SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2008 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Slowchat is vanaf heden VERBODEN!
Een Onno die op de centjes moet letten en een 3 weken oude xbox die met accesoires en games 405 euro kostte voor 250 best een goede deal vind. Zelfs als MS de prijzen in de tussentijd heeft verlaagd met 50 euro cashbackquote:Op zondag 21 september 2008 16:53 schreef RickoKun het volgende:
Welke onno gaat nu ook een 2de hands aanschaffen
Maar goed. Ik denk dat ook ik Soul Calibur ga halen, lijkt me wel een vet spel. Is er iemand die het een kut spel vind? Trouwens wel fokking lang geleden dat ik een vechtspel heb gespeeld hier thuis. (volgens mij was de laatste keer toen ik een super nintendo had)
Hmmmm daar geef ik je gelijk in.quote:Op zondag 21 september 2008 16:55 schreef santax het volgende:
[..]
Een Onno die op de centjes moet letten en een 3 weken oude xbox die met accesoires en games 405 euro kostte voor 250 best een goede deal vind. Zelfs als MS de prijzen in de tussentijd heeft verlaagd met 50 euro cashback![]()
Graag gedaan!quote:Op zondag 21 september 2008 17:11 schreef santax het volgende:
Hehe, wie maakt het eerste lijstje met games die santax perse moet hebben
zelf kom ik niet verder dan dit:
Geowars
GTA IV
Worms XBLA
Ik heb nog een tof idee voor een toernooitje en Worms komt er in voorquote:Op zondag 21 september 2008 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Slowchat is vanaf heden VERBODEN!
Burnout Paradise = aanraderquote:Op zondag 21 september 2008 17:11 schreef santax het volgende:
Hehe, wie maakt het eerste lijstje met games die santax perse moet hebben
zelf kom ik niet verder dan dit:
Geowars
GTA IV
]quote:Op zondag 21 september 2008 17:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Burnout Paradise = aanrader
Ze moeten nog wel uitkomen...maar
Far Cry 2 is zeker een must have
en Mirrors Edge
Forum Opties | |
---|---|