abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2008 @ 11:56:50 #276
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61821364
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:51 schreef kevin6188 het volgende:
Beter is het snel winterstop!
Nou die ene week .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 22 september 2008 @ 11:59:51 #277
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61821432
quote:
Nieuwe namen voor functie algemeen directeur Ajax

De namen van Keje Molenaar, Jons Hensel, Peter R. de Vries en Kees Jansma passeerden al de revue, maar nog steeds is Ajax op zoek naar een geschikte kandidaat voor de functie van algemeen directeur.

Volgens Jack van Gelder, zondagavond in Studio Voetbal, zijn er weer drie namen op de shortlist bijgeschreven. Jaap de Groot, chef van de sportredactie van De Telegraaf, André Bolhuis, oud-hockeyinternational, voormalig voorzitter van de Koninklijke Nederlandse Hockeybond (KNHB) en tandarts en Toon Gerbrands, oud-bondscoach van de volleybalmannen en tegenwoordig directeur bij AZ staan volgens de presentator op de lijst. (MB)
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61821490
Jaap de Groot !
  maandag 22 september 2008 @ 12:07:51 #279
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61821587
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:34 schreef Suijk het volgende:
Hoofd Medische staf/Clubarts : Alfons de Kort
Clubarts : Niels Wijne
Fysiotherapeut A-selectie : Frank van Deursen
Fysiotherapeut A-selectie : Jos Kortekaas

Ken ze verder ook niet, geen idee of dit dezelfden zijn als vorig jaar.
Alleen Frank van Deursen zat er vorig jaar al. Rob Koster (pedicure) ook.
Edwin Goedhart (hoofd medische staf) is naar AZ gegaan en Ricardo de Sanders werkt nu bij het Nederlands elftal.
Toch apart dat we weer deze verhalen krijgen, de medische staf bestaat voor 60% uit nieuwe mensen en niet de minste..

Ohja, als Jaap de Groot van de Telegraaf de nieuwe Algemeen Directeur wordt krijgt iedereen die in dit topic heeft gepost een biertje van me. En nee, alsjeblieft, hoop in het belang van Ajax dat jullie in dit geval geen biertje van me krijgen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61821677
quote:
Tijdens het massale opstootje in de slotfase besloot Huntelaar zijn ergernis al te uiten. Hij vatte de irritatie van alle 22 kiftende spelers samen in één zin die hij Braamhaar toebeet. ,,Dit komt door jou en je inconsequente gefluit.’’
Bijpassende foto:

Mooi die emoties bij Klaas Jan.
  maandag 22 september 2008 @ 12:15:22 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61821741
Sja, of het slim is? KJH staat al bekend als "Vervuiler van het voetbal" bij de KNVB. En dit zal hem echt niet helpen. Dat hij 100% gelijk heeft doet er weinig toe vrees ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61821777
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:02 schreef Urquhart het volgende:
Jaap de Groot !
Die zit al wel veel langer te azen op zo'n baantje heb ik het idee.
That's all folks!
pi_61821889
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Bijpassende foto:

[ afbeelding ]

,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61821925
Enoh !
Wat een heerlijke invalbeurt.. Verder, sja, 2-2. Ik had het al voorspeld.
Aan de ene kant vind ik het nog lekker ook dat die arrogante bekken hier tenminste effe gesnoerd zijn. Want dat was echt gebaseerd op niets.
-
pi_61822174
Gister nog mensen die in de eerste trein zaten en die bekogeld werden op de terugreis?? Bij ons werd omgeroepen dat we moesten oppassen voor stenen (2e trein) en nog geen 5 seconden daarna 2 bankjes achter me steen op t ruit grote pit erin maar er niet doorheen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 22 september 2008 @ 12:42:19 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61822338
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:35 schreef Noshiba het volgende:
Gister nog mensen die in de eerste trein zaten en die bekogeld werden op de terugreis?? Bij ons werd omgeroepen dat we moesten oppassen voor stenen (2e trein) en nog geen 5 seconden daarna 2 bankjes achter me steen op t ruit grote pit erin maar er niet doorheen
Zat ook in de tweede trein, maar niets gezien langs het spoor. Vorig seizoen was er één die bij Gouda over de trein heen gooide, echt prachtig. Feyenoord-supporters zijn zó dom! Dat zag je wel weer met dat logo.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61822361
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Enoh !
Aan de ene kant vind ik het nog lekker ook dat die arrogante bekken hier tenminste effe gesnoerd zijn. Want dat was echt gebaseerd op niets.
Nou ja, gebaseerd op niets; we hebben de beste voorhoede van het land.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_61822378
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Bijpassende foto:

[ afbeelding ]

Absolute held
pi_61822387
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:43 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Maar spelen zo wisselvallig als het maar wezen kan.
Daarom op niets gebaseerd. Ajax laat het altijd liggen tegen de kleintjes.
-
pi_61822399
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zat ook in de tweede trein, maar niets gezien langs het spoor. Vorig seizoen was er één die bij Gouda over de trein heen gooide, echt prachtig. Feyenoord-supporters zijn zó dom! Dat zag je wel weer met dat logo.
Kijk het ajaxpride filmpje maar hoor je iedereen ook opeens echt zo van wtf
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 22 september 2008 @ 12:46:11 #291
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_61822423
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:43 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Mja en wat houdt zo'n "beste voorhoede" nou precies in? Een voorhoede die bestaat uit allemaal hele goeie spelers. Of is het toch belangrijker dat je een voorhoede hebt die wel z'n stempel zet op een wedstrijd en dat uit zal drukken in doelpunten
pi_61822580
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ongelofelijk.
Grootste club van het land en veruit de slechtste medische staf. Hoe kan zoiets?
Al jaren kost ons dat gewoon een fortuin.. hem naar een lokale ziekenhuis brengen zou nog geld besparen ook!

Contract met het AMC .. daar lopen de aller beste artsen van Europa op het gebied van bewegingsleer.
pi_61822628
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:46 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Mja en wat houdt zo'n "beste voorhoede" nou precies in? Een voorhoede die bestaat uit allemaal hele goeie spelers. Of is het toch belangrijker dat je een voorhoede hebt die wel z'n stempel zet op een wedstrijd en dat uit zal drukken in doelpunten
Voorhoed eis absoluut niks mis mee. Alles zit erin.. snelheid techniek.. koelbloedigheid en onberekenbaarheid. Achterin is het zo lek als een zeef. Een duel aangaan is al soms te veel gevraagd voor sommigen.
pi_61823085
Met het oog op donderdag wat zal dan de opstelling zijn, denk zo

Steek
Silva - van de Wiel - Vermealen - Urby
Enoh - ? - Vertonghen
Suarez - KJH - Sarpong
pi_61823165
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Enoh !
Ja heerlijk man! Gelijkgespeeld tegen die slagers, ongelooflijk genaaid door de scheidsrechter en ook nog eens een heerlijke blessure van Sulejmani erbovenop. Wat goed dat je het voorspeld had, want Ajax was echt niet beter.

Kneus.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 22 september 2008 @ 13:20:20 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61823206
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:54 schreef Chadi het volgende:

[..]

Voorhoed eis absoluut niks mis mee. Alles zit erin.. snelheid techniek.. koelbloedigheid en onberekenbaarheid. Achterin is het zo lek als een zeef. Een duel aangaan is al soms te veel gevraagd voor sommigen.
Ja, en dat verbaast me dus vooral van meneer "CL in 2006" Oleguer, die passt alleen breed of op Stekelenburg. Dat slaat toch helemaal nergens op, hij deed gisteren EEN pass naar voren in de hele wedstrijd. Waar haal je zo iemand vandaan vraag ik me dan af?

En verder merk je ook gewoon dat het middenveld niet goed genoeg is, ze kunnen geen backup voor de voorhoede spelers zijn, en dan krijg je dus het spel van Ajax, lange bal naar voren. En dat is voor elke club veels te makkelijk te verdedigen. Dan heb je dus niets aan je voorhoede want die komen er niet aan te pas, hoe goed ze ook zijn. Ze moeten altijd eerst met hun rug naar de goal proberen te bal te veroveren en dan heeft de verdediging het altijd makkelijker. Natuurlijk lukt het wel eens een keer gelukkig, maar met een opbouw van (iig) het middenveld creer je ruimte voor de voorhoede. Op deze manier kan je bij wijze van spreke de beste 3 spelers ter wereld neerzetten voorin, scoren zullen ze maar sporadisch.

Taktisch dus gewoon heel erg zwak.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61823270
Ach, Ajax heeft geen verdediging nodig want wij hebben zóoooveel kwaliteit voorin dat wel standaard 4-0 winnen van iedereen.

pi_61823305
Dario moet spelen!
pi_61823315
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:15 schreef versteegrob het volgende:
Met het oog op donderdag wat zal dan de opstelling zijn, denk zo

Steek
Silva - van de Wiel - Vermealen - Urby
Enoh - ? - Vertonghen
Suarez - KJH - Sarpong
Sarpong op tien (zoals hij gisteren grotendeels speelde) en Marco kennende verkiest hij Leo weer boven Cvitanich.
pi_61823335
Het doelsaldo van ons zegt genoeg: 4 voor, 4 tegen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')