Mee eens! Sowieso vind ik Mos Def en MF Doom tof, en deze mixtape is goed gedaan vind ik.quote:
True!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:36 schreef andre347 het volgende:
Als we het dan toch over jazz-hop hebben:!
A Billiquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:13 schreef Maeksy het volgende:
Ff heel iets anders tussendoor; wat de fuck is up met al die freestyles van iedereen over de Bangladesh A Milli beat?
Niet dat ik het erg vind of zo, want die ding is banging, maar heel youtube staat vol met grote namen die over die beat heen rappen. Je kan zelfs niet meer naar een feest gaan of naar een break-/streetdance ding gaan of iedereen gaat los op A Milli, de beat van de man "who single handedly saved the game" volgens The Migthy Busta Rhymes.
Ik krijg hierbij een soort flashback naar de Reggae scene, waar iedereen de hotste Riddim gebruikt om z'n shit over op te nemen. Zou het die kant op kunnen gaan dat we straks CD's krijgen waar verschillende artiesten over de beat van één producer rappen, in plaats van één rapper over de beat van een leger van producers?
What's your take on it?
Heb even wat nummers gecheckt! Klinkt erg dopequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:07 schreef DurumDoner het volgende:
Iemand Outerspace - Gods Fury al gehoord? Geweldige cd
Eh.... Dat bestaat al lang.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:13 schreef Maeksy het volgende:
Ff heel iets anders tussendoor; wat de fuck is up met al die freestyles van iedereen over de Bangladesh A Milli beat?
Niet dat ik het erg vind of zo, want die ding is banging, maar heel youtube staat vol met grote namen die over die beat heen rappen. Je kan zelfs niet meer naar een feest gaan of naar een break-/streetdance ding gaan of iedereen gaat los op A Milli, de beat van de man "who single handedly saved the game" volgens The Migthy Busta Rhymes.
Ik krijg hierbij een soort flashback naar de Reggae scene, waar iedereen de hotste Riddim gebruikt om z'n shit over op te nemen. Zou het die kant op kunnen gaan dat we straks CD's krijgen waar verschillende artiesten over de beat van één producer rappen, in plaats van één rapper over de beat van een leger van producers?
What's your take on it?
Ik weet niet precies wat het hier doet, maar het is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:24 schreef MarsX het volgende:
kennen jullie This is Total War? Meningen?
Echt iedereen heeft die A milli freestyle! Chammillionaire, cassidy, papoose, mims, fabolous zelfs neyo en chris brown. Maar ik ga alleen los op het origineel van weezy.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:13 schreef Maeksy het volgende:
What's your take on it?
Wat schattigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Rush20 het volgende:
Maar ik vind die freestyles wel vet omdat ze het meestal binnen no time bedenken, dus het laat zien wie de echt goeie creatieve rappers zijn en wie gewoon echt slecht is. En ze dissen elkaar ook, beetje net als die old school battles van vroeger.
kan je iemand noemen die echt goed kan rappen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:42 schreef DurumDoner het volgende:
Ben ik niet met je eens, vind dat er genoeg leuks uit komt laatste tijd.
Ben ik wel benieuwd naar danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:42 schreef DurumDoner het volgende:
Ben ik niet met je eens, vind dat er genoeg leuks uit komt laatste tijd.
Ja okee, maar hoe lang ze er over hebben nagedacht weet je dan ook weer niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Rush20 het volgende:
Maar ik vind die freestyles wel vet omdat ze het meestal binnen no time bedenken, dus het laat zien wie de echt goeie creatieve rappers zijn en wie gewoon echt slecht is. En ze dissen elkaar ook, beetje net als die old school battles van vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |