kan je iemand noemen die echt goed kan rappen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:42 schreef DurumDoner het volgende:
Ben ik niet met je eens, vind dat er genoeg leuks uit komt laatste tijd.
Ben ik wel benieuwd naar danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:42 schreef DurumDoner het volgende:
Ben ik niet met je eens, vind dat er genoeg leuks uit komt laatste tijd.
Ja okee, maar hoe lang ze er over hebben nagedacht weet je dan ook weer niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Rush20 het volgende:
Maar ik vind die freestyles wel vet omdat ze het meestal binnen no time bedenken, dus het laat zien wie de echt goeie creatieve rappers zijn en wie gewoon echt slecht is. En ze dissen elkaar ook, beetje net als die old school battles van vroeger.
Ook deze prima te doen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:07 schreef DurumDoner het volgende:
Iemand Outerspace - Gods Fury al gehoord? Geweldige cd
Als je "muziek voor je moeder" digt, dan moet je zeker ook J-Zone's andere albums luisteren: mijn persoonlijke favoriet: "Pimps don't pay taxes".quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Freestyle rap met een astmatische Pharoahe Monch for the win.
Ik zit zo ''muziek voor je moeder'''te luisteren; dikke beats zeg, ben erg verrast
Net op iTunes dat "Live @ the liqua store" album gekocht. Ook dope, echte J-Zone beats, alleen dat smurfenstemmetje van Chief Chinchilla (J-Zone's alias ala Madlib's Quasimoto) zal niet iedereen weten te waarderen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Freestyle rap met een astmatische Pharoahe Monch for the win.
Ik zit zo ''muziek voor je moeder'''te luisteren; dikke beats zeg, ben erg verrast
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:22 schreef VeX- het volgende:
Nee, check dan bijvoorbeeld een Big L ook al kun je hem onder de old school scharen. Veegt toch zeker de vloer met zo'n beetje alle mensen die ooit op A Milli hebben 'gefreestyled'.
Damn! Ik ben t net aan t kijken, maar het is echt ziekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Big L & Rakim!
''I gather wisdom with deeper matter in 'em, my thought pattern collision speeds up your metabolism.''
Ja. Nujabesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:22 schreef robbolo het volgende:
Iemand trouwens bekend met Nujabes? Het is een Japanse producer, en maakt mellow jazzy hip hop.
Hele chille muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |