zon kekke die je ook ken inklappenquote:Op zondag 21 september 2008 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Ik heb nu maar een scootmobiel besteld op internet
.
ik kom zo welquote:
Jij lurkster !quote:
Klopt. M'n stiefvader is jager voor z'n hobby en soms eten we dan wild zwijn, of hert, of haas. Zelf geslacht en alles.quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt. M'n stiefvader is jager voor z'n hobby en soms eten we dan wild zwijn, of hert, of haas. Zelf geslacht en alles.
Ja, iedereen voelt zich oudquote:
Ik WORD ook oudquote:Op zondag 21 september 2008 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iedereen voelt zich oud
Lolquote:Op zondag 21 september 2008 22:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ben jij ook jarig op 22 sept?
19 is kut omdat ik 18 veel toffer vind.
Ik ging weleens mee het bos in. Samen met de jachthond. Echt tof was dat. Als bijvoorbeeld het zwijn niet is doodgeschoten, rent ie nog een stukje door, dus lieten we de hond erop af.quote:
VET fucking lekker vlees trouwensquote:Op zondag 21 september 2008 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ging weleens mee het bos in. Samen met de jachthond. Echt tof was dat. Als bijvoorbeeld het zwijn niet is doodgeschoten, rent ie nog een stukje door, dus lieten we de hond erop af.En mocht ik ook mee met slachten. Dat was vet joh
.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ging weleens mee het bos in. Samen met de jachthond. Echt tof was dat. Als bijvoorbeeld het zwijn niet is doodgeschoten, rent ie nog een stukje door, dus lieten we de hond erop af.En mocht ik ook mee met slachten. Dat was vet joh
.
Eerste keer dat ik mocht slachten (zwijnquote:Op zondag 21 september 2008 22:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Tijdens het survivallen in Noorwegen moesten ik en mijn vriendin een rendier slachten anders kregen wij geen eten![]()
Maar het ging wel heel snel enzo.
Het mes tussen de wervels en hoppa zo dwars door de zenuwbanen.
Kwestie van een seconde !
doet me altijd denken aan die ray maresquote:Op zondag 21 september 2008 22:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Tijdens het survivallen in Noorwegen moesten ik en mijn vriendin een rendier slachten anders kregen wij geen eten![]()
Maar het ging wel heel snel enzo.
Het mes tussen de wervels en hoppa zo dwars door de zenuwbanen.
Kwestie van een seconde !
quote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik mocht slachten (zwijn) was vet eng
. Laatst was er nog 1 die zwanger was. Kwamen er 3 jonkies uit
.
Mjah ik vond het niet echt eng ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik mocht slachten (zwijn) was vet eng
. Laatst was er nog 1 die zwanger was. Kwamen er 3 jonkies uit
.
Hahaha wel zoietsquote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef gers het volgende:
[..]
doet me altijd denken aan die ray mares
die beesten hebben wel een zwaar chill leven gehadquote:Op zondag 21 september 2008 22:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah ik vond het niet echt eng ofzo.
Maar wel best zielig, maar het slachten daar gaat zoveel humaner dan hier!
En het was verdomd lekker![]()
Ging het zwijn ook gillen bij jou dan enzo ?
En kleine zwijntjes zijn lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |