Buconaviquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef Tuinboon het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat je de laatste tijd best wel veel in clubs hoort, het is ook best wel recent. Het heeft een hele chille accordeonbeat erin.
En nee, het is niet Samin - Heater, de melodie is anders maar de opzet is hetzelfde.
One Night Only - Just For Tonightquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:58 schreef dalet het volgende:
Help!!
Vanmiddag op 3FM was er een nummer die ik wil downloaden. Helaas stond op het "playing now" gedeelte geen info. Het nummer is heel recent. Wat zinnetjes die erin voorkomen:
"Just Fool Tonight, just ???? as we made it, seems that you want this, seems like you want this".
Het nummer heeft een relatief lang intro en word, zover ik het kon horen, solo gezongen.
Heeft iemand, zelfs na deze brakke omschrijving, een idee?
Geen dankquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:00 schreef dalet het volgende:
Mijn god, dat is hemTop!! Dank je!
(en mijn Engels is echt drama....zie ik aan de songtekst en mijn interpretatie....)
Ik doe een gok.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:02 schreef JeanVe het volgende:
Er is mij verteld dat het klassiek klinkende stuk dus uit een hiphop/rapnummer van een aantal jaar geleden is. Ik ken hem echter in een versie met alleen maar strijkers en was in de veronderstelling dat het om een klassiek stuk ging. Hij was vandeweek nog te horen in een tv programma. Het gaat om het Net 5 programma 'So you think you can dance?' waarin de muziek te horen is bij een item over een kandidate. Het fragment is te zien via onderstaande link. Je hoeft daarna nergens meer op te klikken want de uitzending begint automatisch!! Als je hem op 29:39 zet, begint het stuk, even verderop op 32.15 gaat hij nog even verder:
http://www.rtl.nl/compone(...)_You_Can_Dance_4.xml
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik doe een gok.
Zou het dit nummer kunnen zijn?
origineel
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:09 schreef Bedaarten het volgende:
Ik was zaterdag op stap in Breda en daar hoorde ik een dancenummer dat naadloos over ging in de theme song van rocky. Iemand een idee van wie dat nummer is?
Niet de mogelijkheid om in te spreken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:35 schreef SuperRogier het volgende:
Vrouwenstem: La(hoger)laaaa(lager)lalala(hoger)la(lager)la(lager(la)lager(la) .. het is een dancenummer, redelijk nieuw. Iemand een idee? Chapeau
Nee, die kende ik al en is het helaas niet..quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:03 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Nee, die kende ik al en is het helaas niet..
"Take a look at me now" van Gem.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:45 schreef jlve het volgende:
Op zoek naar een nummer ik denk vrij recent, hoorde het pas ook ergens en zonet ook weer. Lyrics lijkt op of is gelijk aan iets van:
"take-take-take a look at me now, take-take-take a look at me now".
quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:27 schreef F04 het volgende:
Iemand enig idee? Volgens mij is het een remix van Assault On Precinct 13 - the end, alleen weet ik niet welke deze is, want er zijn er zoveel remixen van.
Niemand?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef Tuinboon het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat je de laatste tijd best wel veel in clubs hoort, het is ook best wel recent. Het heeft een hele chille accordeonbeat erin.
En nee, het is niet Samin - Heater, de melodie is anders maar de opzet is hetzelfde.
(nummer heet 'look')quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Take a look at me now" van Gem.
Kijk eens naar mijn post van gisteren?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Niemand?(Het is dus ook niet Bucovina)
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Take a look at me now" van Gem.
Dat is hem inderdaad dankjullie.quote:
Sorry,nee dat is hem ook niet..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn post van gisteren?
nee,dat was hem niet, jammer genoegquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Rowwen Heze - Hond?
http://www.boeruh.com/lyr(...)0Heze%20-%20Hond.txt
Vanochtend had ik geen idee waar het over ging, inmiddels heb ik dat nummer ook in mijn hoofd en erger ik me er dood aan dat ik ook niet weet van wie het is...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:31 schreef steve-urkel het volgende:
op MTV bij het programma M is for Music kwam een clip voorbij, met een duet tussen een man en een vrouw..
de man speelde op zijn kamer op een gitaar, en de vrouw (leek bijna op robyn, die zweedse zangeres) liep rond door de stad ofzo..
de vrouw zong iets in de trend van; i'm stuck inside your head
veelal herhaald..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:31 schreef steve-urkel het volgende:
op MTV bij het programma M is for Music kwam een clip voorbij, met een duet tussen een man en een vrouw..
de man speelde op zijn kamer op een gitaar, en de vrouw (leek bijna op robyn, die zweedse zangeres) liep rond door de stad ofzo..
de vrouw zong iets in de trend van; i'm stuck inside your head
veelal herhaald..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Vanochtend had ik geen idee waar het over ging, inmiddels heb ik dat nummer ook in mijn hoofd en erger ik me er dood aan dat ik ook niet weet van wie het is...
Neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet de mogelijkheid om in te spreken?
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:03 schreef wayn het volgende:
Nummer waar ik alleen maar van weet dat er ''let's dance'' in wordt gezegt... het is een soort 'dance nummer' en wordt gezongen door een vrouw...
whoo... dank je! Goede afsluiting van deze avond / dag.quote:
Koop - Come to Mequote:
Deze volgens mij?quote:
Volgens mij is dat iets van Room Eleven? Even zoeken voor je.quote:
Vanaf het begin?
Koop, je hebt helemaal gelijk.quote:
En dit is ook niet goed.quote:
Die tweede stond gewoon in de commentsquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:45 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Maakt niet heel veel uit het ging vooral om die ander
quote: