Ik heb die weddenschap gewonnen he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik denk dat ik weer verliefd ben, op een soort van ex notabene.
Gefeliciteerd, je wint eer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb die weddenschap gewonnen he.
Ik ben 19 en mijn vriendje is 24quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:40 schreef Olment het volgende:
maakt leeftijd egt iets uit voor liefde?
ik ben erg verliefd op me vriendin (17) en zij ook op mij (bijna 21).
zelf vind ik dit niet zo erg en zij ook niet,, maar ik weet niet wat andere er van denken, een kameraad van me vind dat ze te jong is.
Ik ben kilo of 6 afgevallen, wist niet zeker of het daar aan lag maar ben bang van wel. Kan het overigens wel goed gebruiken hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:25 schreef TheEno het volgende:
Zo verliefd, dat ik al 2 weken Slecht/Niet eet. ik weet ik niet wat te doen. wel gezoend, maar dat was discotheekik geef haar stille hints enzo, maarja. lets try
hahaha ik denk dat de situaties niet vergelijkbaar zijnquote:
Ah, nu snap ik waarom ik te dun ben.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:15 schreef CrssY het volgende:
[..]
Ik ben kilo of 6 afgevallen, wist niet zeker of het daar aan lag maar ben bang van wel. Kan het overigens wel goed gebruiken hoor
quote:
quote:
Dude.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:09 schreef Fredo55 het volgende:
Ja, volgende maand een jaar verliefd op dezelfde persoon.![]()
En nee, we hebben geen relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |