Je bent optimistisch.quote:Op zondag 21 september 2008 19:59 schreef Merkie het volgende:
10 minuten voetbal van dit weekend.
Heb het al ergens anders gezegd. Jack zegt vandaag na beelden timmer en leonardo. Dat moet toch gewoon rood zijn voor timmer.quote:Op zondag 21 september 2008 19:59 schreef Merkie het volgende:
Wat denken we over de onderwerpen van vandaag? Ik zet mijn geld op scheidersrechters, gezeur over geld van buitenlandse clubs, AZ en 10 minuten voetbal van dit weekend.
quote:Op zondag 21 september 2008 20:02 schreef Kerol het volgende:
-Ajax feyenoord 20 minuten
-AZ PSV 15 minuten 3 minuten
-of piet de visser nog naar ajax komt als scout 5 minuten
-alle goals eredivisie dit weekend 5 minuten
-scheidsrechters 10 minuten 22 minuten
einde.
quote:Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef belanov het volgende:
Oh ja zeker een half uur over de scheidsrechter.
Jack: nou, het moment met Suarez... laat 'm maar zien. Ja regie? ok, komt ie... nou zeg het maar, volgens mij is het er gewoon een hoor jongens.
Youri: Ja! ehhh... Ja! nou ja, je kunt natuurlijk... al is het wel... kijk, die scheidsrechter staat natuurlijk....
etc. etc.
Ik hoop het, was bij elke wedstrijd weer k-u-t.quote:Op zondag 21 september 2008 20:22 schreef qonmann het volgende:
veel gezeur over de abritage vrees ik
Jack: nou, het moment met Suarez... laat 'm maar zien. Ja regie? ok, komt ie... nou zeg het maar, volgens mij is het er gewoon een hoor jongens.
Youri: Ja! ehhh... Ja! nou ja, je kunt natuurlijk... al is het wel... kijk, die scheidsrechter staat natuurlijk....
etc. etc.
Heeft AFC ook een penalty tegen gehad dan?quote:Op zondag 21 september 2008 21:03 schreef PabloLopez het volgende:
Ik hoop dat Sjek gaat zeiken over die penalty. HEERLIJK! Een en al frustratie van die ouwe neus, moeilijk he winnen met je voorhoede van 30 meloen en NOG onder Feyenoord staan en MINDER doelpunten hebben gemaakt. Top Weekend!
Waarom gaan er nog steeds mensen kijken naar Fortuna Sittard?quote:Op zondag 21 september 2008 22:02 schreef MaxC het volgende:
Waarom kijken alle 'Studio Ajax' huillies er dan naar als je toch al bij voorbaat erover gaat klagen?
Sfienatiesquote:Op zondag 21 september 2008 22:28 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop dat ze vragen wat Piet van Cvitanich vindt. Om te kijken hoe hij zijn naam uitspreekt.
Clubliefde.quote:Op zondag 21 september 2008 22:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom gaan er nog steeds mensen kijken naar Fortuna Sittard?
Vragen, vragen...
jack zal em ook wel gaan vragen hoe vaak ie bij die abramovic op de boot is geweestquote:Op zondag 21 september 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
Piet de Visser zal wel weer een hoop jongens als jeugdig talent ontdekt hebben die nu allemaal bij Sjelsie spelen.
etc. etc.
Bah.quote:Op zondag 21 september 2008 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die zit er toch elke maand ofzo?
etc. etc.
etc. etc.
Lappen gek!quote:Op zondag 21 september 2008 22:58 schreef Kerol het volgende:
50 euro dat t begint met ajax
Nee hoor, Biseswar is indirect voor wedstrijd Feyenoord-Ajax dus CHINGGGGquote:
Beetje vergezocht. Zo kun je Nelson Mandela nog aan Ajax verbinden.quote:Op zondag 21 september 2008 23:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nee hoor, Biseswar is indirect voor Feyenoord-Ajax dus CHINGGGG![]()
Precies.quote:Op zondag 21 september 2008 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje vergezocht. Zo kun je Nelson Mandela nog aan Ajax verbinden.
Hij heeft gewoon gelijk. Heb je gezien hoe gespeeld druk hij zich maakte toen hij slechts geel kreeg?quote:Op zondag 21 september 2008 23:02 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Doe niet zo ontzettend kinderachtig, Cyberia.
Ajax heeft een satellietclub in Zuid-Afrika, Ajax Cape Town, Cape Town is een stad in Zuid-Afrika, de voormalige president van Zuid-Afrika is Nelson Mandelaquote:Op zondag 21 september 2008 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje vergezocht. Zo kun je Nelson Mandela nog aan Ajax verbinden.
We weten nu wel dat braamhaar niet goed was. dus herhaal dat niet elke minuutquote:Op zondag 21 september 2008 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Heb je gezien hoe gespeeld druk hij zich maakte toen hij slechts geel kreeg?
Het kunstgebit zit niet meer in het ziekenfondsquote:Op zondag 21 september 2008 23:04 schreef Joeriii het volgende:
Selsi, 2x al gezegd
volgens mij zei ie werkquote:
Nelson Mandela heeft Gullit ontmoet, Gullit=Feyenoord, Feyenoord-Ajaxquote:Op zondag 21 september 2008 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ajax heeft een satellietclub in Zuid-Afrika, Ajax Cape Town, Cape Town is een stad in Zuid-Afrika, de voormalige president van Zuid-Afrika is Nelson Mandela
Het ging over Timmer.quote:Op zondag 21 september 2008 23:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
We weten nu wel dat braamhaar niet goed was. dus herhaal dat niet elke minuut
Staat er toch ook ouwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |