En jij kan als je zo'n wapen in je handen krijgt gelijk er mee overweg en alles ermee doen wat nodig is? Rightquote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen nee, dus waarom een gigaleger?
Zorg ervoor dat er ergens een bunker is met wapens genoeg zodat áls de duitsers weer eens op de stoep staan, we terug kunnen schieten. Maar daar hoef je echt niet eerst een half jaar voor door de modder te rollen hoor.
Ik heb het al honderden keren onderbouwd, in talloze threads en topics en FP nieuwsberichten. Ga maar zoeken.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:02 schreef emokid het volgende:
zoek dekking
Yi-Long, onderbouw je argumenten eens. Leg eens uit waarom. Waarom bakt Den Haag er niks van? Waarom ben je zo een ondankbare schoft?
Yups, ik heb ook al 100 keer wat gezegd, ga maar zoeken... slotje dan maar? Immers als je zoekt vind je iemands mening vast wel... Wat een antwoord...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb het al honderden keren onderbouwd, in talloze threads en topics en FP nieuwsberichten. Ga maar zoeken.
Wat je geluk noemt. Als dat de vorige keer ook zo geweest was waren we al helemaal snel klaar geweestquote:Op donderdag 25 september 2008 16:14 schreef Bob-B het volgende:
we hebben het grote geluk dat als het echt mis gaat dat heel de landmacht onder duits/nederlands bewind wordt geplaatst (HRFHQ 1GE/NL).
Ik geef zo'n antwoord voornamelijk omdat:quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Yups, ik heb ook al 100 keer wat gezegd, ga maar zoeken... slotje dan maar? Immers als je zoekt vind je iemands mening vast wel... Wat een antwoord...
Ook daar zijn al talloze topics etc over, dus ik stel voor dat je daar een topic over opent in "Nederlanders in het Buitenland" en het ze daar gaat vragen waarom hun nieuwe bestemming zoveel beter is dan Nederland, aangezien we hier anders nogal offtopic gaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef Bananenman het volgende:
Noem eens wat landen die het beter doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |