En ze noemen mij nu al opaquote:
Verder, het is Zeppelin. Klapjostiquote:Op zondag 21 september 2008 22:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
WAAAAHHH MUFFINS ZIJN GROTER DAN LED ZEPPELING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yeah ik ook. Echt een baggeruser dag dus.quote:Op zondag 21 september 2008 22:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups 22 september
Doemdag der Nederlanden ..
@ Gers.
Dat batsen lukt ook nog wel als ik 23 ben hoor
Wacht maar tot je 21 wordquote:Op zondag 21 september 2008 22:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Yeah ik ook. Echt een baggeruser dag dus.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En ze noemen mij nu al opa![]()
![]()
Alleen omdat ik de oudste ben uit de groep
Ik word oudquote:Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 21 word![]()
Dan word je wakker met staar , slechte ogen , zwakke rug en spieren
Jij word oud..quote:
kut belg, ga friet eten ofzoquote:Op zondag 21 september 2008 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat zijn jullie allemaal oud zeg, amai.
Nog 1,5 uur broederquote:
19 en je dan oud voelenquote:Op zondag 21 september 2008 22:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur broeder![]()
Oh, daar komen ze al van de ouderenverzorging, ik moet een luier aan
Oeh ..quote:Op zondag 21 september 2008 22:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik woon op de Veluwe, swans.
tsja, als Odin je heeft uitgekozen om Midgart te bevrijden van monsters en het kwaad en hij je eeuwig leven heeft gegeven zodat je zolang mogelijk door kan gaan...quote:
Nee, everzwijnen en hertenquote:Op zondag 21 september 2008 22:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Oeh ..
Heb jij schotse hooglanders in je tuin ?
Ik voel de pijn.quote:Op zondag 21 september 2008 22:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur broeder![]()
Oh, daar komen ze al van de ouderenverzorging, ik moet een luier aan
Ja dat had ik ookquote:Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 21 word![]()
Dan word je wakker met staar , slechte ogen , zwakke rug en spieren
Dat heeft hij ook !quote:Op zondag 21 september 2008 22:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
tsja, als Odin je heeft uitgekozen om Midgart te bevrijden van monsters en het kwaad en hij je eeuwig leven heeft gegeven zodat je zolang mogelijk door kan gaan...
Handig met kerstquote:Op zondag 21 september 2008 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, everzwijnen en herten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |