Dat is dan ook de perfecte manier om dat huilebalkje compleet uit de wedstrijd te halen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat hij echt keer op keer werd gevloerd door een Feyenoorder.
Z'n ontvangst in de Kuip vond ik nog erg meevallen. Had toch wel verwacht dat het publiek feller zou reageren op hem.quote:Op zondag 21 september 2008 17:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de perfecte manier om dat huilebalkje compleet uit de wedstrijd te halen.
quote:Op zondag 21 september 2008 17:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat hij echt keer op keer werd gevloerd door een Feyenoorder.
Ik heb in het vorige topic al gezegd dat ze gelukkig mijn ongelijk deels bewezen hebben, in elk geval voor vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 17:17 schreef sjimz het volgende:
Dr Crane, zat het wel goed met de instelling van de spelers op het veld?
Heb de wedstrijd namelijk niet gezien.
Je neemt het Feyenoord kwalijk dat ze met de afwezigheid van 5 basisspelers en een team dat nog nauwelijks met elkaar gespeeld heeft in een vaste formatie niet goed spelen? Het enige wat je van ze mag verwachten op dit moment is strijdlust en die was er vanmiddag!quote:Op zondag 21 september 2008 17:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Feyenoord wat doe jehoevaak moeten nog gehuild worden voordat we kunnen lachen. Was geen wedstrijd van topklasse gelukkig speelt Ajax ook als een natte zakdoek
Had ik toch gelijk dat de spelers wel snappen dat het om een speciale wedstrijd gingquote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic al gezegd dat ze gelukkig mijn ongelijk deels bewezen hebben, in elk geval voor vandaag.![]()
Zelden zoveel vechtlust in een Klassieker gezien, dus het antwoord op je vraag is ja.Al voegen Bruins en Makaay echt niets toe.
Makaay voegt niks toe?quote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic al gezegd dat ze gelukkig mijn ongelijk deels bewezen hebben, in elk geval voor vandaag.![]()
Zelden zoveel vechtlust in een Klassieker gezien, dus het antwoord op je vraag is ja.Al voegen Bruins en Makaay echt niets toe.
Sinds wanneer komt Bruins uit onze jeugdopleiding?quote:Tomasson beloonde Feyenoord voor de enorme vechtlust die het toonde. Trainer Gertjan Verbeek van de thuisploeg miste tijdens de eerste klassieker van het seizoen een halve basisploeg en vooral veel middenvelders.
Karim El Ahmadi en Denny Landzaat zijn nog steeds geblesseerd en Jonathan de Guzman was wegens een schorsing niet inzetbaar.
Bronckhorst
Alsof dat allemaal nog niet erg genoeg was, moest ook Giovanni van Bronckhorst verstek laten gaan. De aanvoerder kreeg donderdag tijdens het duel in de UEFA Cup met het Zweedse Kalmar FF een klap op zijn hoofd. Hij kreeg zaterdag van artsen te horen dat het niet verstandig was om tegen Ajax te voetballen.
Waar Feyenoord in de aanloop van het seizoen nog naam maakte als club van dertigers, acteerde het tegen de eeuwige rivaal uit Amsterdam met vier middenvelders die gezamenlijk nog geen tachtig jaar oud zijn.
Luigi Bruins, Georginio Wijnaldum, Leroy Fer en Diego Biseswar lieten zien dat ook de Rotterdamse jeugdopleiding wel degelijk talenten telt.
Makaay is net terug en die kun je weinig verwijten. Maar dat Bruins zo crap speelt snap ik niet... (Ik had Hofs laten spelen maar die is verhuurd..)quote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja. Dit seizoen heeft ie niet meer het excuus dat ie helemaal alleen voorin staat, dus je mag toch wel een goaltje of 20 van hem verwachten dit seizoen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Makaay voegt niks toe?Laat die man even ritme opdoen. Hij legt ze er echt wel in hoor.
Hij scoort altijd en overal.Vorig jaar was ie ook belangrijk al vond ik 'm wel tegenvallen.Als Tomasson en Makaay op elkaar ingespeeld raken zijn ze levensgevaarlijkquote:
Ik vond hem echt zo waardeloos. Die ene actie uit de eerst helft waarbij hij een mannetje probeerde uit te spelen maar hopeloos faalde. Schaamde me kapotquote:Op zondag 21 september 2008 17:25 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja. Dit seizoen heeft ie niet meer het excuus dat ie helemaal alleen voorin staat, dus je mag toch wel een goaltje of 20 van hem verwachten dit seizoen.
Tomasson was echt bijna ontzichtbaar vandaag, maar op de 2 momenten dat ie er moest staan stond ie er. Ik stel voor om de titel 'das phantoom' over te dragen aan Tomasson.quote:Op zondag 21 september 2008 17:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij scoort altijd en overal.Vorig jaar was ie ook belangrijk al vond ik 'm wel tegenvallen.Als Tomasson en Makaay op elkaar ingespeeld raken zijn ze levensgevaarlijk
Nee, die speelde aardig maar iedereen vond het geweldig omdat ie nog zo jong is.quote:Op zondag 21 september 2008 18:28 schreef RedGuy het volgende:
En De Wijn speelde voortreffelijk.
Nee, voortreffelijk.quote:Op zondag 21 september 2008 18:32 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, die speelde aardig maar iedereen vond het geweldig omdat ie nog zo jong is.
Inderdaad. Erg wendbaar, fel en sterk aan de bal. Sowieso, een speler die sterk aan de bal is is echt wat Feyenoord nodig heeft.quote:Op zondag 21 september 2008 18:46 schreef RedGuy het volgende:
Wijnaldum overheerste op het middenveld, en dat is erg knap gezien zijn leeftijd.
mooie shotquote:Op zondag 21 september 2008 18:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]
De ontlading bij de 1-1 was zo mooi.
Nou ik weet niet hoor, maar ik zag hem ook achterin goed ballen afpakken enzo, hij speelde echt heel goed en dat heb niks met ze leeftijd te maken.quote:Op zondag 21 september 2008 18:32 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, die speelde aardig maar iedereen vond het geweldig omdat ie nog zo jong is.
Je kan zeggen wat je wil over Mols maar in 2 Klassiekers heeft hij toch 2 keer goedkoop maar kundig een pingel versierd.quote:Op zondag 21 september 2008 19:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mols moet echt de rol van de stervende zwaan krijgen.
Als je het in real time bekijkt is het net een echte worp die die krijgt van Emanuelsson, terwijl na herhalingen blijkt dat er weinig gebeurt.
Die loopt de komende dagen denk ik ook wat minder fijn door Amsterdam.quote:Op zondag 21 september 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Mols maar in 2 Klassiekers heeft hij toch 2 keer goedkoop maar kundig een pingel versierd.
Viel me op dat na de 2-2 ineens allerlei anti-ajax spreekkoren de boventoon voerde. Helemaal niks in Amsterdam zelfs... Ga liever je ploeg aanmoedigen voor een 3-2.quote:Op zondag 21 september 2008 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
Heerlijke wedstrijd vandaag. Hofland speelde echt lekker, hard maar fairBiseswar ook prima
Wat waren die joden trouwens stil
Ach ja, dat anti-ajax doe ik ook niet aan mee, beetje kansloos. Maar ze waren wel stilquote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef Juk het volgende:
[..]
Viel me op dat na de 2-2 ineens allerlei anti-ajax spreekkoren de boventoon voerde. Helemaal niks in Amsterdam zelfs... Ga liever je ploeg aanmoedigen voor een 3-2.
Maar het was sowieso een mooie voetbalmiddag want er zijn ook geen rellen geweest, heb tenminste niks gezien, ook niet op het nieuws. Mag ook wel een unicum worden genoemd denk ik.
niet gehoord inderdaadquote:Op zondag 21 september 2008 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat waren die joden trouwens stil
Behalve dat een 12 jarige jongen is mishandeld bij de 1-0.quote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef Juk het volgende:
Maar het was sowieso een mooie voetbalmiddag want er zijn ook geen rellen geweest, heb tenminste niks gezien, ook niet op het nieuws. Mag ook wel een unicum worden genoemd denk ik.
dat viel nou ook wel weer meequote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef Juk het volgende:
[..]
Viel me op dat na de 2-2 ineens allerlei anti-ajax spreekkoren de boventoon voerde. Helemaal niks in Amsterdam zelfs...
Ja, dat was echt rood.quote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond jij dat hij goed weg kwam met die gele kaart?
ben je er woensdag weer?quote:
er stond nog een speler achter tochquote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk: kut, die krijgt rood. Was erg blij dat ie geel kreeg. Maar ik heb de beelden niet gezien, want ik zie ook al reacties dat er niks aan de hand was.quote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet kunnen zien.quote:
Nee, ik moest zelf voetballen en daarna kwam ik mijn eigen straat niet meer in vanwege die Autoloze Zondagquote:
quote:Op zondag 21 september 2008 20:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, ik moest zelf voetballen en daarna kwam ik mijn eigen straat niet meer in vanwege die Autoloze Zondag![]()
Klopt.Eerste tegendoelpunt was dan ook gedeeltelijk zijn fout.quote:Op zondag 21 september 2008 20:24 schreef Erasmusch het volgende:
Timmer speelt sowieso een prima seizoen so far, tegen Kalmar en Volendam ook een paar belangrijke reddingen. Al mag ie nog steeds aan zn uittrappen gaan werken.
Dat meende Braamhaar dus ook, alleen Lucius had daar nooit meer bijgekund volgens mij. Het was gewoon 100 % een goal geweest als Timmer niet als een losgeslagen Bokito op hem af was gedoken.quote:Op zondag 21 september 2008 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet kunnen zien.
In een ander topic is er een beetje een discussie over omdat Lucius (?) er nog schuin (?) achter zou staan en omdat Timmer nog enigzins de bal raakte.
quote:Op zondag 21 september 2008 20:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, ik moest zelf voetballen en daarna kwam ik mijn eigen straat niet meer in vanwege die Autoloze Zondag![]()
Tegen Kalmar keepte hij een beste pot inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2008 20:24 schreef Erasmusch het volgende:
Timmer speelt sowieso een prima seizoen so far, tegen Kalmar en Volendam ook een paar belangrijke reddingen. Al mag ie nog steeds aan zn uittrappen gaan werken.
Studio voetbal laat ze vast nog wel 100x zien vanavond.quote:Op zondag 21 september 2008 20:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een hekel aan samenvattingen want samenvattingen zeggen me nooit zoveel.quote:Op zondag 21 september 2008 20:25 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]![]()
Vanavond nog de hoogtepunten, en er zal toch al wel ergens een samenvatting ofzo staan?
Jack zal vooral de niet gegeven penaltie van Suarez 100 keer willen zien en van iedereen willen horen dat het een schande is.quote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Studio voetbal laat ze vast nog wel 100x zien vanavond.
Klopt, dat viel mij ook al op maar dat was ook wel te verklaren eigenlijk. Wij waren op het middenveld vooral de baas, Ajax creerde echter meer kansen en die zijn interessanter om te laten zien in een samenvatting.quote:Op zondag 21 september 2008 20:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik vond de samenvatting ook geen goed beeld van de wedstrijden geven.
Kut nos.
klopt, wij waren toch wel beter en dat bleek niet uit de samenvattingquote:Op zondag 21 september 2008 20:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik vond de samenvatting ook geen goed beeld van de wedstrijden geven.
En tegen Volendam (i know...) 3 1-1 situaties.quote:Op zondag 21 september 2008 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen Kalmar keepte hij een beste pot inderdaad.
Deed de kritiek van Hans van Breukelen hem toch nog iets
Volgens mij haalt Feyenoord ze er niet af maar de stichting Eredivisie.quote:Op zondag 21 september 2008 20:34 schreef Dr.Crane het volgende:
Wat is Feyenoord toch ubertriest bezig door direct binnen een paar minuten alle wedstrijdbeelden van Youtube etc. te halen.
Dat zou kunnen, maar Ajax heeft wel altijd alle samenvattingen gewoon op Youtube staan. Die vallen natuurlijk ook onder dezelfde stichting dan...quote:Op zondag 21 september 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij haalt Feyenoord ze er niet af maar de stichting Eredivisie.
Correct me if i'm wrong.
ach, dat volk hebben jullie er ook tussen zittenquote:Op zondag 21 september 2008 20:33 schreef Noshiba het volgende:
Nou als eerst een complimentje! Leuke sfeer achter het doel vak X en S is dat toch?
maar voorderestwat een anti-publiek hebben jullie met als toppunt die volwassen man die een 12 jarig jochie een vuistslag op z'n neus geeft
en dan doel ik vooral op hetgeen dat die supporters alleen maar tegen de 'joden' zijn en veel minder naar het voetbal kijken
Mwah, vond de uitleg van Braamhaar wel logisch (stond nog een verdediger achter de keeper dus was het niet doorgebroken)..quote:Op zondag 21 september 2008 20:21 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja, dat was echt rood.Al was het meer lompheid dan kwaadwillendheid volgens mij.
Mwah bij ons is het wel maar meer in de richting het veld bij jullie is het gewoon één en al op de uitsupporters gericht.quote:Op zondag 21 september 2008 20:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ach, dat volk hebben jullie er ook tussen zitten
maar jullie waren de stembanden vergeten?
Ik begrijp niet dat mensen het daar maar blijven uploaden terwijl er tig andere (betere) sites zijn waar het gewoon blijft staan, zoals bijvoorbeeld Dailymotion.quote:Op zondag 21 september 2008 20:34 schreef Dr.Crane het volgende:
Wat is Feyenoord toch ubertriest bezig door direct binnen een paar minuten alle wedstrijdbeelden van Youtube etc. te halen.
Ik vond het vandaag best wel veel pro Feyenoord en weinig anti joden. Het is wel eens erger geweest.quote:Op zondag 21 september 2008 20:33 schreef Noshiba het volgende:
Nou als eerst een complimentje! Leuke sfeer achter het doel vak X en S is dat toch?
maar voorderestwat een anti-publiek hebben jullie met als toppunt die volwassen man die een 12 jarig jochie een vuistslag op z'n neus geeft
en dan doel ik vooral op hetgeen dat die supporters alleen maar tegen de 'joden' zijn en veel minder naar het voetbal kijken
Maar Ome Sjek is een jeaud en ik zou ook ziek zijn als ik gelijk zou spelen tegen het 2e van Feyenoord!quote:Op zondag 21 september 2008 20:27 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Jack zal vooral de niet gegeven penaltie van Suarez 100 keer willen zien en van iedereen willen horen dat het een schande is.
Thx.quote:Op zondag 21 september 2008 20:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen het daar maar blijven uploaden terwijl er tig andere (betere) sites zijn waar het gewoon blijft staan, zoals bijvoorbeeld Dailymotion.
idd, een paar x anti-leonardo en thats it. Tegen Volendam was het ergerquote:Op zondag 21 september 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best wel veel pro Feyenoord en weinig anti joden. Het is wel eens erger geweest.
Ja maar dat is niet zo moeilijk met Piet Frituur daar in het doel.quote:Op zondag 21 september 2008 20:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
idd, een paar x anti-leonardo en thats it. Tegen Volendam was het erger
viel wel mee vandaagquote:Op zondag 21 september 2008 20:45 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Mwah bij ons is het wel maar meer in de richting het veld bij jullie is het gewoon één en al op de uitsupporters gericht.
quote:En nee, ik sta gewoon nu nog paf hoe slecht ajax begon! Ik kon geen woord meer uitbrengen
Liedjes waren ook wel leuk (voor kakkerlakken begrippen danquote:Op zondag 21 september 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best wel veel pro Feyenoord en weinig anti joden. Het is wel eens erger geweest.
Volgens mij nemen die speciaal een seizoenskaart zodat ze daar 1 keer per jaar met jullie kunnen bekvechten.quote:Op zondag 21 september 2008 20:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Liedjes waren ook wel leuk (voor kakkerlakken begrippen dan), daar doelde ik ook niet op
Meer de supporters aan beide kanten van het uitvak, die missen volgens mij 70% van de wedstrijd wetend dat er toch geen confrontatie komt
(maar wel vaak hetzelfde liedje)
Dus?quote:Op zondag 21 september 2008 20:45 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Mwah bij ons is het wel maar meer in de richting het veld bij jullie is het gewoon één en al op de uitsupporters gericht.
quote:En nee, ik sta gewoon nu nog paf hoe slecht ajax begon! Ik kon geen woord meer uitbrengen
Altijd zo mooi als je een beetje op tijd in de Kuip bent bij de Klassieker en dan even wachten tot de eerste lefgozertjes het uitvak in komen lopen, terwijl het halve stadion volledig gefocust op dat vak is.quote:Op zondag 21 september 2008 20:45 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal lekker tijdens de generale!quote:
Iedereen dacht dat volgens mij. Je zag ook helemaal geen woede op de tribune na de gele kaart.. 20 seconden later was Braamhaar dan wel weer opeens de hoer maar dat zegt niksquote:Op zondag 21 september 2008 20:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk: kut, die krijgt rood. Was erg blij dat ie geel kreeg. Maar ik heb de beelden niet gezien, want ik zie ook al reacties dat er niks aan de hand was.
Kan me nog wel een doek herinneren met een aardige scheur erin...quote:
Ook geniaal dat Timmer eerst woest protesterend naar Braamhaar stormde om zich vervolgens direct toen ie zag dat het maar een gele kaart was weer als een braaf jongetje terug te snellen naar z'n doel.quote:Op zondag 21 september 2008 21:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat volgens mij. Je zag ook helemaal geen woede op de tribune na de gele kaart.. 20 seconden later was Braamhaar dan wel weer opeens de hoer maar dat zegt niks
Dat hoeft toch niet meteen met frustratie te maken hebben?quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Kan me nog wel een doek herinneren met een aardige scheur erin...
Jullie zijn wel gefrustreerd he.
Idd, dat plaatje is gewoon grappig.quote:Op zondag 21 september 2008 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet meteen met frustratie te maken hebben?
Andersom zou het vast ook wel gebeuren en ik kan van beide kanten er wel de humor van inzien.
Als ze net zo'n inzet hebben als vandaag dan win je daar gewoon. Verbeek kan komende week Tomasson en Makaay op elkaar afstemmenquote:Op zondag 21 september 2008 21:12 schreef Dr.Crane het volgende:
Groningen uit gaat loodzwaar worden trouwens.
Vorig jaar volgde ook Groningen-uit na Ajax-thuis. We werden weggespeeld in Grunn.quote:Op zondag 21 september 2008 21:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als ze net zo'n inzet hebben als vandaag dan win je daar gewoon. Verbeek kan komende week Tomasson en Makaay op elkaar afstemmen
[ afbeelding ]
kicke foto
Mooi.quote:Op zondag 21 september 2008 21:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als ze net zo'n inzet hebben als vandaag dan win je daar gewoon. Verbeek kan komende week Tomasson en Makaay op elkaar afstemmen
[ afbeelding ]
kicke foto
Je moet vorig jaar niet met dit jaar vergelijken. Het resultaat en getoonde spel van vandaag zegt wel iets maar ook niet heel veel.quote:Op zondag 21 september 2008 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vorig jaar volgde ook Groningen-uit na Ajax-thuis. We werden weggespeeld in Grunn.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:31 schreef sjimz het volgende:
Ik heb met pijn in het hart die foto in de OP gezet.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:31 schreef sjimz het volgende:
Ik heb met pijn in het hart die foto in de OP gezet.
Nouja, niet echt die kinderen die jullie staan op te wachten hebben een los kaartje gekocht en in het stadion is het alleen wat gezang voorderest willen we jullie op het veld vernederenquote:Op zondag 21 september 2008 20:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Volgens mij nemen die speciaal een seizoenskaart zodat ze daar 1 keer per jaar met jullie kunnen bekvechten.
Wij zijn ook erg interessant als we bij jullie op bezoek komen.
Wij ook, maar dat lukt meestal niet.quote:Op zondag 21 september 2008 21:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nouja, niet echt die kinderen die jullie staan op te wachten hebben een los kaartje gekocht en in het stadion is het alleen wat gezang voorderest willen we jullie op het veld vernederen
Ik moest ook gelijk denken aan dat stukkie wat hier vorig topic stond van Frits Bom (?toch).quote:Op zondag 21 september 2008 21:43 schreef dill het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Iedereen die gewoon 200% gaf, mooi om te zien.
Wat was die samenvatting van de NOS een drama trouwens. Sloeg helemaal nergens op.
Evenals de VI nabeschouwing.quote:Op zondag 21 september 2008 21:43 schreef dill het volgende:
Wat een wedstrijd![]()
Iedereen die gewoon 200% gaf, mooi om te zien.
Wat was die samenvatting van de NOS een drama trouwens. Sloeg helemaal nergens op.
Viel me ook al opquote:Op zondag 21 september 2008 22:33 schreef Dr.Crane het volgende:
Ontzettend triest commentaar bij de foto's op die site fr12.nl trouwens.
Enkele geweldige onderschriften:quote:Op zondag 21 september 2008 22:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Viel me ook al opHoezo je eigen supporters voor lul zetten
quote:Voor de wedstrijd waren Verbeek en Van Basten behouden in hun commentaar
Verbeek was eerlijk en Van Basten arrogant
quote:Helaas was het Braamhaar die de vijand hielp en keer op keer tegen ons floot
quote:Maar ondanks de dreiging van Feyenoord was het net voor rust Sarpingpong die de 0-1 maakte
En een bijdehandje uit o2o dacht dat hij dat wel kon vieren tussen de Feyenoord fans en moest onder begeleiding naar de uitgang worden gebracht
Hij zal dit waarschijnlijk geen tweede keer meer doen
quote:Zij waren opvallend stil vandaag
Misschien hebben zij het eindelijk door dat ze behoren tot de generatie van arrogante miskleunen uit een stad vol toeristen, hoeren en verslaafden
zal ik happen???quote:Op zondag 21 september 2008 22:56 schreef El-Salvador het volgende:
Alsof jullie de CL hadden gewonnen als ik die foto's en video's bekijk.
Z'n verdiende loon. Stond me een groep te wachten op hem, heerlijk..quote:Op zondag 21 september 2008 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Behalve dat een 12 jarige jongen is mishandeld bij de 1-0.
Blijf het vallen het mooiste vinden. Hij valt presies zoals je zou vallen als je echt omvergeduwd zou worden. Braamhaar heeft het in zijn commentaar ook over duwen en niet trekken, wat er eigenlijk gebeurd.quote:
Triest ben jij zegquote:Op maandag 22 september 2008 00:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Z'n verdiende loon. Stond me een groep te wachten op hem, heerlijk..
Ik ben TROTS op Feijenoord. Ze hebben laten zien niet onder te doen voor die stinkjoden.
En dit vind ik nou echt 1 van de meest trieste opmerkingen ooit!!quote:Op maandag 22 september 2008 00:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben TROTS op Feijenoord. Ze hebben laten zien niet onder te doen voor die stinkjoden.
quote:
Dat heet passie...quote:Op zondag 21 september 2008 22:56 schreef El-Salvador het volgende:
Alsof jullie de CL hadden gewonnen als ik die foto's en video's bekijk.
Ik vind het echt geen probleem dat onze talenten van 17 (!) niet de hemel in worden geschreven.quote:Op maandag 22 september 2008 01:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb genoten vanmiddag.![]()
Eigenlijk ging ik uit van een afstraffing, een totale vernedering, waar ook veel Ajaciedenblindelings vanuit gingen, maar wat ik heb gezien was echt boven verwachting. Zo wil ik Feyenoord altijd zien, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.![]()
Maar wat een zure reacties en verslaggeving van de media zeg, de NOS spant toch wel de kroon met die samenvatting die een totaal vertekend beeld geeft van het werkelijke spelbeeld, en waarom hoor ik niemand over de talenten bij Feyenoord die het vooral erg goed hebben gedaan tegen Ajax op volle oorlogssterkte. Fer, Wijnaldum en Biseswar speelden ijzersterk en dreven Ajax geregeld tot wanhoop.
Als sommige Ajacieden zo hadden gespeeld vanmiddag dan had je de commentaren eens moeten horen over nieuwe sterspelers en groeibriljanten die geboren zouden zijn.
In ieder geval biedt een wedstrijd als deze weer hoop voor de nabije toekomst, zeker omdat enkele belangrijke spelers nog terug moeten komen, maar deze basiskrachten hebben er enkele jonge volwaardige concurrenten voor hun positie bij.
Ik miste de duidelijke herhaling van dat robbertje knokken. Stel Buijs of Hofland ofzo had uitgehaald naar KJ had je het 25x gezien en was die geschorst.....quote:Op maandag 22 september 2008 06:42 schreef Keltie het volgende:
Ik ook niet, maar het is wel schraal als je een samenvatting ziet waaruit je moet opmaken dat Feijenoord geluk heeft gehad terwijl dit totaal niet het geval was.
Hopelijk krijg jij nooit kinderen want blijkbaar weet je niet wat normen en waarden zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 00:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Kusje, interesseert me niet wat je denkt.
Lekker interessant die reacties, zelfs een 12-jarige weet dat die zijn muil moet houwe! Hij heeft nog geluk gehad...
Mee eens.quote:Op maandag 22 september 2008 01:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het echt geen probleem dat onze talenten van 17 (!) niet de hemel in worden geschreven.
Slap gelul, de haat is voelbaal nog vóor je naar binnen gaat, als je dan zo stoer denkt te kunnen zijn door je 410-kinderbekkie open te trekken in een Feyenoordvak dan vraag je er ook gewoon om hoor.quote:Op maandag 22 september 2008 09:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij nooit kinderen want blijkbaar weet je niet wat normen en waarden zijn.
Kom op zeg, een 12 jarige slaan omdat hij voor de tegenstanders is.
Kom op zeg, Je zou toch beter moeten weten?quote:Op maandag 22 september 2008 09:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Slap gelul, de haat is voelbaal nog vóor je naar binnen gaat, als je dan zo stoer denkt te kunnen zijn door je 410-kinderbekkie open te trekken in een Feyenoordvak dan vraag je er ook gewoon om hoor.
quote:FSV trots op team, maar ook op supporters
De sfeer was, mede door een grandioze TIFO-actie, fantastisch. Onze club toonde strijd en veerkracht. Vooral zoals het hoort tegen onze aartsrivaal. Een heerlijke wedstrijd (ondanks de scheidsrechter!) om mee te maken in de zonovergoten Kuip. Helaas heeft dit alles niet tot een overwinning geleid, maar wij hopen dat dit de start zal zijn voor een aantal wedstrijden met positief resultaat. Wij hopen dat de manier waarop het legioen vanmiddag onze club aanmoedigde nog zeer vaak herhaald zal worden. Dan wordt het ongetwijfeld een prachtig seizoen.
quote:'Om Biseswar kunnen wij bijna niet meer heen'
Een van de revelaties bij Feyenoord is Diego Biseswar. De aanvaller mocht vertrekken afgelopen zomer,
maar kon maar geen club vinden. In de beginfase van de competitie is hij echter zeer belangrijk. Tegen Ajax stond hij in de basis door de afwezigheid van Van Bronckhorst. Biseswar was gevaarlijk in de tweede helft en stond aan de basis van het doelpunt van Feyenoord. "Verbeek: 'Dit is de Biseswar die we graag willen zien. We kunnen bijna niet meer om hem heen.'
quote:
Ik vond die gast er op de foto ook een stuk ouder uit zien. Ik kan helaas die foto nog niet terug zien, want die site is down. Zal straks nog eens kijken.quote:Op maandag 22 september 2008 09:32 schreef Lastpost het volgende:
Overigens was die gozer absoluut geen 12, lang leve de media die meer uit een verhaal proberen te halen.
Gozer stond uitbundig te juichen na die goal en probeerde weg te lopen toen ie doorhad dat ie het beter niet kon doen en kreeg toen een goede tik, verdiende loon.
Maar mishandeling ...
Al had ik daar ook niet tegen geweest, eigen rotschuld.
Natuurlijk wel slim van hem. Kan hij lekker veel tekengeld vragen.quote:Op maandag 22 september 2008 09:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als ie nu niet bijtekent en dat PSV of Ajax hem haalt komende zomer.
Poeh juichen. Het is maar waar je klappen om geeft.quote:Op maandag 22 september 2008 09:32 schreef Lastpost het volgende:
Overigens was die gozer absoluut geen 12, lang leve de media die meer uit een verhaal proberen te halen.
Gozer stond uitbundig te juichen na die goal en probeerde weg te lopen toen ie doorhad dat ie het beter niet kon doen en kreeg toen een goede tik, verdiende loon.
Maar mishandeling ...
Leer jij eerst maar eens de definitie van mishandeling.quote:Op maandag 22 september 2008 09:32 schreef Lastpost het volgende:
Maar mishandeling ...
De jongen met het blauwe vest trouwens.quote:Op maandag 22 september 2008 09:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vond die gast er op de foto ook een stuk ouder uit zien. Ik kan helaas die foto nog niet terug zien, want die site is down. Zal straks nog eens kijken.
quote:Op maandag 22 september 2008 09:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De jongen met het blauwe vest trouwens.
[ afbeelding ]
Die jongen heeft dusdanig weinig letsel opgelopen om het te scharen onder mishandeling mijn inziens.quote:Op maandag 22 september 2008 09:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar eens de definitie van mishandeling.
Ja.quote:Op maandag 22 september 2008 09:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die jongen heeft dusdanig weinig letsel opgelopen om het te scharen onder mishandeling mijn inziens.![]()
En die gozer weet net zo goed dat dit kon gebeuren, wist ik ook toen ik een jaar of 3 geleden bij Jong Feyenoord in onze hoofdstad het hand in hand ging zingen met een select groepje (minderjarigen) na afloop van een gewonnen wedstrijd.
Als ik dan tikken had gehad, had ik dan enige reden tot klagen?
Heeft niets met beleving te maken maar alles met normen en waarden.quote:Op maandag 22 september 2008 09:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jouw beleving, ik vind dus van niet.
En waarom kreeg je geen klappen?quote:Op maandag 22 september 2008 09:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die jongen heeft dusdanig weinig letsel opgelopen om het te scharen onder mishandeling mijn inziens.![]()
En die gozer weet net zo goed dat dit kon gebeuren, wist ik ook toen ik een jaar of 3 geleden bij Jong Feyenoord in onze hoofdstad het hand in hand ging zingen met een select groepje (minderjarigen) na afloop van een gewonnen wedstrijd.
Als ik dan tikken had gehad, had ik dan enige reden tot klagen?
Naja ik zag er ook zo uit op mn 12e, maar hij zou best eens 14 kunnen zijnquote:Op maandag 22 september 2008 09:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee echt een kind van 12 met z'n 1.70 meter.
Wat is er triest aan het feit dat iemand "Hand in hand" gaat zingen om zijn club te ondersteunen?quote:Op maandag 22 september 2008 09:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En waarom kreeg je geen klappen?
Omdat de meerderheid van de bevolking wel een beetje verstand heeft. Bovendien hoe triest ben je om 'hand in hand' te gaan zingen in Amsterdam
Clubliefde anyone?quote:Op maandag 22 september 2008 09:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En waarom kreeg je geen klappen?
Omdat de meerderheid van de bevolking wel een beetje verstand heeft. Bovendien hoe triest ben je om 'hand in hand' te gaan zingen in Amsterdam
Goede samenvatting, hij heeft z'n minuut of fame gehad en hij weer iets om over te praten op z'n werk het schoolplein.quote:Op maandag 22 september 2008 09:50 schreef mister_popcorn het volgende:
lekker boeiend dat zo'n neusje tikken heeft gehad...
Ik neem aan dat hij het zong in de stad en niet op het stukje van de toekomst naar de trein.quote:Op maandag 22 september 2008 09:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is er triest aan het feit dat iemand "Hand in hand" gaat zingen om zijn club te ondersteunen?
quote:Op maandag 22 september 2008 09:44 schreef Lastpost het volgende:
toen ik een jaar of 3 geleden bij Jong Feyenoord in onze hoofdstad het hand in hand ging zingen met een select groepje (minderjarigen) na afloop van een gewonnen wedstrijd.
Ok toch op de toekomst zingen dus.... Boeiuh, wie kan dat schelen.quote:Op maandag 22 september 2008 09:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Clubliefde anyone?![]()
Als m'n club speelt ondersteun ik ze, en als ik geen uitvak krijg toegewezen zing ik het daar wel, mij een rotzorg verder.
En die meerderheid moest wel door een steward of 10, beveiligingspersoneel en de aanwezige politie worden tegengehouden en wij werden vervoerd door spontaan optgetrommelde politie VW'ens, dat terzijde.
Ook lekker op de hoogte, door die mishandeling van jullie aanhang spelen we die wedstrijden al een aantal jaar in het stadion zelf.quote:Op maandag 22 september 2008 09:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij het zong in de stad en niet op het stukje van de toekomst naar de trein.![]()
[..]
Ik neem aan dat hij dat meteen na het laatste fluitsignaal deed?quote:Op maandag 22 september 2008 09:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij het zong in de stad en niet op het stukje van de toekomst naar de trein.![]()
[..]
Wat ook absoluut niet goed te praten was al zal jij daar anders over denken.quote:Op maandag 22 september 2008 09:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook lekker op de hoogte, door die mishandeling van jullie aanhang spelen we die wedstrijden al een aantal jaar in het stadion zelf.
'Van jullie aanhang' ? Je hoeft mij daar niet onder te scharen hoor. Ik vind het leuk om voetbal wedstrijden te bezoeken. Ik ben voor Ajax, maar ik voel me totaal niet verbonden met zo'n stelletje eikels.quote:Op maandag 22 september 2008 09:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook lekker op de hoogte, door die mishandeling van jullie aanhang spelen we die wedstrijden al een aantal jaar in het stadion zelf.
Vandaar dat ik het dikgedrukt zet.quote:Op maandag 22 september 2008 09:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat ook absoluut niet goed te praten was al zal jij daar anders over denken.
In welke zin? Dat ik niet wist dat die wedstrijden in het stadion gespeeld worden. Wat is daar nieuwswaardig aan? Het versterkt alleen mn punt dat aan beide kanten veel kansloze supporters zijnquote:Op maandag 22 september 2008 09:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
JoeyT is idd niet echt op de hoogte van hoe en wat.
Sorry maar ik zie hier geen verschil in hoor.quote:Op maandag 22 september 2008 09:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het dikgedrukt zet.![]()
Van spelers blijf je gewoon af, laat dat duidelijk zijn.
Van supporters trouwens ook zolang deze zonder rand-intenties naar een wedstrijd gaan.
Dat je aannames doet en een discussie aangaat terwijl je niet eens weet waar het over gaat allemaal.quote:Op maandag 22 september 2008 10:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In welke zin? Dat ik niet wist dat die wedstrijden in het stadion gespeeld worden. Wat is daar nieuwswaardig aan? Het versterkt alleen mn punt dat aan beide kanten veel kansloze supporters zijn
Welke aanname? Dat ik dacht dat jij zo stoer was om het in de stad zelf te zingen?quote:Op maandag 22 september 2008 10:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat je aannames doet en een discussie aangaat terwijl je niet eens weet waar het over gaat allemaal.
Zie hier, het tokkievolk van Feyenoord dat de rest zo`n slechte naam geeft.quote:Op maandag 22 september 2008 00:28 schreef Happel het volgende:
[..]
We zouden eens zo`n kakkerlak moeten vertrappen, dan was de Kuip te klein geweestquote:Op maandag 22 september 2008 09:50 schreef mister_popcorn het volgende:
lekker boeiend dat zo'n neusje tikken heeft gehad...
Dat beeld zien we wel vaker.quote:Op maandag 22 september 2008 10:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ze eens rennen...
Volgens mij is er een verschil tussen een corrigerende tik en een 14 jarig ventje in een coma slaan?quote:Op maandag 22 september 2008 09:58 schreef Superheld het volgende:
Wel leuk dat nu iedereen zegt dat het kereltje het niet had moeten doen, maar toen hier een 14 jarige met pa een paar klapjes kreeg was de wereld te klein terwijl hij en zn pa toch echt lieten merken/zien dat ze voor feyenoord waren
Owja, dat is natuurlijk heel iets andersquote:Op maandag 22 september 2008 10:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij is er een verschil tussen een corrigerende tik en een 14 jarig ventje in een coma slaan?
Corrigerende tikquote:Op maandag 22 september 2008 10:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij is er een verschil tussen een corrigerende tik en een 14 jarig ventje in een coma slaan?
Hij is van nature een nr 10.quote:Op maandag 22 september 2008 10:26 schreef Blawh het volgende:
Wat is nu eigenlijk de beste positie van die Wijnaldum, verdedigende middenvelder of meer aanvallend op het middenveld?
Ongelooflijk hoe goed die jongen kan voetballen. Toen hij zijn debuut maakte viel dat natuurlijk al op, maar als je ziet hoe sterk en zeker hij nu al aan de bal is dan kan het haast niet anders dan dat het een hele goede wordt. Buiten zijn lengte om heeft hij volgens mij echt alles om het te gaan maken: Snelheid is ok, inzicht, techniek, aktie in huis en fysiek kan hij nog enorm groeien gezien zijn leeftijd.
Dus als er geen verwondingen aan over gehouden worden moet alles maar getolereerd worden?quote:Op maandag 22 september 2008 10:25 schreef Lastpost het volgende:
Hebben jullie uberhaupt een idee wat de verwondingen zijn die die jongen eraan over heeft gehouden?
Net zoveel als jullie krijgen uitgereikt de laatste seizoenen op dat plein van jullie.
Aangezien je een dikke plaat voor je harses hebt zal ik het even simpel zeggen:quote:Op maandag 22 september 2008 10:25 schreef Lastpost het volgende:
Hebben jullie uberhaupt een idee wat de verwondingen zijn die die jongen eraan over heeft gehouden?
Net zoveel als jullie krijgen uitgereikt de laatste seizoenen op dat plein van jullie.
quote:Wijnaldum
Georginio Wijnaldum is misschien wel het grootste talent van Feyenoord. De middenvelder is pas zeventien jaar, maar zondag stond hij aan de aftrap van alweer zijn tweede Klassieker. Hij speelde echter niet op zijn vertrouwde stekkie achter de spitsen. ‘Ik ben van nature een aanvallende middenvelder, maar vandaag speelde ik inderdaad voor de verdediging. Dit is goed voor mij, ik kan verdedigend nog wel wat leren. Zeker in een potje als Feyenoord – Ajax.’
Wijnaldum moest Sulejmani uitschakelen en dat deed hij met verve. ‘Dat ging inderdaad snel’, zegt de geboren Rotterdammer, doelend op de snelle blessure van de Ajacied. ‘Maar daarna moest ik me focussen op Sarpong en die is in mijn ogen niet veel minder.’
Zenuwachtig was hij niet voor zijn optreden in De Kuip, ook al was het middenveld van Feyenoord met ook de 18-jarige Leroy Fer wel erg jong. ‘Daar staan we niet bij stil, we hadden maar één doel: pakken die Ajacieden. Na afloop denk je er wel meer over na, is het toch wel bijzonder.’
Bijzonder was het zeker wat Wijnaldum liet zien. Hij bewaakte de balans tussen verdediging en aanval en was ook nog in staat in het strafschopgebied van de tegenstander op te duiken. Toch was hij niet erg over zichzelf te spreken. ‘Het kan beter, al waren de trainer en mijn teamgenoten tevreden. Ik moet zorgen dat ik alle duels win, dat is toch mijn verantwoordelijkheid als middenvelder. Bovendien wil ik aan mijn scorend vermogen werken, ik kom te vaak voor het doel zonder te scoren.’
quote:Jonkies wél op dreef in Klassieker
Door: Fokko Ebbens
Het niveau van de Klassieker was bedenkelijk. Twee Nederlandse talenten excelleerden echter op het middenveld van De Kuip.
Tijdens het duel tussen Feyenoord en Ajax regeerden de jonkies – talenten van eigen bodem welteverstaan. Georginio Wijnaldum vormde het hart van het Rotterdamse middenveld, terwijl Jeffrey Sarpong na het uitvallen van Miralem Sulejmani als spelmaker van de Amsterdammers fungeerde. Het geheim van het tweetal? Een flinke dosis talent, de absolute wil om te slagen en een vleugje bescheidenheid.
Wijnaldum
Georginio Wijnaldum is misschien wel het grootste talent van Feyenoord. De middenvelder is pas zeventien jaar, maar zondag stond hij aan de aftrap van alweer zijn tweede Klassieker. Hij speelde echter niet op zijn vertrouwde stekkie achter de spitsen. ‘Ik ben van nature een aanvallende middenvelder, maar vandaag speelde ik inderdaad voor de verdediging. Dit is goed voor mij, ik kan verdedigend nog wel wat leren. Zeker in een potje als Feyenoord – Ajax.’
Wijnaldum moest Sulejmani uitschakelen en dat deed hij met verve. ‘Dat ging inderdaad snel’, zegt de geboren Rotterdammer, doelend op de snelle blessure van de Ajacied. ‘Maar daarna moest ik me focussen op Sarpong en die is in mijn ogen niet veel minder.’
Zenuwachtig was hij niet voor zijn optreden in De Kuip, ook al was het middenveld van Feyenoord met ook de 18-jarige Leroy Fer wel erg jong. ‘Daar staan we niet bij stil, we hadden maar één doel: pakken die Ajacieden. Na afloop denk je er wel meer over na, is het toch wel bijzonder.’
Bijzonder was het zeker wat Wijnaldum liet zien. Hij bewaakte de balans tussen verdediging en aanval en was ook nog in staat in het strafschopgebied van de tegenstander op te duiken. Toch was hij niet erg over zichzelf te spreken. ‘Het kan beter, al waren de trainer en mijn teamgenoten tevreden. Ik moet zorgen dat ik alle duels win, dat is toch mijn verantwoordelijkheid als middenvelder. Bovendien wil ik aan mijn scorend vermogen werken, ik kom te vaak voor het doel zonder te scoren.’
Sarpong
Evenals Wijnaldum ontwikkelt ook Jeffrey Sarpong zich uitstekend in het prille seizoen. De middenvelder van Ajax krijgt van Marco van Basten het vertrouwen en dat betaalt zich uit. Sarpong is beweeglijk en met zijn goede actie is hij in staat een wedstrijd open te breken.
Dat resulteerde tegen Feyenoord in een knappe treffer met zijn linkerbeen. ‘Ik ben eigenlijk rechts, maar train veel met links. Dat betaalt zich nu uit met een doelpunt’, vertelt de 20-jarige Ajacied met een trotse glimlach.
Sarpong kent ook de keerzijde van de medaille. Hij debuteerde drie seizoenen terug in de hoofdmacht van Ajax, maar de laatste twee jaar speelde hij slechts één competitieduel voor de Amsterdammers. ‘Ik heb last van een blessure gehad, maar ben altijd blijven vechten, ik wilde niet opgeven.’
De vertraging die hij opliep, probeert de geboren Amsterdammer nu goed te maken. Sarpong is blij met zijn basisplaats, maar hij blijft kritisch. ‘Ik ben nog groeiende, ik kan én moet nog beter. Van Basten geeft me vertrouwen, dat is mooi. Ik moet het echter wel laten zien.’
Zo heeft Sarpong zichzelf een aantal verbeterpunten gegeven. ‘Ik wil dominanter zijn, meer ballen opeisen.’ Toch was hij tegen Feyenoord redelijk dominant, zij het in een andere manier dan hij zelf aangeeft. Sarpong ging op de hand van Tim de Cler staan om hem een lesje te leren. ‘Naar mijn mening maakte hij een overtreding op Leonardo. Als de scheidsrechter dan niet fluit, moet het maar zo.’
Het duel
Dan het duel Wijnaldum - Sarpong. Het duo vocht een aantal verbeten duels uit, tot een duidelijke winnaar kwam het echter niet volgens Wijnaldum. ‘Het was redelijk verdeeld. Alleen bij het eerste doelpunt van Ajax was ik hem even kwijt, dat mag niet.’
Sarpong voegt daar nog wat aan toe. ’Het was bijzonder om in zo’n belangrijke wedstrijd als twee jonge gasten tegenover elkaar te staan.’
Overigens was het niet de eerste keer dat Wijnaldum en Sarpong elkaar op het veld tegenkwamen. Wijnaldum: ‘Hoewel Jeffrey twee jaar ouder dan ik is, hebben we in de jeugd ook al tegen elkaar gespeeld. Daar kwamen we elkaar eigenlijk niet zoveel tegen, ik was namelijk ook nog aanvallende middenvelder hè.’
Ben je niet bang dat het de 2e Royston Drenthe wordt die volgend seizoen in het buitenland voetbalt?quote:Op maandag 22 september 2008 10:26 schreef Blawh het volgende:
Wat is nu eigenlijk de beste positie van die Wijnaldum, verdedigende middenvelder of meer aanvallend op het middenveld?
Ongelooflijk hoe goed die jongen kan voetballen. Toen hij zijn debuut maakte viel dat natuurlijk al op, maar als je ziet hoe sterk en zeker hij nu al aan de bal is dan kan het haast niet anders dan dat het een hele goede wordt. Buiten zijn lengte om heeft hij volgens mij echt alles om het te gaan maken: Snelheid is ok, inzicht, techniek, aktie in huis en fysiek kan hij nog enorm groeien gezien zijn leeftijd.
Je moet het een naam geven om onderscheid aan te duiden.quote:Op maandag 22 september 2008 10:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Corrigerende tik?
Het is zijn vader/moeder of voogd niet.
Beide moet niet kunnen al is in coma slaan natuurlijk helemaal van de zotte.
Ah, als een vadertje een kindje een tik op z'n bipsje geeft bel jij ook gelijk de politie om hem aan te geven van mishandeling?quote:Op maandag 22 september 2008 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Owja, dat is natuurlijk heel iets anders
hypocriet![]()
Nogmaals, het is vast zijn vader niet en van iemand anders moet je gewoon afblijven.quote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, als een vadertje een kindje een tik op z'n bipsje geeft bel jij ook gelijk de politie om hem aan te geven van mishandeling?
Gelukkig lag dat mannetje niet in coma.quote:Op maandag 22 september 2008 10:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die plaat is wel heel dik he? Zit die Ajaxhaat zo diep?quote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, als een vadertje een kindje een tik op z'n bipsje geeft bel jij ook gelijk de politie om hem aan te geven van mishandeling?
Iedere mongool die bij dé wedstrijd van het jaar waar de haat voelbaar is tot aan de bodemplaten gaat zitten in een vak van de rivaal en dan óok nog eens uitbundig aangeeft voor die rivaal te zijn verdient het gewoon om een tik te krijgen en daar kan ik dan ook totaal geen (!) medelijden mee hebben.quote:Op maandag 22 september 2008 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aangezien je een dikke plaat voor je harses hebt zal ik het even simpel zeggen:
elke mongool die geweld tegen kinderen of volwassen gebruikt omdat zij een andere club aanhangen dan de jouwe is uitermate triest bezig en heeft geen enkel besef van normen en waarden. Ook ontbreekt bij deze mensen enig intelligentieniveau .
Misschien dat je hem nu snapt. En ja, dit kan je toepassen op ELKE club.
Ik wil jou later nog wel eens zien als je zelf kinderen hebt en iemand anders durft een vinger naar jou kind uit te steken. Kijken of je het dan nog steeds over een corrigerende tik hebt.quote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk volslagen bullshit wat je hier plaatst; je verheerlijkt geweld tegen een ieder die niet jouw club aanhangt en toevalligerwijs in de buurt is.quote:Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Iedere mongool die bij dé wedstrijd van het jaar waar de haat voelbaar is tot aan de bodemplaten gaat zitten in een vak van de rivaal en dan óok nog eens uitbundig aangeeft voor die rivaal te zijn verdient het gewoon om een tik te krijgen en daar kan ik dan ook totaal geen (!) medelijden mee hebben.
Of ie nou 12, 24 of 54 is, zal mij een zorg zijn verder.
Dat kind is 12, hij weet niet eens hoe hij aan zijn piemel moet trekkenquote:Het gaat er dus niet puur om dat ie voor een andere club is, maar het feit dat hij dat even duidelijk wil maken in het vak van de tegenstander en dat is geen als je voor Volendam bent of een andere Nederlandse club, maar in dit geval had ie het kunnen weten en dan weet je ook wat de gevolgen zijn en moet je niet al te moeilijk doen ook als het fout afloopt.
Het is klaarblijkelijk lastig om te snappen dat sommige normen en waarden zelfs bij een pot voetbal in stand blijven en niet overboord gegooid worden omdat je toevallig een of andere ongefundeerde jodenhaat hebt.quote:Dat jij er anders over denkt is jouw goed recht, maar zo denk ik erover en dan hoef je niet aan te komen met het snappen van iets, want we hebben er allebei overduidelijk andere opvattingen over.
Nee, dan deel ik die uit.quote:Op maandag 22 september 2008 10:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik wil jou later nog wel eens zien als je zelf kinderen hebt en iemand anders durft een vinger naar jou kind uit te steken. Kijken of je het dan nog steeds over een corrigerende tik hebt.![]()
neuh. Als het een Feijenoorder in de arena was had ik het ook een gevalletje "eigen schuld, dikke bult" gevonden.quote:Op maandag 22 september 2008 10:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die plaat is wel heel dik he? Zit die Ajaxhaat zo diep?
Volgens mij lag dat 14-jarige (?) ventje wel degelijk in een coma.quote:Op maandag 22 september 2008 10:35 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gelukkig lag dat mannetje niet in coma.
Surequote:Op maandag 22 september 2008 10:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
neuh. Als het een Feijenoorder in de arena was had ik het ook een gevalletje "eigen schuld, dikke bult" gevonden.
Provocerend gedrag word beloond zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 22 september 2008 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk volslagen bullshit wat je hier plaatst; je verheerlijkt geweld tegen een ieder die niet jouw club aanhangt en toevalligerwijs in de buurt is.
[..]
Dat kind is 12, hij weet niet eens hoe hij aan zijn piemel moet trekken![]()
[..]
Het is klaarblijkelijk lastig om te snappen dat sommige normen en waarden zelfs bij een pot voetbal in stand blijven en niet overboord gegooid worden omdat je toevallig een of andere ongefundeerde jodenhaat hebt.
Maar inderdaad, we zullen het niet snel eens worden denk ik zo![]()
Heb je zelf al kinderen trouwens?
Excuses.quote:Op maandag 22 september 2008 10:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij lag dat 14-jarige (?) ventje wel degelijk in een coma.
quote:14-jarige Feyenoord-fan knockout getrapt
14-jarige Feyenoord-fan knockout getrapt
Binnenlands - door Rob (R@b) op 11-04-2005 @ 19:24
Gisterenmiddag is een 14-jarige Feyenoord-supporter uit Vlaardingen door aanhangers van NAC in Breda bewusteloos geschopt. Dat gebeurde na de wedstrijd tussen NAC en Feyenoord, die door laatstgenoemde club gewonnen werd.
De knaap bezocht samen met zijn vader de voetbalwedstrijd. Na afloop werden de twee achterna gezeten door scheldende NAC-supporters. Toen ze de twee inhaalden schopten ze de 14-jarige tegen zijn hoofd, waardoor hij bewusteloos op de grond viel. Het slachtoffer is met een zware hersenschudding in een ziekenhuis opgenomen.
Ah ja. Dom van mij dat ik een beroep deed op het fatsoen van Feyenoord-supporters wat overduidelijk ontbreektquote:Op maandag 22 september 2008 10:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Provocerend gedrag word beloond zullen we maar zeggen.
Hey, provocerend gedrag wordt beloond zullen we maar zeggenquote:Op maandag 22 september 2008 10:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Excuses.
Hij was 'maar' bewusteloos:
[..]
Ik ben 3 keer bij de Klassieker geweest in het verleden, en ik weet genoeg om te zeggen dat het geen reet uitmaakt of hij in het vak had gezeten, of dat hij buiten had gestaan. Jullie maken geen onderscheid, jullie zien gewoon een makkelijke prooi.quote:Op maandag 22 september 2008 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Toevallig in de buurt?
Overigens echt niet tegen een ieder die niets met mijn club heeft, puur en alleen tegen een supporter van Ajax die het geweld opzoekt en/of over zichzelf afroept en dat deed die jongen wel degelijk.
Benieuwd of je weleens in het stadion geweest bent tijdens die wedstrijd, dan zou je mogelijk een beter beeld kunnen schetsen over de gevoelens tussen beiden.
En nee, ik heb geen kids.
Als jij iets terug weet te vinden over het feit dat ze daadwerkelijk geprovoceerd hebben is het touché.quote:Op maandag 22 september 2008 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, provocerend gedrag wordt beloond zullen we maar zeggen![]()
Hij zou vast wel Feyenoord kleding aangehad hebben tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 22 september 2008 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als jij iets terug weet te vinden over het feit dat ze daadwerkelijk geprovoceerd hebben is het touché.
Ze liepen daar toch? Dat is al reden genoeg! Ik bedoel, als je dichtbij genoeg bent om gepakt te worden, dan ben je gewoon aan de beurtquote:Op maandag 22 september 2008 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als jij iets terug weet te vinden over het feit dat ze daadwerkelijk geprovoceerd hebben is het touché.
Wat jij wilt, slaap er niet minder door.quote:Op maandag 22 september 2008 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer bij de Klassieker geweest in het verleden, en ik weet genoeg om te zeggen dat het geen reet uitmaakt of hij in het vak had gezeten, of dat hij buiten had gestaan. Jullie maken geen onderscheid, jullie zien gewoon een makkelijke prooi.
Prima hoor, ik wist eigenlijk al langer dat er geen greintje fatsoen in jullie donder zat, dit is gewoon de bevestiging erop
Waha, rot toch op joh.quote:Op maandag 22 september 2008 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer bij de Klassieker geweest in het verleden, en ik weet genoeg om te zeggen dat het geen reet uitmaakt of hij in het vak had gezeten, of dat hij buiten had gestaan. Jullie maken geen onderscheid, jullie zien gewoon een makkelijke prooi.
Prima hoor, ik wist eigenlijk al langer dat er geen greintje fatsoen in jullie donder zat, dit is gewoon de bevestiging erop
En dat is gewoon even triest.quote:Op maandag 22 september 2008 10:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Doe gerust alsof het andersom niet precies hetzelfde geweest was, de haat onderling is vanuit beiden kampen gelijkwaardig.
Ah, provoceren is lopen bij jou?quote:Op maandag 22 september 2008 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze liepen daar toch? Dat is al reden genoeg! Ik bedoel, als je dichtbij genoeg bent om gepakt te worden, dan ben je gewoon aan de beurt
Aannames doen is nooit goed. Dat moet jij toch weten als ex-agentquote:Op maandag 22 september 2008 10:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zou vast wel Feyenoord kleding aangehad hebben tijdens de wedstrijd.
Dan vraag je er natuurlijk om.
Dat maakt deze wedstrijd de wedstrijd die het is.quote:
Mijn post was dan ook sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 22 september 2008 10:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Aannames doen is nooit goed. Dat moet jij toch weten als ex-agent
Als'ie had staan te juichen voor Feijenoord, vroeg'ie erom.
Of het goed of slecht is, maakt mij niet meer uit want het is nou eenmaal zo in deze tijd.
Ik denk dat je even je redenatiepatroon moet nakijken, want het slaat allemaal als een tang op een varken.quote:Op maandag 22 september 2008 10:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat jij wilt, slaap er niet minder door.![]()
Doe gerust alsof het andersom niet precies hetzelfde geweest was, de haat onderling is vanuit beiden kampen gelijkwaardig.
En inderdaad, als hij tijdens die wedstrijd op het voorplein z'n voorliefde bekend had gemaakt had ie zo mogelijk een nog groter probleem gehad.
Dat jij daarbij gelijk denkt dat een ieder met een Ajax voorkeur dat niet kan uiten in Rotterdam buiten die wedstrijddag, zonder verrot geslagen te worden zegt meer over jou dan over de Rotterdamse aanhangers.
En tuurlijk kan het ook dan voorkomen dat je net de verkeerde treft, maar dat is in Amsterdam net zo heb ik gemerkt.
Sarcasm, its a bitch!quote:Op maandag 22 september 2008 10:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Aannames doen is nooit goed. Dat moet jij toch weten als ex-agent
Als'ie had staan te juichen voor Feijenoord, vroeg'ie erom.
Of het goed of slecht is, maakt mij niet meer uit want het is nou eenmaal zo in deze tijd.
Dat van het neefje van m'n vriendin ook (niet dat het gelogen is) maar dat mod je wegquote:Op maandag 22 september 2008 10:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn post was dan ook sarcastisch bedoeld.
Maar dat was wel een troll en beledigend.quote:Op maandag 22 september 2008 11:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat van het neefje van m'n vriendin ook (niet dat het gelogen is) maar dat mod je weg
So what?quote:Op maandag 22 september 2008 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
For your information, ik ben een Ajacied werkzaam in de havens van Rotterdam.
Sarcasme, leuk om te pas en te onpas te roepen.quote:
Uit mijn eerdere posts moet je toch wel kunnen opmaken dat ik tegen elke vorm van geweld ben en dat ik ook de casus met het 14 jarige jongetje verafschuw.quote:Op maandag 22 september 2008 11:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sarcasme, leuk om te pas en te onpas te roepen.
Dat er in beide posts een kern van waarheid zat laten we dan maar even buiten beschouwing?
Agh, en zo word je door een turk/ neger/ marokkaan in elkaar getrapt door je Lonsdale/ Nichelson (sp?) en dergelijke rommel.quote:Op maandag 22 september 2008 11:06 schreef Zwansen het volgende:
Het is eigenlijk al te gek voor woorden dat het al normaal gevonden wordt dat je in het bijzijn van andere supporters je clubliefde niet mag tonen.
Vorig jaar had ik tijdens de kampioenswedstrijd van psv in Arnhem mijn psv shirt aan. We hadden geen kaarten voor het uitvak. Dacht dat het wel kon omdat vitesse alles behalve een concurrent is en toen ook al uitgespeeld waren...![]()
Uiteraard waren er genoeg iq-loze 'Vitesse de gekste!' scheeuwers die mij gelijk op kwamen zoeken en ik werd toen ook door een steward verzocht om mijn shirt uit te doen voor mijn eigen veiligheid... Sorry, maar dat apen gedrag snap ik echt niet.
Feyenoord shirt, pa scf trui en juichen... De daders waren trouwens niet veel ouder en werden na een paar klappen weggehaald door ouwe garde.quote:Op maandag 22 september 2008 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
En je hebt een bron of zuig je het net uit je duim?quote:Op maandag 22 september 2008 11:15 schreef Superheld het volgende:
[..]
Feyenoord shirt, pa scf trui en juichen... De daders waren trouwens niet veel ouder en werden na een paar klappen weggehaald door ouwe garde.
Klopt inderdaad hoor.quote:Op maandag 22 september 2008 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
En je hebt een bron of zuig je het net uit je duim?
Agh, ik hoor wel eens vaker wat en dat blijkt achteraf totaal niet te kloppenquote:Op maandag 22 september 2008 11:25 schreef Superheld het volgende:
Eigen ogen en ooggetuige verslag? Goed genoeg? Of wil je een officiele bron? Die vader en zoon zoeken de krant op, de andere kant niet natuurlijk.
Dat had dus een rode kaart voor Sarpong moeten zijn.quote:.’ Toch was hij tegen Feyenoord redelijk dominant, zij het in een andere manier dan hij zelf aangeeft. Sarpong ging op de hand van Tim de Cler staan om hem een lesje te leren. ‘Naar mijn mening maakte hij een overtreding op Leonardo. Als de scheidsrechter dan niet fluit, moet het maar zo.’
Dat is behalve dom ook gewoon smerig.quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
In het artikel 'Jonkies wél op dreef in Klassieker' viel me trouwens de volgende quote op:
[..]
Dat had dus een rode kaart voor Sarpong moeten zijn.
(Nog even inhakend op de eindeloze discussie welke club nu in het voordeel is geweest door Braamhaar).
Ja. Smerige actie idd.quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
In het artikel 'Jonkies wél op dreef in Klassieker' viel me trouwens de volgende quote op:
[..]
(Nog even inhakend op de eindeloze discussie welke club nu in het voordeel is geweest door Braamhaar).
Inderdaad, in het 1e gedeelte van de 1e helft werden een stuk of 4 overtredingen gemaakt door die joden die ook geel waard waren.quote:Op zondag 21 september 2008 19:46 schreef TJDoornbos het volgende:
In het stadion zag ik veel meer dingen die geel/rood waren beide kanten uit maar NOS mist blijkbaar graag wat......
Daar heb je goeie kans toe las hij zo blijft spelen, en die Engelsen waren lyrisch over hem na Engeland - Nederland onder de 19. Ik hoop dat we nog een paar jaar van hem kunnen genieten.quote:Op maandag 22 september 2008 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat het de 2e Royston Drenthe wordt die volgend seizoen in het buitenland voetbalt?
Was dat bij die tegengoal? Vandaar dat hij helemaal over de zeik naar de grensrechter liep.quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb dan niet de hele wedstrijd gevolgd, maar een groot gedeelte wel. En de Rots van Rio heb ik toch niet langs horen komen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:57 schreef RedGuy het volgende:
Scheen dat op Radio Rijnmond Bahia constant De Rots van Rio wordt genoemd.
Hij speelt nu een tijdje redelijk maar dit gaat wel erg ver..
En terechtquote:Op maandag 22 september 2008 12:57 schreef RedGuy het volgende:
Scheen dat op Radio Rijnmond Bahia constant De Rots van Rio wordt genoemd.
En daar dan dus geel voor kreeg meen ikquote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef Irrem het volgende:
[..]
Was dat bij die tegengoal? Vandaar dat hij helemaal over de zeik naar de grensrechter liep.
Nee, daar probeerde hij z'n eigen fout te verdoezelen. Het gebeurde iets later in de wedstrijd toen hij naar z'n hand greep en het spel ook heel even stil lag.quote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef Irrem het volgende:
[..]
Was dat bij die tegengoal? Vandaar dat hij helemaal over de zeik naar de grensrechter liep.
Het is me in De Kuip ontgaan, nu zit ik sowieso vrij hoog (tweede ring) maar ik kan me voorstellen dat de scheidsrechter zulke dingen ontgaat.quote:Op maandag 22 september 2008 13:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, daar probeerde hij z'n eigen fout te verdoezelen. Het gebeurde iets later in de wedstrijd toen hij naar z'n hand greep en het spel ook heel even stil lag.
Ok, ik vroeg me al af waarom hij in vredesnaam zo kwaad was, want er gebeurde echt niksquote:Op maandag 22 september 2008 13:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, daar probeerde hij z'n eigen fout te verdoezelen. Het gebeurde iets later in de wedstrijd toen hij naar z'n hand greep en het spel ook heel even stil lag.
Volgens mij werd hij heel even vast gehouden of kreeg hij een duwtje in het duel met Sarpong waarbij hij het duel verloor en waaruit Sarpong de 0-1 scoorde.quote:Op maandag 22 september 2008 15:22 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ok, ik vroeg me al af waarom hij in vredesnaam zo kwaad was, want er gebeurde echt niks
Als dit waar is: echt te idioot voor woorden dat de media dit totaal verzwijgt.quote:Op maandag 22 september 2008 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De media is toch joods!!111!!quote:Op maandag 22 september 2008 15:49 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Als dit waar is: echt te idioot voor woorden dat de media dit totaal verzwijgt.
Geen idee, maar het stoort me wel dat er totaal geen aandacht aan de niet gegeven penal aan Makaay en dus dit wordt besteed.quote:
quote:Braamhaar behoort echter te weten dat het criterium is of er een doelrijpe kans om zeep wordt geholpen. Leonardo had de bal voor het binnenwandelen.
quote:De leidsman verweerde zich – na het terugzien van het moment in de 42e minuut – zwak.
Dat zijn dus geen quotes van spelers, dit is dus gewoon zo opgepend door de journalist. Hoezo objectieve journalistiek?quote:Ook bij de penaltymomenten probeerde de scheidsrechter recht te breien wat krom was.
Ik dacht juist dat ie boos was omdat hij dacht/vond dat Suarez(?) buitenspel stond op het moment dat de bal door Sarpong(?) werd doorgekopt...quote:Op maandag 22 september 2008 15:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij heel even vast gehouden of kreeg hij een duwtje in het duel met Sarpong waarbij hij het duel verloor en waaruit Sarpong de 0-1 scoorde.
Maar een overtrokken reactie van Tim de Cler was het sowieso want hij had de bal gewoon meteen moeten wegrammen, hij heeft veel te lang gewacht met het wegwerken van de bal waardoor Sarpong nog aan de bal kon komen.
Mevrouw Barend maakt ook geen geheim van haar liefde voor ajax en kan dat schijnbaar niet scheiden tijdens haar "objectieve" werk als journalist.quote:Op maandag 22 september 2008 16:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het meest schrijnende stuk las ik vanmorgen in de dagkrant "de Pers".
Een column van Barbara Barend. Waarin ze de volgende 3 dingen naar voren haalde:
- Timmer had rood moeten krijgen
- Suarez een pingel
- Mols juist geen pingel
En over de rest werd er niet gepraat.
quote:Op maandag 22 september 2008 16:56 schreef dill het volgende:
Volgens mij komen de enige goede en objectieve analyses van Schelvis...
Blijkbaar begrijp jij mijn post niet helemaal.quote:Op maandag 22 september 2008 15:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vind je geweld niet goed in het geval van een 12 jarig jongetje, maar supporters gun je wel een handicap, coma en rolstoel?
Lijkt me een heeeeull klein beetje hypocriet
dat is wel dom jaquote:Op maandag 22 september 2008 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat mij persoonlijk nog meer verbaasd is dat Sarpong het schijnbaar nogal trots loopt te vertellen tegen een journalist, en het schijnbaar ziet als een juiste wedstrijdmentaliteit. Dat zegt toch wel iets over Sarpong lijkt me.
Hopelijk gaat het nog wat opleveren. In ieder geval een goede zaak dat er een investeerder bij is gekomen.quote:Feyenoord continueert voetbalschool
ROTTERDAM - Feyenoord gaat de komende vijf jaar door met zijn Fetteh jeugdacademie in Ghana. Het agrarische bedrijf Wienco investeert eenmalig in het project, waardoor de Rotterdamse club zijn opleiding in Afrika kan voortzetten.
,,Zonder deze bijdrage had Feyenoord zijn positie rond Fetteh moeten heroverwegen,'' aldus financieel directeur Onno Jacobs.
Schelvis is al journalist altijd uiterst kritisch over Feijenoord, ondanks z'n voorkeur. Kan je over die rooie kut niet zeggen.quote:
Ja hoor...al een enkele keer klappen gekregen bij uitwedstrijden. Risico van het vak.quote:Op maandag 22 september 2008 17:04 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat soort schreeuwers eens verder moeten nadenken,die jongen die door NAC "supporters" een zware hersenschudding is bezorgd had veel ergere verwondingen kunnen hebben.
Hoe zou het zijn als 1 van hun het was? Zouden ze dan nog steeds zeggen eigen schuld dikke bult??Nope,dan zijn het zelf ook jankers.
Dat was ook zo. Want Kevin Hofland telde voor twee.quote:Op maandag 22 september 2008 18:28 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Schelvis is al journalist altijd uiterst kritisch over Feijenoord, ondanks z'n voorkeur. Kan je over die rooie kut niet zeggen.
Braamhaar was gisteren gewoon een drama, maar die joden doen nu net of wij heel de wedstrijd met 12 man hebben lopen voetballen..
Dat heeft ie toch ook kunnen doen?quote:Op maandag 22 september 2008 19:12 schreef blindgier het volgende:
Van lunaticnews.nl
Stemmingmakerij Rotterdamse politie weerlegd
De Ajax-supporter die zondag tijdens Feyenoord-Ajax werd mishandeld was geen 12 maar 17 jaar oud. Dat heeft de beveiliging van stadion De Kuip gezegd. De jongen zat in een Feyenoordvak en sprong juichend op bij het eerste doelpunt van Ajax.
Hij werd daarop geslagen door een Feyenoordsupporter. Volgens faciliteitenmanager Peter Heinen van De Kuip heeft het slachtoffer zelf ook onverantwoordelijk gehandeld door opzichtig te juichen. "Het gaat nu eenmaal om een beladen wedstrijd met een historie. Ik zou ook willen dat de supporters allemaal door elkaar zitten en dan samen kunnen juichen en huilen, maar dat is niet de realiteit. Ik snap de emotie, maar het is niet erg doordacht geweest van de Ajaxsupporter".
(Bron: RTV Rijnmond)
quote:Nadat hij zondag nog het beladen duel met Ajax aan zich voorbij moest laten gaan met een hoofdblessure, is Giovanni van Bronckhorst maandag weer teruggekeerd op het trainingsveld. De aanvoerder van Feyenoord kon een dag eerder zelfs nog niet in De Kuip aanwezig zijn omdat hij zich niet geheel fit voelde. Klik hier! Bij de eerste lichte training van de nieuwe week stond de Oranje-international echter gewoon weer tussen de groep. De verwachting is dan ook dat hij aanstaande woensdag in het bekerduel met TOP Oss (thuis) gewoon weer van de partij zal zijn.
Ook aanwinst Karim El Ahmadi, die nog geen minuut in actie kwam tijdens een officieel duel, sloot weer aan bij de groep. De van FC Twente overgekomen middenvelder, die herstellende is van een operatie aan zijn lies, hoopt over een week zijn rentree te kunnen maken bij de beloften.
Wil El Ahmadi wel aan het werk zienquote:
Oh ik vind daar wel degelijk enig verschil in zitten. Heb alleen niet de behoefte om dat toe te lichten.quote:Op maandag 22 september 2008 19:22 schreef Sloggi het volgende:
Alsof het wat uitmaakt dat hij 17 was in plaats van 12.
Ten koste van wie moet ie er in, vind je?quote:Op maandag 22 september 2008 19:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Wil El Ahmadi wel aan het werk zien
Dat maakt inderdaad wat uit, ja.quote:Op maandag 22 september 2008 19:22 schreef Sloggi het volgende:
Alsof het wat uitmaakt dat hij 17 was in plaats van 12.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:33 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik vind overigens dat de contracten eens opengebroken mogen worden. Wijnaldum moet je sowieso voor 3 jaar bij laten tekenen, Biseswar wat mij betreft ook en heeft Fer al een goed contract?
Waarom is Bosz daar niet echt mee bezig? De Guzman loopt gratis weg zo.
Zal ik maar niet beginnen over dat uitvak dat klaarkomt toen Huntelaar scoorde?quote:Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef Jasza het volgende:
Haha stelletje droeftoeters, allemaal feesten voor het leven na een 2-2 thuis tegen ons
Geen idee. Moet alleen maar lachen om je post, omdat je vanuit het niets concludeert dat Bosz niet bezig is met contractverlengingen voor jonge spelers.quote:Op maandag 22 september 2008 19:36 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ze hebben dus allemaal een contract voor de komende 3 jaar wil je zeggen?
quote:Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef Jasza het volgende:
Haha stelletje droeftoeters, allemaal feesten voor het leven na een 2-2 thuis tegen ons
Haha vind je het gek als je 1-2 voorkomt bij jullie, lekker paar rijen naar voren pleurenquote:Op maandag 22 september 2008 19:36 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zal ik maar niet beginnen over dat uitvak dat klaarkomt toen Huntelaar scoorde?
Gezien de vooruitzichten voorafgaand aan deze wedstrijd, is er naar mijn mening best reden om blij te zijn met dit resultaat. Een afstraffing werd door haast iedereen verwacht, maar het gebeurde niet.quote:Op maandag 22 september 2008 19:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha vind je het gek als je 1-2 voorkomt bij jullie, lekker paar rijen naar voren pleuren![]()
Maar ik ben absoluut nooit blij als we thuis niet winnen van jullie, jullie kennelijk wel
Er heeft in elk geval nog niemand getekend en daar gaat het me om.quote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee. Moet alleen maar lachen om je post, omdat je vanuit het niets concludeert dat Bosz niet bezig is met contractverlengingen voor jonge spelers.
Het gebrek aan enige realiteitszin is soms echt stuitend bij veel Ajacieden.quote:Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef Jasza het volgende:
Landzaat in principequote:Op maandag 22 september 2008 19:33 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ten koste van wie moet ie er in, vind je?
Bespaar je de moeite.Die joden leven in hun eigen wereldje.quote:Op maandag 22 september 2008 20:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gebrek aan enige realiteitszin is soms echt stuitend bij veel Ajacieden.
Alsof er in de Arena niet gejuicht en gefeest zou worden als 5 minuten voor het eindsignaal de 2-2 zou worden gescoord voor Ajax als je al bijna berust in het feit dat je gaat verliezen.![]()
Zo raar is het ook niet dat je opgelucht bent met een gelijkspel als iedereen vooraf een afslachting voorspelde, en het is ook niet vreemd om trots te zijn op de wedstrijd-mentaliteit zoals Feyenoord deze gisteren tegen Ajax heeft getoond, en daar worden de spelers dan mee beloond door een oprechte ovatie van het publiek.
Het wedstrijdbeeld was - ondanks het resultaat, waar Feyenoord wellicht te weinig kreeg - voor veel Feyenoorders gewoon boven verwachting, en bied weer hoop voor de toekomst.
Wijnaldum Fer en Bronckhorst staan vast lijkt mequote:Op maandag 22 september 2008 21:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Verbeek heeft straks een luxe probleem op het middenveld
Ik zie geen reden om het middenveld te wijzigen inderdaad. De Guzman en Bruins vind ik op dit moment minder dan Fer en Wijnaldum. Landzaat voegt sowieso niks toe. Miskoop.quote:Op maandag 22 september 2008 21:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wijnaldum Fer en Bronckhorst staan vast lijkt me
Op het middenveld zitten we echt prima in de breedte. Misschien zelfs wel het beste middenveld van de eredivisie.quote:Op maandag 22 september 2008 21:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om het middenveld te wijzigen inderdaad. De Guzman en Bruins vind ik op dit moment minder dan Fer en Wijnaldum. Landzaat voegt sowieso niks toe. Miskoop.
Zeker weten.quote:Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Op het middenveld zitten we echt prima in de breedte. Misschien zelfs wel het beste middenveld van de eredivisie.
Al blijft het natuurlijk de vraag of je met zulke jonge jongens wel constant kan presteren.quote:Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Op het middenveld zitten we echt prima in de breedte. Misschien zelfs wel het beste middenveld van de eredivisie.
Ik denk dat Fer en Wijnaldum nog wel een mindere periode kunnen krijgen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al blijft het natuurlijk de vraag of je met zulke jonge jongens wel constant kan presteren.
Maar er zit in ieder geval zat potentie in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |