Ga maar in de rij staan.quote:Op zondag 21 september 2008 19:31 schreef appelsjap het volgende:
ik ben verliefd op Tinuzzz, maar sssst!
oh noesquote:
wist je dat je 4 dagen na mij bent geboren?quote:Op zondag 21 september 2008 19:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee.
Maar met geld krijg je alles voor elkaar.
Nu dus wel!quote:Op zondag 21 september 2008 19:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
wist je dat je 4 dagen na mij bent geboren?
Wil je dat écht weten?quote:Op zondag 21 september 2008 19:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waar we ons afvragen hoe het met Fredo55's liefdesleven gaat! *hint* *hint*
Vrijdag is ze voor het eerst naar school geweest, ik kon wel merken dat ze zenuwachtig was.quote:Op zondag 21 september 2008 20:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
joa!
hoe ist met je vriendin, die was toch gevallen enzo?
ik snap er geen hol van.quote:Op zondag 21 september 2008 21:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vrijdag is ze voor het eerst naar school geweest, ik kon wel merken dat ze zenuwachtig was.
Ook omdat het een nieuwe klas is.![]()
Zenuwachtig was ze ook, omdat iedereen natuurlijk hét verhaal wil horen..hoe het ongeluk precies gebeurd is.
En dan heb je nog mensen die het terecht vinden dat ik een boete krijg, maar vriendin heeft gezegt dat ZIJ fout zat en niet ik. Heb uiteindelijk ook niets meer gehoord van de politie.
Ruzie hebben we nooit gehad ná het ongeluk, ik denk dat we juist meer naar elkaar toe geleefd zijn.
Gevoelens.. gevoelens heb ik nog steeds voor haar, al kan ik het nu wel een plekje geven.
We hebben gewoon een goeie vriendschap opgebouwd, en áls ze ooit een vriendje krijg..shit happends.![]()
Ik hoop natuurlijk dat ze ooit aan mijn deurtje klopt..en verder met mij wil leven.![]()
Lichamelijk gaat het goed met haar, volgende week mag haar gips van haar ene arm eraf.
Haar andere arm kan nog wel 2 maanden duren maar ik ben blij dat ze nu alles weer langzaam oppakt.
Met haar ouders heb ik ook geen ruzie gehad, integendeel!
Ze waren gewoon superaardig tegenover mij, op een gegeven moment vroeg haar vader of ik al over de schrik heen was en ik heb een supergoed telefoongesprek gehad met haar zus op de avond na het ongeluk.
Ik was helemaal in de war, en zij heeft me gerust gesteld.![]()
Vóór het ongeluk had ze ruzie met haar ouders..door het ongeluk is dat goedgekomen.
Mja, jammer dat dat door zoiets moet gebeuren.
Uiteindelijk hebben we gewoon een geweldige vriendschap.
Het is nooit aangeweest hoor,quote:Op zondag 21 september 2008 22:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik snap er geen hol van.
hoezo is t uit?
Like wtf?quote:Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het is nooit aangeweest hoor,
ze wilden alleen maar weten of ik nog verliefd op haar was en hoe het nu met haar ging. (vanwege ongeluk)
Hier hetzelfde. Al denk ik wel dat ze ondertussen wel die indruk heeft. Ik zie er alleen niet meer zo vaakquote:Op maandag 22 september 2008 23:47 schreef CrssY het volgende:
Ja godverdomme heel erg, ze weet het alleen nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |