Waarom gaan er nog steeds mensen kijken naar Fortuna Sittard?quote:Op zondag 21 september 2008 22:02 schreef MaxC het volgende:
Waarom kijken alle 'Studio Ajax' huillies er dan naar als je toch al bij voorbaat erover gaat klagen?
Sfienatiesquote:Op zondag 21 september 2008 22:28 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop dat ze vragen wat Piet van Cvitanich vindt. Om te kijken hoe hij zijn naam uitspreekt.
Clubliefde.quote:Op zondag 21 september 2008 22:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom gaan er nog steeds mensen kijken naar Fortuna Sittard?
Vragen, vragen...
jack zal em ook wel gaan vragen hoe vaak ie bij die abramovic op de boot is geweestquote:Op zondag 21 september 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
Piet de Visser zal wel weer een hoop jongens als jeugdig talent ontdekt hebben die nu allemaal bij Sjelsie spelen.
quote:Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef belanov het volgende:
Oh ja zeker een half uur over de scheidsrechter.
Jack: nou, het moment met Suarez... laat 'm maar zien. Ja regie? ok, komt ie... nou zeg het maar, volgens mij is het er gewoon een hoor jongens.
Youri: Ja! ehhh... Ja! nou ja, je kunt natuurlijk... al is het wel... kijk, die scheidsrechter staat natuurlijk....
etc. etc.
Bah.quote:Op zondag 21 september 2008 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die zit er toch elke maand ofzo?
Jack: nou, het moment met Suarez... laat 'm maar zien. Ja regie? ok, komt ie... nou zeg het maar, volgens mij is het er gewoon een hoor jongens.
Youri: Ja! ehhh... Ja! nou ja, je kunt natuurlijk... al is het wel... kijk, die scheidsrechter staat natuurlijk....
etc. etc.
etc. etc.
Lappen gek!quote:Op zondag 21 september 2008 22:58 schreef Kerol het volgende:
50 euro dat t begint met ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |