Het was nodig om dit cursief, dikgedrukt, en in hoofdletters te typen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef astriddd het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
heb ook al 9maanden & 10dagen met diegene verkering XD
x
Kalverliefdequote:Op zaterdag 11 april 2009 00:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het was nodig om dit cursief, dikgedrukt, en in hoofdletters te typen?
Check z`n pedopas.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:09 schreef isabelluhhh het volgende:
Een klein beetje maar die jongen is drie jaar ouder
Care?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:09 schreef isabelluhhh het volgende:
Een klein beetje maar die jongen is drie jaar ouder
3 jaar jonger juistquote:
Maar hij gaat keihard vreemd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef astriddd het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
heb ook al 9maanden & 10dagen met diegene verkering XD
x
Hyves, foto's en msn posten en PUB regelt de restquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:27 schreef Jotcha het volgende:
Oh jongens, wat te doen met iemand die er leuk uitziet, mij leuk vind, maar waarvan ik bijna zeker weet dat het niks gaat worden?
Zorgen dat ze naakt voor de cam gaat enzo. Maar goed, ik ben niet het beste rolmodel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:27 schreef Jotcha het volgende:
Oh jongens, wat te doen met iemand die er leuk uitziet, mij leuk vind, maar waarvan ik bijna zeker weet dat het niks gaat worden?
Ze heeft partyflockquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hyves, foto's en msn posten en PUB regelt de rest
Ze is heul niet lelijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Zorgen dat ze naakt voor de cam gaat enzo. Maar goed, ik ben niet het beste rolmodel.
Laat die arme meid nou even in de waan dat ze leeft op een roze wolk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar hij gaat keihard vreemd.
Hoe kan je daar nou weer te laat voor zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze is heul niet lelijkEn gister iemand die d'r tieten liet zien op msn, was ik telaat met de printscreen
't was maar heel kort, en ik zat zo van WTFquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou weer te laat voor zijnOerinstict man
Of had je nog nooit tieten gezien?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou weer te laat voor zijnOerinstict man
Of had je nog nooit tieten gezien?
Ik verwachte het totaal niet, ze liet d'r nieuwe schoenen zien voor de cam, dus ik zo van: laat de voorkant eens zien, zijkant, binnenkant, bovenkant, en toen zei ik voor de grap tieten, deed ze het nog ookquote:
Hahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik verwachte het totaal niet, ze liet d'r nieuwe schoenen zien voor de cam, dus ik zo van: laat de voorkant eens zien, zijkant, binnenkant, bovenkant, en toen zei ik voor de grap tieten, deed ze het nog ook
Dat is wel een hele complexe, maar kansloze situatie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef stroke het volgende:
haha,
ik ben verliefd op een meisje van 22 die al 5 jaar lang een vriendje heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |