic.
pi_61814924
uit het VBL randverschijnselen topic:
quote:
Was op C inderdaad, stonden elkaar een high five ofzo te geven toen 020 de 0-1 maakten, kerel was inderdaad zeker geen 12, ik had hem op een jaar of 20 geschat en ik stond op een meter of 10-15 afstand. Leek er wel op alsof ie met z'n vader was inderdaad, of in ieder geval een ouwe lul naast 'm. Hij had overigens geen echt rake klappen gehad, wat geschampt en een trap in z'n maag geloof ik toen ie naar boven afgevoerd werd.
pi_61814980
quote:
DIT IS ROTTERDAM

(
[..]

Twee grote incidenten waarin Nederlanders tekeer gaan tegen burgers, zij eisen nu ook het voetbal op zich, zij zijn de baas op de stadions.

Ze moeten jou bij de komende Ajax - Feyenoord in de F-Side gooien met een Feyenoord-vlag om je kop.
X
X
X
pi_61815003
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:05 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ze moeten jou bij de komende Ajax - Feyenoord in de F-Side gooien met een Feyenoord-vlag om je kop.
zie het al voor me, dat is echt kut voor je.
pi_61815026
Meki heeft een punt.
Als het een Marrokaan was geweest ipv een Nederlander dan was het land te klein geweest.
Make my day!
pi_61815055
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:05 schreef Frasier het volgende:

[..]

pi_61815224
Tegen jongetjes van 12
Dacht dat er principes waren: Geen geweld tegen kinderen, vrouwen en spelers.
pi_61815255
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:16 schreef toma het volgende:
Tegen jongetjes van 12
dat dachten Van Persie en Acuna ook...

maar er zitten altijd hersenlozen tussen
  maandag 22 september 2008 @ 00:17:55 #20
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61815264
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:49 schreef Karammel het volgende:
Blijft natuurlijk ontzettend dom om als Ajacied te gaan juichen midden in een Feijenoord vak. Dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd. Je weet van te voren dat er een gespannen sfeer zal hangen en dan kiest een verstandig persoon ervoor zichzelf in te houden.

Heb al meerdere keren, bij verschillende clubs, in een thuisvak gezeten als supporter van de uitspelende partij. Het blijft oppassen. Je kan zelf wel een beetje inschatten of je ongestraft kan juichen of niet. Ajax Feijenoord lijkt me nou niet direct een wedstrijd waar dat makkelijk zou kunnen.

Dat geweld keurt iedereen natuurlijk af. Toch heb je ook wel een bepaalde eigen verantwoordelijkheid hoor. Als ik racistische opmerkingen maak tegen een groepje Marokkanen kan ik er ook rekening mee houden dat ik daar niet zonder kleerscheuren vanaf kom. Behoorlijk dom om zo te provoceren.
Dude, dat kind was 12.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_61815282
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:17 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Dude, dat kind was 12.
12 jarigen hebben geen hersenen? pa had ook beter moeten weten trouwens
pi_61815293
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:07 schreef agter het volgende:
Meki heeft een punt.
Als het een Marrokaan was geweest ipv een Nederlander dan was het land te klein geweest.
Een Marokkaan is niet alleen in een vijandelijk vak.
***** Kraak.....
pi_61815311
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:16 schreef toma het volgende:
Tegen jongetjes van 12
op die foto van fr12.nl ( staat ook in het topic over randverschijnselen in VBL ) lijkt ie me geen 12 dus dan had ie wel kunnen weten dat ie niet kan juichen in dat vak aan de ene kant moet het gewoon kunnen maar je weet gewoon dat het in Nederland niet kan.

Al wil ik het niet goed praten als die gene echt heeft geslagen ( want de media blaast nog weleens wat op )
pi_61815350
Op de tribune bij een beladen match is het tegewoordig inderdaad link om voor de tegenpartij te juigen als je in 't verkeerde vak staat.
***** Kraak.....
  maandag 22 september 2008 @ 00:24:00 #25
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61815367
Tuurlijk zijn die mensen een stelletje beesten Meki. Maar of die nou genoeg is om een topic te openen?

Hooligans zijn ook burgers. Ik weet echt niet of die er voor terugschrikken 'civiele doelen' aan te vallen.

En mods: Ik vind dat Meki inmiddels echt misbruik maakt van dit forum. Als je het bijna elke dag presteert om iets te posten en daar vervolgens een politieke draai aan geeft wordt dat op een gegeven moment gewoon te veel. Ik stem voor inperking.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_61815423
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:17 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Dude, dat kind was 12.
Die zogenaamde "vader" had beter moeten weten. Als je als bezoekende partij dan toch in het vak van de tegenpartij gaat zitten is uitgebreid juichen niet echt gewenst natuurlijk, dat zou je moeten weten. Ik keur het niet goed maar zo lok je het wel uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frasier op 22-09-2008 00:32:54 ]
X
X
X
  maandag 22 september 2008 @ 00:30:45 #27
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61815472
quote:
waarin Nederlanders tekeer gaan tegen burgers
Wij Nederlanders zijn geen burgers?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_61815484
quote:
Het ventje was twaalf!!! Een kind!!!

Die kerel die hem op zijn bek sloeg spoort niet.

We hebben het hier over voetbal, een spel waarbij 22 idioten achter een bal aanrennen.
Daar sla je toch geen jochie van 12 voor op zijn bek.

maandag 22 september 2008 @ 00:32:41 #29
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61815503
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:24 schreef Strani het volgende:
Ik stem voor inperking een dwangbuis.
pi_61815565
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het ventje was twaalf!!! Een kind!!!

Die kerel die hem op zijn bek sloeg spoort niet.

We hebben het hier over voetbal, een spel waarbij 22 idioten achter een bal aanrennen.
Daar sla je toch geen jochie van 12 voor op zijn bek.

Als je toevallig met je skateplank een tokkie omver rijdt in verkeerde buurt dan heb je ook een probleem.
Zo gaat 't met alles, A'dam is beter dan R'dam, in de rest van NL wonen domme boeren etc etc....
***** Kraak.....
  maandag 22 september 2008 @ 00:36:20 #31
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61815566
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:27 schreef Frasier het volgende:

[..]

Die zogenaamde "vader" had beter moeten weten. Als je als bezoekende partij dan toch in het vak van de tegenpartij gaat zitten is uitgebreid juichen niet echt gewenst natuurlijk, dat zou je moeten weten. Ik keur het niet goed maar zo lok je het wel uit.
Dat uitlokken doe je als je een volwassen weldenkend vent bent.
Maar het blijft natuurlijk belachelijk.
In mijn tijd (mijn god ) had je nog een soort erecode dat je mensen die niks met het hooliganisme te maken hadden met rust gelaten werden.
pi_61815585
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:24 schreef Strani het volgende:
Tuurlijk zijn die mensen een stelletje beesten Meki. Maar of die nou genoeg is om een topic te openen?

Hooligans zijn ook burgers. Ik weet echt niet of die er voor terugschrikken 'civiele doelen' aan te vallen.

En mods: Ik vind dat Meki inmiddels echt misbruik maakt van dit forum. Als je het bijna elke dag presteert om iets te posten en daar vervolgens een politieke draai aan geeft wordt dat op een gegeven moment gewoon te veel. Ik stem voor inperking.
Ik wil jullie gewoon laten zien dat er overal criminaliteit is en niet alleen bij allochtonen. want bij deze soort criminaliteit waar autochtoon de dader is en zijn slapen jullie en bij criminele allochtonen zijn jullie wakker
pi_61815602
Voetbal alleen op tv uitzenden en geen live wedstrijden meer met publiek.

Doei kanker hooligans en andere zinloze praktijken
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_61815651
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik wil jullie gewoon laten zien dat er overal criminaliteit is en niet alleen bij allochtonen. want bij deze soort criminaliteit waar autochtoon de dader is en zijn slapen jullie en bij criminele allochtonen zijn jullie wakker
Procentueel gezien zijn er over het algemeen vaak allochtonen betrokken bij ellende. Maar daar ben je volgens mij te stom voor om dat te snappen.
X
X
X
pi_61815660
Nee, ik snap het maar de manier hoe de media tegen aangaat naar de allochtonen is not done
pi_61815663
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:

Jij bent zeker nooit in een stadion geweest? Je lijkt m'n moeder wel met zulke domme uitspraken.
  maandag 22 september 2008 @ 00:44:47 #37
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61815675
quote:

[..]

Ik keur geweld en criminaliteit altijd af, maakt niet uit van wie.

Maar ik denk toch niet dat je het kunt vergelijken. Nederlanders zien allochtonen nou eenmaal als gasten die zich aan te passen hebben en zich vooral niet moeten misdragen. Autochtonen doen ook foute dingen maar ja, die 'zijn nou eenmaal van hier' en en dat is dan een beetje 'ons eigen probleem'.

Als ik als immigrant in Spanje me zou misdragen zou ik het logisch vinden dat mensen mij harder aanpakken dan ze met een Spanjaard zouden doen.

En als 2e of 3e generatie allochtonen niet meer als buitenlander gezien willen worden, dan hebben ze gewoon de keuze Nederland als land en als cultuur te accepteren.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 22 september 2008 @ 00:44:57 #38
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61815680
quote:

[..]

Onder elk bevolkingsgroep zitten er wel een paar rotte appelen. Maar die paar rotte die wij Nederlanders hebben wegen niet op tegen dat zooitje tuig onder de Marokkanen.
pi_61815692
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:43 schreef toma het volgende:

[..]

Jij bent zeker nooit in een stadion geweest? Je lijkt m'n moeder wel met zulke domme uitspraken.
Zat klappen gehad en gegeven bij de welbekende wedstrijden, je lijkt je moeder wel.
pi_61815701
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:43 schreef Meki het volgende:
Nee, ik snap het maar de manier hoe de media tegen aangaat naar de allochtonen is not done
En hoe zit het met de normale burger, is dat ook not done?
pi_61815722
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:

pi_61815726
quote:

het maken van racistische opmerkingen is iets van een -heel- ander kaliber dan juichen voor je voetbal club hoor..

ik zeg:
dump al die fans bij elkaar in een stadion, met de nodige honkbal knuppels, sluit de deuren en kom een dag of 2 later terug
pi_61815736
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:47 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Vieze feyenoorder
pi_61815772
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:44 schreef cheqy het volgende:

[..]

Onder elk bevolkingsgroep zitten er wel een paar rotte appelen. Maar die paar rotte die wij Nederlanders hebben wegen niet op tegen dat zooitje tuig onder de Marokkanen.
Ze zijn het eigenlijk niet eens waard om te worden bestempeld als "Marokkaan", in Marokko zelf kotsen ze dat soort lui ook uit
X
X
X
pi_61815793
burgers?

lekker, doe maar 2 febo burgers
pi_61815853
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:43 schreef Meki het volgende:

Als er een ongeluk is met een vrachtwagen wordt dat ook altijd expliciet vermeldt en zal die vrachtwagen daar wel schuldig aan zijn.

Maar laten we wel wezen, Meki, er zitten allochtonen tussen in dit land die je het liefst in een lekke rubberboot op de Noordzee zet. Zij verpesten het ook voor de rest en daar kunnen de blanken niks van zeggen:"want die zijn dan rascistisch."

Dus de allochtonen die wel normaal doen, die moeten eigenlijk die rotte appels op hun gedrag aanpreken.
  maandag 22 september 2008 @ 00:59:57 #47
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61815885
quote:

domme lul, het gaat hier om een kind
pi_61815911
Het is wel de problemen zelf opzoeken natuurlijk
pi_61815925
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:47 schreef mschol het volgende:

[..]

het maken van racistische opmerkingen is iets van een -heel- ander kaliber dan juichen voor je voetbal club hoor..

Joden is een geliefde uitdrukking van het Ajax volk
Hamas, Joden aan het gas weer een gevolg daarop.
***** Kraak.....
  maandag 22 september 2008 @ 01:05:11 #50
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61815943
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:02 schreef Hadley het volgende:
Het is wel de problemen zelf opzoeken natuurlijk
ja, want kinderen van 12 weten hoe dat precies zit en verwachtingen enzo

dom volk
pi_61815953
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:50 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ze zijn het eigenlijk niet eens waard om te worden bestempeld als "Marokkaan", in Marokko zelf kotsen ze dat soort lui ook uit
Daarom is de geheime dienst zo actief, die willen ze daar 't land niet in zulke raddraaiers.
***** Kraak.....
pi_61815954
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:05 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

ja, want kinderen van 12 weten hoe dat precies zit en verwachtingen enzo
ja

en z'n vader (?) ook
pi_61815977
maar goed we zitten er nu mee en 't zal wel weer bijdraaien naar wat treinkapingen enzo.
***** Kraak.....
  Trouwste user 2022 maandag 22 september 2008 @ 01:10:28 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_61816015
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:44 schreef gers het volgende:
ben je toch een behoorlijke kneus als je zoiets doet tijdens de klassiekers
Hij is 12

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61816031
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij is 12

Hij was maar een clown.
***** Kraak.....
pi_61816078
Vind het wel heel erg naar voor die jongen...
Ik zit wel eens in een vak waar sommigen voor de tegenstander juichen, maar dan ga je er toch niet op slaan?
Make my day!
  maandag 22 september 2008 @ 01:18:15 #57
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61816095
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:06 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ja

en z'n vader (?) ook
dat is niet relevant

de feyenoord fans zijn ook niet op de vader in gaan slaan, maar op het kind
pi_61816101
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:16 schreef agter het volgende:
Vind het wel heel erg naar voor die jongen...
Ik zit wel eens in een vak waar sommigen voor de tegenstander juichen, maar dan ga je er toch niet op slaan?
Sinds Rinus Michels ooit verkondigde dat voetbal oorlog is zijn er in NL veel verdwaalde zielen met een absurde clubliefde.
***** Kraak.....
  Trouwste user 2022 maandag 22 september 2008 @ 01:20:35 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_61816112
In Amerika zit iedereen door elkaar. Lul je met de tegenpartij.

Helaas kan dat niet meer in het voetbal.

De agressor moet trouwens minimaal een gevangenisstraf krijgen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61816126
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:20 schreef tong80 het volgende:
In Amerika zit iedereen door elkaar. Lul je met de tegenpartij.

Daar kan het wel. In Europa met voetbal blijkbaar niet.
***** Kraak.....
  maandag 22 september 2008 @ 01:23:11 #61
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61816132
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:19 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Sinds Rinus Michels ooit verkondigde dat voetbal oorlog is zijn er in NL veel verdwaalde zielen met een absurde clubliefde.

ja en in engeland hebben ze dat daarna van Rinus overgenomen
pi_61816135
Bij Rugby zijn op de tribune ook nooit geen rellen.
***** Kraak.....
  Trouwste user 2022 maandag 22 september 2008 @ 01:25:15 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_61816146
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:19 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

In Argentinië vallen er elk weekd doden bij suportersrellen.

Is niet alleen in Nederland.

pi_61816149
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:23 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

ja en in engeland hebben ze dat daarna van Rinus overgenomen
Rinus de ijzervreter haalde dat uit Engeland natuurlijk ,de bakermat van het voetbal.
***** Kraak.....
pi_61816159
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

In Argentinië vallen er elk weekd doden bij suportersrellen.

Gewonden denk ik, misschien paar hartaanvallen maar bij echte ongeregeldheden staat dat wel ergens in het nieuws.
***** Kraak.....
  maandag 22 september 2008 @ 01:41:46 #66
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61816250
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:25 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Rinus de ijzervreter haalde dat uit Engeland natuurlijk ,de bakermat van het voetbal.
inderdaad. en daarna waren er supportersrellen. Want rinus said so !
pi_61816270
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:41 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

inderdaad. en daarna waren er supportersrellen. Want rinus said so !
In Engeland zelf zijn er geen rellen meer, komt dat zootje naar het vaste land dan is het gedonder in de glazen.
***** Kraak.....
  Trouwste user 2022 maandag 22 september 2008 @ 01:47:22 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_61816279
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:45 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

In Engeland zelf zijn er geen rellen meer, komt dat zootje naar het vaste land dan is het gedonder in de glazen.
Duitsland precies hetzelfde

maandag 22 september 2008 @ 01:54:24 #69
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61816303
quote:

[..]

er zijn geen rellen meer in Engeland nee
pi_61816319
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:54 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

er zijn geen rellen meer in Engeland nee
Er staan geen locale favorieten meer in 't elftal.
***** Kraak.....
  Trouwste user 2022 maandag 22 september 2008 @ 02:03:21 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_61816353
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:57 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Er staan geen locale favorieten meer in 't elftal.
Cantona was de laatste hooligan

pi_61816357
quote:

[..]

*nomineert voor domste post ever
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61816391
quote:
Op maandag 22 september 2008 02:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Cantona was de laatste hooligan

Nee Zidane.
***** Kraak.....
pi_61816406
quote:
Op maandag 22 september 2008 02:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

*nomineert voor domste post ever
In Engeland hebben ze clubs met hun aanhangers, daar zijn weinig problemen .
Het gaat mis zodra ze weer eens achter een kansloos UK elftal gaan staan.
***** Kraak.....
pi_61816427
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

Zat klappen gehad en gegeven bij de welbekende wedstrijden, je lijkt je moeder wel.
Ga jij lekker sesamstraat kijken triest figuur

Ik lees dit in de krant:

De kindermishandelaar wist te ontkomen. Maar er zijn scherpe opnamen van hem gemaakt, waarschuwt de politie. Als de verdachte zich niet meldt, en als niemand bij de politie hem herkent, kunnen de beelden aan het grote publiek worden getoond. Het slachtoffer kwam met de schrik vrij.

Oftewel zo hard heb die um niet geslagen hoor , en dan nog dat joch is 12
Als 12 jarige heb ik ook wel eens van een 19 jarige een klap voor mn kanus gekregen van een meerderjarige gast omdat ik het grappig vond om met badschuim in de zakken plaats te nemen in het bubbelbad
pi_61816443
quote:
Op maandag 22 september 2008 02:15 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ah, tuurlijk ze kroppen alles op voor het nationaal elftal.
pi_61816455
quote:
Op maandag 22 september 2008 02:15 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

In Engeland hebben ze een wetgeving die wel adequaat is t.o.v. hooligans .
Als je daar gaat rellen of je gaat het veld op dan krijg je een stadion verbod voor het leven plus max 5 jaar cel.....

Daarnaast hangen bij de grote clubs (dwz Premier Division , Champions ship en de eerste divisie ) OVERAL camera's.
K heb eens gezien op Old trafford , maar alles wat de supporters doen zowel uit als thuis word vastgelegd dus tja zover zijn wij in nederland nog lang niet
  maandag 22 september 2008 @ 07:21:01 #78
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61816973
quote:
Meki heeft een punt.
Alsof Feijenoorders niet stelselmatig aan de schandpaal genageld worden?
Meki is een jankmuil die maar eens rap een ticket terug moet gaan kopen.
  maandag 22 september 2008 @ 07:22:45 #79
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61816983
quote:
Op maandag 22 september 2008 02:27 schreef liefhart het volgende:

[..]

Evenementenwet is wat lastiger ey.
quote:
Als je daar gaat rellen of je gaat het veld op dan krijg je een stadion verbod voor het leven plus max 5 jaar cel.....

Daarnaast hangen bij de grote clubs (dwz Premier Division , Champions ship en de eerste divisie ) OVERAL camera's.
K heb eens gezien op Old trafford , maar alles wat de supporters doen zowel uit als thuis word vastgelegd dus tja zover zijn wij in nederland nog lang niet
Nee inderdaad, in Nederland hangen niet overal camera's.
Voordat ik al bij het stadion ben, sta ik 6x op band en dan nog eens in het stadion een keer of 4-5 en laten we vooral de videoteams van de politie niet vergeten.
pi_61817116
Een kind van 12. Stoer man.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61817130
Voetbalsupporters zijn de meest simpele mensen op aarde Meki. Nog simpeler dan jouw topics.
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_61817139
quote:
Op maandag 22 september 2008 07:50 schreef B.Honderd het volgende:
Voetbalsupporters zijn de meest simpele mensen op aarde Meki. Nog simpeler dan jouw topics.
Daar komt het wel op neer.
***** Kraak.....
pi_61817217
quote:
Ja, mensen die uitgaan ook. En mensen die met kinderen werken, gymleraren, etc
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 22 september 2008 @ 08:06:17 #84
40122 anthony68
Elke dag , nieuwe kansen...
pi_61817225
ik kijk alleen voetbal bij een wk of ek de rest vindt ik niet spannend genoeg....

als het saai wordt zap ik weg en hoor ik aan de buurt als er gescooord wordt .....en zie het dan in herhaling
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 08:07:53 #85
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61817241
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:41 schreef kraaksandaal het volgende:
Je moet ook niet in het vak van de tegenpartij gaan juigen bij voetbal
Dat dus, die ouders van dat joch verdienen een verplichte opvoedcursus
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 08:10:44 #86
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61817267
quote:
Op maandag 22 september 2008 02:27 schreef liefhart het volgende:

[..]

Vergeet overigens ook niet dat mocht je verdacht zijn van wangedrag en de vrienden van de politie je pakken er direct ter plaatse een mugshot wordt genomen
Room 23
pi_61818313
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:18 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

dat is niet relevant

de feyenoord fans zijn ook niet op de vader in gaan slaan, maar op het kind
oh, dus omdat de vader geen klappen heeft gekregen, had hij van tevoren niet kunnen weten dat dit zou kunnen gebeuren?
  maandag 22 september 2008 @ 09:38:14 #88
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_61818458
Dit is gewoon de corrigerende tik die Donner bedoelde, geen probleem verder.
  maandag 22 september 2008 @ 09:38:50 #89
130955 Floripas
Blast from the past
pi_61818468
quote:
Meki heeft een punt.
Oh, dan waren er vragen gekomen of ze dat Maghreb-tuig niet met tandenborstels het stadion kunnen laten schoonmaken.
  maandag 22 september 2008 @ 10:11:21 #90
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61819101
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:30 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

oh, dus omdat de vader geen klappen heeft gekregen, had hij van tevoren niet kunnen weten dat dit zou kunnen gebeuren?
je kunt leuke constructies bedenken om je eruit te lullen. Een voetbalwedstrijd rechtvaardigt op geen enkele manier het mishandelen van een kind. vader / geen vader. Dat je denkt het in evenwicht is om te zeggen 'die vader had dit of dat' poetst dat nog steeds niet uit dat iemand het nodig vond op een kind in te gaan slaan..voor voetbal
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 10:21:28 #91
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61819281
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

je kunt leuke constructies bedenken om je eruit te lullen. Een voetbalwedstrijd rechtvaardigt op geen enkele manier het mishandelen van een kind. vader / geen vader. Dat je denkt het in evenwicht is om te zeggen 'die vader had dit of dat' poetst dat nog steeds niet uit dat iemand het nodig vond op een kind in te gaan slaan..voor voetbal
Het is gewoon provoceren, het rechtvaardigt niet de actie wel de beweegredenen. Elke mongool dient te weten dat je als Ajax supporter niet in een Feyenoord vak gaat lopen juichen. Als je op Schiphol gaat lopen roepen dat je een bom hebt zit je ook een paar uur vast
Room 23
pi_61819554
Dit is niet 'Rotterdam', maar dit is voetbalgeweld, hooliganisme of hoe je 't ook wilt noemen.
Dit onderwerp is de afgelopen jaren veelvuldig aan bod gekomen in de media, Tweede Kamer (met voorstellen over een speciale voetbalwet) en in het publieke debat; zelfs op internationaal FIFA- en UEFA-niveau.
En er zijn veel maatregelen genomen om het geweld dat samenhangt met voetbalwedstrijden terug te dringen, door bijvoorbeeld de combiregeling, stadionverboden en meldingsplicht.
Ook is er in de meeste stadions camaratoezicht. De bewuste man die klappen uitdeelde staat op beeld en wordt nu gezocht door de politie, dus hij ontloopt zijn straf niet.

Ik zou weleens willen weten op welke wijze de aanpak van het voetbalgeweld (de bovenstaande voorbeelden) te vergelijken is met de aanpak terugdringen overlast door relschoppende jongeren en vergroten leefbaarheid in (stads)wijken.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_61819596
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:38 schreef Lastpost het volgende:
Dit is gewoon de corrigerende tik die Donner bedoelde, geen probleem verder.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 22 september 2008 @ 10:55:19 #94
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61819991
quote:
DIT IS ROTTERDAM

(
[..]

In elke bevolkingsgroep heb je tuig. Alleen bij de Marokkanen is er sprake van een plaag.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  maandag 22 september 2008 @ 10:58:14 #95
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61820064
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 23-09-2008 09:44:43 ]
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_61820903
quote:
DIT IS ROTTERDAM

(
[..]

Je heb wel gelijk,
Als het hier Moslims betrof dan had Wilders al geroepen dat er gericht op moest worden geschoten en dat ze massaal het land moeten worden uitgezet.

Persoonlijk denk ik als je provocerend gaat lopen juichen als Neus in een Feyenoord vak dan verdien je klappen.
Bedoel hoe dom kan je zijn.
pi_61820922
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:58 schreef ES57 het volgende:

[..]

Meki hoort niet thuis in Nederland. Hij geeft er telkens blijk van niks te snappen van wat Nederlanders verwachten van buitenlanders hoe zij zich horen te gedragen. Er is sprake van onwil, dus die gozert moet maar weg.
Dat heb ik nou met Geertje Wilders en zijn slaafse volgelingen.
pi_61822726
Kolere wat een trieste gast zeg. Je bent toch echt niet wijs ook als volwassene. Dat je afgunst en jaloezie zo diep kan zitten..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 22 september 2008 @ 13:01:52 #99
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61822785
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:21 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Het is gewoon provoceren, het rechtvaardigt niet de actie wel de beweegredenen. Elke mongool dient te weten dat je als Ajax supporter niet in een Feyenoord vak gaat lopen juichen. Als je op Schiphol gaat lopen roepen dat je een bom hebt zit je ook een paar uur vast
12 (Twaalf) jaar oud?!

tjonge wat is dat voetbalpubliek toch dom en locht volk. Alsof je een kind van 12 voor dit soort dingen verantwoordelijk kunt houden en het vervolgens uit je strot krijgen dat het de beweegredenen rechtvaardigt.
pi_61822829
quote:
Het gedrag van voetbal supporters geeft de mentaliteit van de bevolking weer.

Juist omdat alle lage van de bevolking in voetbal supporters aanwezig zijn.

Goeie afspiegeling van de Nederlandse samenleving.

En tevens hoe DOM kan je zijn.

Bedoel je gaat als Israelier ook niet met een Joodse vlag in de Palestijnse gebieden lopen zwaaien.
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 13:15:57 #101
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61823106
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:01 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

12 (Twaalf) jaar oud?!

tjonge wat is dat voetbalpubliek toch dom en locht volk. Alsof je een kind van 12 voor dit soort dingen verantwoordelijk kunt houden en het vervolgens uit je strot krijgen dat het de beweegredenen rechtvaardigt.
Neen, maar de ouders wel, er zijn niet voor niks UITvakken
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')