Ga maar in de rij staan.quote:Op zondag 21 september 2008 19:31 schreef appelsjap het volgende:
ik ben verliefd op Tinuzzz, maar sssst!
oh noesquote:
wist je dat je 4 dagen na mij bent geboren?quote:Op zondag 21 september 2008 19:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee.
Maar met geld krijg je alles voor elkaar.
Nu dus wel!quote:Op zondag 21 september 2008 19:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
wist je dat je 4 dagen na mij bent geboren?
Wil je dat écht weten?quote:Op zondag 21 september 2008 19:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waar we ons afvragen hoe het met Fredo55's liefdesleven gaat! *hint* *hint*
Vrijdag is ze voor het eerst naar school geweest, ik kon wel merken dat ze zenuwachtig was.quote:Op zondag 21 september 2008 20:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
joa!
hoe ist met je vriendin, die was toch gevallen enzo?
ik snap er geen hol van.quote:Op zondag 21 september 2008 21:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vrijdag is ze voor het eerst naar school geweest, ik kon wel merken dat ze zenuwachtig was.
Ook omdat het een nieuwe klas is.![]()
Zenuwachtig was ze ook, omdat iedereen natuurlijk hét verhaal wil horen..hoe het ongeluk precies gebeurd is.
En dan heb je nog mensen die het terecht vinden dat ik een boete krijg, maar vriendin heeft gezegt dat ZIJ fout zat en niet ik. Heb uiteindelijk ook niets meer gehoord van de politie.
Ruzie hebben we nooit gehad ná het ongeluk, ik denk dat we juist meer naar elkaar toe geleefd zijn.
Gevoelens.. gevoelens heb ik nog steeds voor haar, al kan ik het nu wel een plekje geven.
We hebben gewoon een goeie vriendschap opgebouwd, en áls ze ooit een vriendje krijg..shit happends.![]()
Ik hoop natuurlijk dat ze ooit aan mijn deurtje klopt..en verder met mij wil leven.![]()
Lichamelijk gaat het goed met haar, volgende week mag haar gips van haar ene arm eraf.
Haar andere arm kan nog wel 2 maanden duren maar ik ben blij dat ze nu alles weer langzaam oppakt.
Met haar ouders heb ik ook geen ruzie gehad, integendeel!
Ze waren gewoon superaardig tegenover mij, op een gegeven moment vroeg haar vader of ik al over de schrik heen was en ik heb een supergoed telefoongesprek gehad met haar zus op de avond na het ongeluk.
Ik was helemaal in de war, en zij heeft me gerust gesteld.![]()
Vóór het ongeluk had ze ruzie met haar ouders..door het ongeluk is dat goedgekomen.
Mja, jammer dat dat door zoiets moet gebeuren.
Uiteindelijk hebben we gewoon een geweldige vriendschap.
Het is nooit aangeweest hoor,quote:Op zondag 21 september 2008 22:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik snap er geen hol van.
hoezo is t uit?
Like wtf?quote:Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het is nooit aangeweest hoor,
ze wilden alleen maar weten of ik nog verliefd op haar was en hoe het nu met haar ging. (vanwege ongeluk)
Hier hetzelfde. Al denk ik wel dat ze ondertussen wel die indruk heeft. Ik zie er alleen niet meer zo vaakquote:Op maandag 22 september 2008 23:47 schreef CrssY het volgende:
Ja godverdomme heel erg, ze weet het alleen nog niet

Heb in precies dezelfde situatie gezeten... En mocht het hetzelfde verlopen als bij mij, dan krijg je ook nog heel wat te verwerken. Maar ik kwam er wel sterk uit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:20 schreef Wufu het volgende:
Ja,, nogal![]()
Meisje in me klas,, damn lekker,,
We zijn dikke maatjes,, weten alles van elkaar, maar ik kom niet verder.
Door haar ben ik zeer veranderd,, alsof alles precies goed valt. ik was altijd de nerd in me jeugd,, maar dit is me bloei,, ik verander qua stijl, innerlijk en gedrag,, krijg veel meer aandacht van meisjes,,
Maar zij is de enige die ik wil![]()
Ze vind me liefZe weet dat ik van haar hou,, ze heeft me ook duidelijk gemaakt dat ze niets meer ziet.
Maar ik geloof steeds dat ze wel iets voor me voeltZe heeft eigenschappen waar ik echt van af knap. Maar zij is anders denk ik dan bij mezelf. Anders. Ze is goed in valse hoop achterlaten... vooral bij mij,, en dat doet pijn..
ps: hoe kan je op deze topic ''abboneren'' ? (dus mailtjes bij nieuwe reacties)
Tjaa,, het gaat nu wel weer ik heb er zowat geen gevoel meer voorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:48 schreef moby92 het volgende:
[..]
Heb in precies dezelfde situatie gezeten... En mocht het hetzelfde verlopen als bij mij, dan krijg je ook nog heel wat te verwerken. Maar ik kwam er wel sterk uit.
Die valse hoop is idd heel pijnlijk, bij mij heeft de hele affaire zo'n 7 maanden geduurt. Ik neem trouwens aan dat je al weet dat het niks wordt toch?
quote:
Ja da's even schrikken hč.quote:
Op wie heb je de keus laten vallen?quote:
Met een turk zo te zien.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:44 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb overmorgen al weer 7 maand verkering!!
Idem.quote:
ja. daten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nee.![]()
Ik zoek nog een suicidale emo, iemand interesse?
Ik heb wel een paar voor je, hebbe ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nee.![]()
Das echt een smerige gast.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:45 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Goddamn.
Heb je eindelijk besloten het mensen te laten weten dat je een stel bent.
Gaat de vuile motherfocker vreemd.
Ben dus nog wel verliefd.
Maar dan wel single.
leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef liiszle het volgende:
dás balen....
ik ben eh..
op t punt van
Pleonasmequote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nee.![]()
gewoon een beetje met haar praten is het beste, het komt welquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:00 schreef w91 het volgende:
ik ben stiekem verliefd op adriana lima, alleen zij weet het nog niet ..
hoe kan ik haar het beste benaderen?
Afgezien van alle spelfouten:quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:23 schreef cute_punisher het volgende:
eey umm
Ik ben een jongen en ik heb tips nodig hoe ik nou goed met meisjes om moet gaan.
Ik ben eiglijk een meer verlegen type
op school sie ik haar 4 dagen in de week,en se vraagt best wel persoonlijke dingen dus ik dee dat terug lol.
se lijkt in mijn ogen nogal geintresseerd.Ik vindtr egt leuk omdat se ook best verlegen is.
dus se is geen sletje die met iedereen flirt als je son idee krijgt.ik ben eiglijk de enige jongen die mettr praat.
we best veel lol samen.Maar het probleem is....
hoe moet ik verder komen???ik weet cker dat ik nier verkering met haar krijg als ik nix ga doen.
Ik ga dr nog niet verkering vragen omdat het nog te vroeg is.
dus wat ik doen meer connectie te voelen?///
iig niet in de kut slaan en even leren typen, Zo'n is geen son en mettr is Met d'rquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:23 schreef cute_punisher het volgende:
eey umm
Ik ben een jongen en ik heb tips nodig hoe ik nou goed met meisjes om moet gaan.
Ik ben eiglijk een meer verlegen type
op school sie ik haar 4 dagen in de week,en se vraagt best wel persoonlijke dingen dus ik dee dat terug lol.
se lijkt in mijn ogen nogal geintresseerd.Ik vindtr egt leuk omdat se ook best verlegen is.
dus se is geen sletje die met iedereen flirt als je son idee krijgt.ik ben eiglijk de enige jongen die mettr praat.
we best veel lol samen.Maar het probleem is....
hoe moet ik verder komen???ik weet cker dat ik nier verkering met haar krijg als ik nix ga doen.
Ik ga dr nog niet verkering vragen omdat het nog te vroeg is.
dus wat ik doen meer connectie te voelen?///
quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iig niet in de kut slaan en even leren typen, Zo'n is geen son en mettr is Met d'r
ohja, een beetje GHB wil ook wel eens helpen en de #1 pick up line is gewoon " ruikt dit doekje naar chloroform volgens jou" (moet je het dr wel eerst op doen)
is te ver...quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iig niet in de kut slaan en even leren typen, Zo'n is geen son en mettr is Met d'r
ohja, een beetje GHB wil ook wel eens helpen en de #1 pick up line is gewoon " ruikt dit doekje naar chloroform volgens jou" (moet je het dr wel eerst op doen)
Ik heb die weddenschap gewonnen he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik denk dat ik weer verliefd ben, op een soort van ex notabene.
Gefeliciteerd, je wint eer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb die weddenschap gewonnen he.
Ik ben 19 en mijn vriendje is 24quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:40 schreef Olment het volgende:
maakt leeftijd egt iets uit voor liefde?
ik ben erg verliefd op me vriendin (17) en zij ook op mij (bijna 21).
zelf vind ik dit niet zo erg en zij ook niet,, maar ik weet niet wat andere er van denken, een kameraad van me vind dat ze te jong is.
Ik ben kilo of 6 afgevallen, wist niet zeker of het daar aan lag maar ben bang van wel. Kan het overigens wel goed gebruiken hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:25 schreef TheEno het volgende:
Zo verliefd, dat ik al 2 weken Slecht/Niet eet. ik weet ik niet wat te doen. wel gezoend, maar dat was discotheekik geef haar stille hints enzo, maarja. lets try
hahaha ik denk dat de situaties niet vergelijkbaar zijnquote:
Ah, nu snap ik waarom ik te dun ben.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:15 schreef CrssY het volgende:
[..]
Ik ben kilo of 6 afgevallen, wist niet zeker of het daar aan lag maar ben bang van wel. Kan het overigens wel goed gebruiken hoor
quote:
quote:
Dude.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:09 schreef Fredo55 het volgende:
Ja, volgende maand een jaar verliefd op dezelfde persoon.![]()
En nee, we hebben geen relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |