Nou die ene weekquote:
quote:Nieuwe namen voor functie algemeen directeur Ajax
De namen van Keje Molenaar, Jons Hensel, Peter R. de Vries en Kees Jansma passeerden al de revue, maar nog steeds is Ajax op zoek naar een geschikte kandidaat voor de functie van algemeen directeur.
Volgens Jack van Gelder, zondagavond in Studio Voetbal, zijn er weer drie namen op de shortlist bijgeschreven. Jaap de Groot, chef van de sportredactie van De Telegraaf, André Bolhuis, oud-hockeyinternational, voormalig voorzitter van de Koninklijke Nederlandse Hockeybond (KNHB) en tandarts en Toon Gerbrands, oud-bondscoach van de volleybalmannen en tegenwoordig directeur bij AZ staan volgens de presentator op de lijst. (MB)
Alleen Frank van Deursen zat er vorig jaar al. Rob Koster (pedicure) ook.quote:Op maandag 22 september 2008 11:34 schreef Suijk het volgende:
Hoofd Medische staf/Clubarts : Alfons de Kort
Clubarts : Niels Wijne
Fysiotherapeut A-selectie : Frank van Deursen
Fysiotherapeut A-selectie : Jos Kortekaas
Ken ze verder ook niet, geen idee of dit dezelfden zijn als vorig jaar.
Bijpassende foto:quote:Tijdens het massale opstootje in de slotfase besloot Huntelaar zijn ergernis al te uiten. Hij vatte de irritatie van alle 22 kiftende spelers samen in één zin die hij Braamhaar toebeet. ,,Dit komt door jou en je inconsequente gefluit.’’
quote:Op maandag 22 september 2008 12:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bijpassende foto:
[ afbeelding ]
Mooi die emoties bij Klaas Jan.
Zat ook in de tweede trein, maar niets gezien langs het spoor. Vorig seizoen was er één die bij Gouda over de trein heen gooide, echt prachtig. Feyenoord-supporters zijn zó dom! Dat zag je wel weer met dat logo.quote:Op maandag 22 september 2008 12:35 schreef Noshiba het volgende:
Gister nog mensen die in de eerste trein zaten en die bekogeld werden op de terugreis?? Bij ons werd omgeroepen dat we moesten oppassen voor stenen (2e trein) en nog geen 5 seconden daarna 2 bankjes achter me steen op t ruit grote pit erin maar er niet doorheen
Nou ja, gebaseerd op niets; we hebben de beste voorhoede van het land.quote:Op maandag 22 september 2008 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Enoh!
Wat een heerlijke invalbeurt.. Verder, sja, 2-2. Ik had het al voorspeld.
Aan de ene kant vind ik het nog lekker ook dat die arrogante bekken hier tenminste effe gesnoerd zijn. Want dat was echt gebaseerd op niets.
Absolute heldquote:Op maandag 22 september 2008 12:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bijpassende foto:
[ afbeelding ]
Mooi die emoties bij Klaas Jan.
Maar spelen zo wisselvallig als het maar wezen kan.quote:Op maandag 22 september 2008 12:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou ja, gebaseerd op niets; we hebben de beste voorhoede van het land.
Kijk het ajaxpride filmpje maar hoor je iedereen ook opeens echt zo van wtfquote:Op maandag 22 september 2008 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zat ook in de tweede trein, maar niets gezien langs het spoor. Vorig seizoen was er één die bij Gouda over de trein heen gooide, echt prachtig. Feyenoord-supporters zijn zó dom! Dat zag je wel weer met dat logo.
Mja en wat houdt zo'n "beste voorhoede" nou precies in? Een voorhoede die bestaat uit allemaal hele goeie spelers. Of is het toch belangrijker dat je een voorhoede hebt die wel z'n stempel zet op een wedstrijd en dat uit zal drukken in doelpuntenquote:Op maandag 22 september 2008 12:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou ja, gebaseerd op niets; we hebben de beste voorhoede van het land.
Al jaren kost ons dat gewoon een fortuin.. hem naar een lokale ziekenhuis brengen zou nog geld besparen ook!quote:Op maandag 22 september 2008 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ongelofelijk.
Grootste club van het land en veruit de slechtste medische staf. Hoe kan zoiets?
Voorhoed eis absoluut niks mis mee. Alles zit erin.. snelheid techniek.. koelbloedigheid en onberekenbaarheid. Achterin is het zo lek als een zeef. Een duel aangaan is al soms te veel gevraagd voor sommigen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja en wat houdt zo'n "beste voorhoede" nou precies in? Een voorhoede die bestaat uit allemaal hele goeie spelers. Of is het toch belangrijker dat je een voorhoede hebt die wel z'n stempel zet op een wedstrijd en dat uit zal drukken in doelpunten
Ja heerlijk man! Gelijkgespeeld tegen die slagers, ongelooflijk genaaid door de scheidsrechter en ook nog eens een heerlijke blessure van Sulejmani erbovenop. Wat goed dat je het voorspeld had, want Ajax was echt niet beter.quote:Op maandag 22 september 2008 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Enoh!
Wat een heerlijke invalbeurt.. Verder, sja, 2-2. Ik had het al voorspeld.
Aan de ene kant vind ik het nog lekker ook dat die arrogante bekken hier tenminste effe gesnoerd zijn. Want dat was echt gebaseerd op niets.
Ja, en dat verbaast me dus vooral van meneer "CL in 2006" Oleguer, die passt alleen breed of op Stekelenburg. Dat slaat toch helemaal nergens op, hij deed gisteren EEN pass naar voren in de hele wedstrijd. Waar haal je zo iemand vandaan vraag ik me dan af?quote:Op maandag 22 september 2008 12:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voorhoed eis absoluut niks mis mee. Alles zit erin.. snelheid techniek.. koelbloedigheid en onberekenbaarheid. Achterin is het zo lek als een zeef. Een duel aangaan is al soms te veel gevraagd voor sommigen.
Sarpong op tien (zoals hij gisteren grotendeels speelde) en Marco kennende verkiest hij Leo weer boven Cvitanich.quote:Op maandag 22 september 2008 13:15 schreef versteegrob het volgende:
Met het oog op donderdag wat zal dan de opstelling zijn, denk zo
Steek
Silva - van de Wiel - Vermealen - Urby
Enoh - ? - Vertonghen
Suarez - KJH - Sarpong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |