Je ziet echt van die periodesquote:Op woensdag 1 april 2009 @ 18:36 schreef Hyman het volgende:
Het is lente, en gelijk fleurt dit topic weer op
Wie helpt mequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:43 schreef nijnja het volgende:
Ik vraag het me af.
It's your destiny...quote:Op zondag 5 april 2009 12:42 schreef Jotcha het volgende:
GodverdommeKrijg ik wéér een datingbanner, maar dan met een stel vieze verrimpelde milfs
:r:r
Ben ik blij dat ik op 15 minuten van het spoor woon. Helaas is dat wel de betuweroute, dus dan kan je wel 3 uur op de trein wachten, maar goed. no milfs for mequote:
Kan je mooi met hun mee Meeliften met goederentreinquote:Op zondag 5 april 2009 12:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik op 15 minuten van het spoor woon. Helaas is dat wel de betuweroute, dus dan kan je wel 3 uur op de trein wachten, maar goed. no milfs for me
Pak liever de trein naar het zuidenquote:Op zondag 5 april 2009 12:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je mooi met hun mee Meeliften met goederentreinIn Polen heb je ook vrouwen.
Bij mij is dat juist andersom.quote:Op maandag 6 april 2009 23:28 schreef Jekoos het volgende:
Weet je wat ik nou altijd heb
Dat ik al heel lang nooit echt meer verliefd ben geweest terwijl ik dat wel wil zijnO+
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:00 schreef MASD het volgende:
Niet zozeer verliefd zoals ik in mijn vroege puberteit was. Het is nu meer een gevoel van voldoening die ik krijg.
enquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:00 schreef MASD het volgende:
Niet zozeer verliefd zoals ik in mijn vroege puberteit was. Het is nu meer een gevoel van voldoening die dat ik krijg.
quote:
Dus als jij nu verliefd wordt, denk je niet meer 24/7 aan die persoon?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Heuj, stukken beter dan 24/7 aan een persoon denken nietwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |