quote:
Ik heb nu 2 Atjes vol met beschrijving van alle activiteiten... Ik hoop dat ie erin stikt!quote:Op zondag 21 september 2008 17:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De baas heeft geen goed afspraken gemaakt met de opdrachtgever... Nu ligt bij mij het verzoek om per uur mijn tijdsbesteding aan te geven.... Van meer dan een half jaar geleden!
Is danny zo slechte werkgever?quote:Op zondag 21 september 2008 17:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 Atjes vol met beschrijving van alle activiteiten... Ik hoop dat ie erin stikt!
quote:Op zondag 21 september 2008 18:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Is danny zo slechte werkgever?
Ik had je werk op Fok in minder dan 2 a4'tjes voor je kunnen omschrijven.
quote:Op zondag 21 september 2008 18:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]![]()
1) Terug zeuren tegen Martijn_iq77
quote:Op zondag 21 september 2008 19:34 schreef Picchia het volgende:
Einde anoniem internetten in zicht
Het moet eens afgelopen zijn met het anoniem achterlaten van berichtjes. Het is hier geen prikbord.
Wat was het ook alweer. Land of the free and home of the brave. De Founding Fathers zouden eens moeten weten waar "hun" Amerika op uitgedraaid isquote:In Genève werd afgelopen week bij de VN aan richtlijnen gewerkt om anoniem surfen op internet aan banden te leggen. China’s voorstel om internetanonimiteit wereldwijd te verbieden werd gesteund door de VS en Zuid-Korea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |