zon kekke die je ook ken inklappenquote:Op zondag 21 september 2008 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Ik heb nu maar een scootmobiel besteld op internet
.
ik kom zo welquote:
Jij lurkster !quote:
Klopt. M'n stiefvader is jager voor z'n hobby en soms eten we dan wild zwijn, of hert, of haas. Zelf geslacht en alles.quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt. M'n stiefvader is jager voor z'n hobby en soms eten we dan wild zwijn, of hert, of haas. Zelf geslacht en alles.
Ja, iedereen voelt zich oudquote:
Ik WORD ook oudquote:Op zondag 21 september 2008 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iedereen voelt zich oud
Lolquote:Op zondag 21 september 2008 22:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ben jij ook jarig op 22 sept?
19 is kut omdat ik 18 veel toffer vind.
Ik ging weleens mee het bos in. Samen met de jachthond. Echt tof was dat. Als bijvoorbeeld het zwijn niet is doodgeschoten, rent ie nog een stukje door, dus lieten we de hond erop af.quote:
VET fucking lekker vlees trouwensquote:Op zondag 21 september 2008 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ging weleens mee het bos in. Samen met de jachthond. Echt tof was dat. Als bijvoorbeeld het zwijn niet is doodgeschoten, rent ie nog een stukje door, dus lieten we de hond erop af.En mocht ik ook mee met slachten. Dat was vet joh
.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ging weleens mee het bos in. Samen met de jachthond. Echt tof was dat. Als bijvoorbeeld het zwijn niet is doodgeschoten, rent ie nog een stukje door, dus lieten we de hond erop af.En mocht ik ook mee met slachten. Dat was vet joh
.
Eerste keer dat ik mocht slachten (zwijnquote:Op zondag 21 september 2008 22:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Tijdens het survivallen in Noorwegen moesten ik en mijn vriendin een rendier slachten anders kregen wij geen eten![]()
Maar het ging wel heel snel enzo.
Het mes tussen de wervels en hoppa zo dwars door de zenuwbanen.
Kwestie van een seconde !
doet me altijd denken aan die ray maresquote:Op zondag 21 september 2008 22:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Tijdens het survivallen in Noorwegen moesten ik en mijn vriendin een rendier slachten anders kregen wij geen eten![]()
Maar het ging wel heel snel enzo.
Het mes tussen de wervels en hoppa zo dwars door de zenuwbanen.
Kwestie van een seconde !
quote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik mocht slachten (zwijn) was vet eng
. Laatst was er nog 1 die zwanger was. Kwamen er 3 jonkies uit
.
Mjah ik vond het niet echt eng ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik mocht slachten (zwijn) was vet eng
. Laatst was er nog 1 die zwanger was. Kwamen er 3 jonkies uit
.
Hahaha wel zoietsquote:Op zondag 21 september 2008 22:44 schreef gers het volgende:
[..]
doet me altijd denken aan die ray mares
die beesten hebben wel een zwaar chill leven gehadquote:Op zondag 21 september 2008 22:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah ik vond het niet echt eng ofzo.
Maar wel best zielig, maar het slachten daar gaat zoveel humaner dan hier!
En het was verdomd lekker![]()
Ging het zwijn ook gillen bij jou dan enzo ?
En kleine zwijntjes zijn lief
VET ben jaloersquote:Op zondag 21 september 2008 22:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha wel zoiets
Mijn Noorse schone en ik gaan elk jaar survivallen in Noorwegen.
Met een gids en een kayak langs de eilandjes en voor je eigen eten zorgen enzo.
Groten in , bergen op ect
Voordat wij ze ''leeghalen'', zijn ze al dood dmv een kogel.quote:Op zondag 21 september 2008 22:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah ik vond het niet echt eng ofzo.
Maar wel best zielig, maar het slachten daar gaat zoveel humaner dan hier!
En het was verdomd lekker![]()
Ging het zwijn ook gillen bij jou dan enzo ?
En kleine zwijntjes zijn lief
sommige dingen zijn stiekem wel grappigquote:Op zondag 21 september 2008 22:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
4chan is weer lekker bezig..
Hackers Palin scheppen op
De hackers die donderdag hebben ingebroken in de persoonlijke e-mail van de Republikeinse running mate Sarah Palin, zijn nog steeds niet gepakt. De FBI probeert de identiteit van de criminelen te achterhalen.
Hackactie
De groep schept op internet op over de wijze waarop zij Palins Yahoo account wisten te kraken. Zij beantwoordden drie vragen om een nieuw wachtwoord toegestuurd te krijgen. De hackers wisten Palins geboortedatum en postcode en gokten dat ze haar man op de middelbare school had ontmoet.
Terreur
Amerikaanse media melden dat de groep het internet al maanden terroriseert. In maart dit jaar plaatsten zij flikkerende plaatjes op een epileptiewebsite, waardoor verschillende bezoekers een epileptieaanval kregen.
Andere acties
Ook bestormden de hackers de virtuele wereld Habbo. Negeravatars met afrokapsels blokkeerden een zwembad, omdat het water met aids zou zijn geïnfecteerd. Vervolgens gingen zij in een swastikaformatie staan. Leden van de groep belden ook wekenlang naar familieleden van een jongen die zelfmoord had gepleegd. Zij claimden zijn geest te zijn
Hahahaha okay.quote:Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voordat wij ze ''leeghalen'', zijn ze al dood dmv een kogel.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
Amerikaanse media melden dat de groep het internet al maanden terroriseert. In maart dit jaar plaatsten zij flikkerende plaatjes op een epileptiewebsite, waardoor verschillende bezoekers een epileptieaanval kregen.
Moet je zo'n ding eerst nog te pakken zien te krijgenquote:Op zondag 21 september 2008 22:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahahaha okay.
Daar gebruiken ze dus geen kogels, het is allemaal heel primitief.
Ik heb daar ook een keer de hele dag hout moeten hakken voor het vuur, en zelfgestookte vodka zooi gezopen.
Maar daar word gewoon met een vlijmscherp mes de zenuwbaan doorgesneden en dan is het gewoonweg einde oefening.
@ Gers.
Ik kan het je acht aanraden !![]()
Het mooist wat wij ooit hebben gezien is het noorderlicht toen sliepen we op een eilandje , en op de achtergrond hoorde je een roedel wolven.
Echt een kippenvel moment !
niemand wilt met me mee survavilenquote:Op zondag 21 september 2008 22:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahahaha okay.
Daar gebruiken ze dus geen kogels, het is allemaal heel primitief.
Ik heb daar ook een keer de hele dag hout moeten hakken voor het vuur, en zelfgestookte vodka zooi gezopen.
Maar daar word gewoon met een vlijmscherp mes de zenuwbaan doorgesneden en dan is het gewoonweg einde oefening.
@ Gers.
Ik kan het je acht aanraden !![]()
Het mooist wat wij ooit hebben gezien is het noorderlicht toen sliepen we op een eilandje , en op de achtergrond hoorde je een roedel wolven.
Echt een kippenvel moment !
zij komt niet aan slapen toequote:
Dat gebeurt nog met vallen enzo, en sommige families fokken die beesten.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je zo'n ding eerst nog te pakken zien te krijgen.
ja maar dat is ook weer zo pauperquote:Op zondag 21 september 2008 22:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat gebeurt nog met vallen enzo, en sommige families fokken die beesten.
@ Gers.
Je kan ook in je eentje !
amputeren met met zwitsers zakmesquote:Op zondag 21 september 2008 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, stel je voor dat gers z'n poot breekt.
Morgen om kwart over 8 eruit. Stage van 9 tot kwart voor 5 daarna thuis chill gitaarspelen.quote:Op zondag 21 september 2008 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Blergh, morgen om half 8 eruit. Stage van kwart voor 9 tot kwart over 5 en dan werken tot kwart over 8
.
Leuk voor je.quote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Morgen om kwart over 8 eruit. Stage van 9 tot kwart voor 5 daarna thuis chill gitaarspelen.
Valt best meequote:
klinkt wel heel vetquote:Op zondag 21 september 2008 22:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Valt best mee
Dat heb ik ook een paar keer gedaan.
Je komt jezelf echt tegen dan en je leert een hoop over doorzettingsvermogen en dergelijke
Het ligt eraan hoe lang je gaat.quote:Op zondag 21 september 2008 23:00 schreef gers het volgende:
[..]
klinkt wel heel vet![]()
mag ik een hele onbeleefde vraag stellen ?
Hoeveel moet ik ongeveer reserveren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |