abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2008 @ 15:59:23 #276
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_61801539
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:58 schreef Irritatie100 het volgende:
En ik lees overal dat de penalty onterecht was, maar hoe ik het zag werd Mols gewoon overduidelijk onderuit getrokken. Kijk ik nou teveel door mijn Feyenoord-bril, of denken jullie ook zo?
Als ik mijn Ajax-bril afzet was de penalty voor Mols nog steeds een lachertje, maar had Feyenoord er voor de 0-1 best een kunnen hebben. Makaay werd een keer flink gehinderd door Oleguer. Maargoed, evenzo geldt dat voor Suarez in de 2e helft door het vasthouden van Bahia.
pi_61801574
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:59 schreef twi het volgende:

[..]

Als ik mijn Ajax-bril afzet was de penalty voor Mols nog steeds een lachertje, maar had Feyenoord er voor de 0-1 best een kunnen hebben. Makaay werd een keer flink gehinderd door Oleguer. Maargoed, evenzo geldt dat voor Suarez in de 2e helft door het vasthouden van Bahia.
Daar had hij wel een penalty voor kunnen geven, maar ik vond dat absoluut een twijfelgeval. Bahía heeft zijn hand wel op Suárez maar echt vasthouden doet hij volgens mij niet.

Mols werd gewoon neergetrokken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61801668
Schaamhaar bedankt...........
  zondag 21 september 2008 @ 16:12:25 #279
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61801809
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:59 schreef twi het volgende:

[..]

Mwah, als jij de Suarez overtreding vergelijkt met die op Makaay heb je nog steeds je Ajax-bril op. Makaay was gewoon 300 % strafschop.

Suarez en Mols zijn vergelijkbaar. Beide geen penalty's. Suarez laat zich gewoon vallen omdat hij zijn kans verprutst, dat heeft niets met 2 armen te maken die over Suarez liggen. Bahia houdt ook niet vast ofzo.

Mols' val was ook zwaar overdreven. Al vond ik het in eerste instantie, zonder herhalingen, wel degelijk een penalty. Dus ik kan de beslissing van Braamhaar enigszins begrijpen. Maar na de herhalingen te hebben gezien, zit Braamhaar inderdaad fout.
  zondag 21 september 2008 @ 16:12:50 #280
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_61801821
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar had hij wel een penalty voor kunnen geven, maar ik vond dat absoluut een twijfelgeval. Bahía heeft zijn hand wel op Suárez maar echt vasthouden doet hij volgens mij niet.

Mols werd gewoon neergetrokken.
Je moet toch echt even de beelden gaan kijken, Bahia heeft z'n armen compleet om Suarez heen. Op het moment dat Suarez valt laat Bahia z'n armen langzaam los, en Suarez gaat graag naar de grond. Maar het is toch zeker veel en veel meer hinderen dan wat Emanuelson deed met Mols, wat echt niet veel meer is dan er doorgaans bij elke vrije trap en hoekschop gebeurt.

Welke mening we er ook over kunnen hebben, als dat al een penalty was dan had het vandaag wel 5-5 kunnen worden met 3 strafschoppen voor beide partijen.
  zondag 21 september 2008 @ 16:15:08 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_61801877
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mwah, als jij de Suarez overtreding vergelijkt met die op Makaay heb je nog steeds je Ajax-bril op. Makaay was gewoon 300 % strafschop.
Mijn mening is simpel, wanneer iemand beide armen in het strafschopgebied om de middel heeft van een tegenstander die bezig is een actie te maken, is dat een overtreding die een penalty waard is. Je moet je handen gewoon thuishouden. Of dat nu in het uiterste hoekje van het strafschopgebied is, of op de doellijn.

Makaay was inderdaad een duidelijker geval, omdat hij zo opzichtig van de bal werd weggehouden. Bij Bahia was het vanaf de kant van de scheidsrechter nauwelijks te zien dat hij Suarez aan het knuffelen was.
pi_61801911
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Schaamhaar bedankt...........
Ja, dat mag je wel zeggen, want Timmer had er ook afgemoeten...
Al met al was 2-2 wel terecht
Schaamhaar floot echt als een drol.
  zondag 21 september 2008 @ 16:19:25 #283
185115 Juk
Misschien
pi_61801978
Laten we het erop houden dat Mols gewoon presies goed valt. Het leek in eerste instantie dat hij echt weggetrokken werd.
Braamhaar moet dat in een fractie van een seconde zien en stond naar hun ruggen te kijken dus het was lastig te zien. Tel daarbij op de situatie met Makaay in de eerste helft en een ontploffende kuip en ik kan me voorstellen dat hij hem geeft.

Neemt niet weg dat Braamhaar verder dramatisch floot. Zowel in het voordeel van ajax als Feyenoord, misschien iets meer voor Feyenoord maar mag het een keer...
The only thing I fear is my MoM
  zondag 21 september 2008 @ 16:21:03 #284
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61802011
Overigens weer typisch dat alle media het alleen over de niet-gegeven penal van Suarez hebben.
pi_61802037
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:16 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja, dat mag je wel zeggen, want Timmer had er ook afgemoeten...
Al met al was 2-2 wel terecht
Schaamhaar floot echt als een drol.
Mwah Timmer was niet erg slim idd. Maar leek vanaf de tribune alsof er meer kaarten mochten zijn en wellicht voor beide een penal erbij.....
pi_61802477
Ik heb zitten genieten. Wat een strijd en vechtlust. Er stonden 10 beesten op het veld en Bruins. Wat een slappe slome drol is dat zeg. Hij oogt zo ontzettend nonchalant.Ik denk dat een 2-2 terecht is. Feyenoord speelde met veel meer passie en beleving maar ondanks dat had ajax de beste kansen. Vanuit mijn positie was het een overduidelijke schwalbe van mols maargoed vanavond maar eens goed bekijken. Die braamhaar. Ongeloofelijk wat floot die man slecht zeg. Hij had de wedstrijd totaal niet onder controle.Feyenoord bedankt!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_61802539
die leonardo Werd door iedereen omvergeschopt Denk dat we vandaag de echte Hofland hebben gezien. Wijnaldum
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_61802598
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
die leonardo Werd door iedereen omvergeschopt Denk dat we vandaag de echte Hofland hebben gezien. Wijnaldum
Leo kwam wel vaak jullie spelers voorbij
quote:
Jongen (12) mishandeld tijdens Feyenoord-Ajax

In de Kuip is vanmiddag een 12-jarige supporter mishandeld. De jongen juichte na een goal in het 'verkeerde' vak en werd geslagen en mishandeld door een volwassene, waarna wat knokpartijtjes ontstonden, meldt de politie.

De volwassene is goed zichtbaar op beeld vastgelegd en wordt door justitie gezocht voor mishandeling. Het is de bedoeling dat de dader zichzelf meldt bij de politie. Als hij dat niet doet dan worden de beelden mogelijk via de media naar buiten gebracht, zegt een politiewoordvoerder. Voor welk team de jongen juichte wil de politie nog niet zeggen.

Voor, tijdens en na de wedstrijd werden ongeveer tien mensen aangehouden voor belediging, bedreiging, baldadig gedrag en discriminatie. Daarnaast werden zo'n dertig bekeuringen uitgedeeld voor wildplassen en openbaar alcoholgebruik. De EHBO heeft dertig mensen behandeld. Twee van hen moesten naar het ziekenhuis nadat ze onwel waren geworden. De politie spreekt van een relatief rustige Feyenoord-Ajax.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61802727
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:21 schreef Dr.Crane het volgende:
Overigens weer typisch dat alle media het alleen over de niet-gegeven penal van Suarez hebben.
En typisch dat ik overal alleen maar over jullie strijdlust lees. Kom op joh, niet overal om janken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61802730
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:37 schreef Juk het volgende:

[..]

Zie je nou wel

Gewoon vertrouwen hebben en het komt allemaal goed met deze selectie.

En die huillies die roepen om het vertrekken van Makaay... Als het een beetje gaat lopen vanaf het middenveld komen die goals vanzelf. Tomasson en Makaay speelde voor het eerst samen en dat moet wennen.
Dat overstapje van Makaay in de eerste helft werd bijvoorbeeld niet begrepen door Tomasson, kaatst hij wel goed staat Makaay 1op1.
Gewoon Dr.Crane nooit meer naar wedstrijden, dan spelen ze elke week goed
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_61802821
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

Leo kwam wel vaak jullie spelers voorbij
[..]
Ja maar scoren of assists leveren doet ie niet.
pi_61802870
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Biseswar ook niet maar toch speelde hij heel goed
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 21 september 2008 @ 17:01:00 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61802893
Wel leuk dat Verbeek tenminste juicht bij een goal van Feyenoord, i.p.v. die stoïcijnse Van Marwijk die altijd stil blijft zitten.
2000 light years from home
pi_61803008
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:12 schreef twi het volgende:

[..]

Je moet toch echt even de beelden gaan kijken, Bahia heeft z'n armen compleet om Suarez heen. Op het moment dat Suarez valt laat Bahia z'n armen langzaam los, en Suarez gaat graag naar de grond. Maar het is toch zeker veel en veel meer hinderen dan wat Emanuelson deed met Mols, wat echt niet veel meer is dan er doorgaans bij elke vrije trap en hoekschop gebeurt.

Welke mening we er ook over kunnen hebben, als dat al een penalty was dan had het vandaag wel 5-5 kunnen worden met 3 strafschoppen voor beide partijen.

Ik heb het zojuist nog een keer gezien en het was inderdaad wel een duidelijke overtreding.
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik heb zitten genieten. Wat een strijd en vechtlust. Er stonden 10 beesten op het veld en Bruins. Wat een slappe slome drol is dat zeg. Hij oogt zo ontzettend nonchalant.Ik denk dat een 2-2 terecht is. Feyenoord speelde met veel meer passie en beleving maar ondanks dat had ajax de beste kansen. Vanuit mijn positie was het een overduidelijke schwalbe van mols maargoed vanavond maar eens goed bekijken. Die braamhaar. Ongeloofelijk wat floot die man slecht zeg. Hij had de wedstrijd totaal niet onder controle.Feyenoord bedankt!
Het verbaasde me dat niet hij maar Wijnaldum eruit ging.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61803042
Gefeliciteerd met het voor velen toch onverwachte puntje!
  zondag 21 september 2008 @ 17:08:36 #296
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61803068
Bruins vond ik goed spelen hoor .
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 21 september 2008 @ 17:08:47 #297
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61803070
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

En typisch dat ik overal alleen maar over jullie strijdlust lees. Kom op joh, niet overal om janken.
Die overtreding op Makaay was dan niet zo'n duidelijke overtreding als die op Suarez, maar het was ook gewoon een penalty. Een gelijkwaardig iets dus... Nu doet iedereen alsof de wedstrijd beslist werd toen Suarez geen penalty kreeg (en Mols wel), terwijl dit ook een erg beslissend moment had kunnen zijn als die penal wél gegeven was.
pi_61803088
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Omdat hij echt keer op keer werd gevloerd door een Feyenoorder.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61803091
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:00 schreef denthemen het volgende:

[..]

Biseswar ook niet maar toch speelde hij heel goed
Biseswar was heel belangrijk bij de 1-1.
  zondag 21 september 2008 @ 17:10:01 #300
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61803102
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:01 schreef Merkie het volgende:
Wel leuk dat Verbeek tenminste juicht bij een goal van Feyenoord, i.p.v. die stoïcijnse Van Marwijk die altijd stil blijft zitten.
Bij Heerenveen bleef hij ook wel eens gewoon zitten. Toen een keer door een journalist gevraagd werd waarom hij nauwelijks reageerde wanneer Heerenveen scoorde, antwoorde hij : "nou, het is dan toch al gebeurd, die goal?". Zo droog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')