abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62314031
Inmiddels heb ik Changes Of Atmosphere ook geluisterd. Is wel goed, maar toch vind ik Atmosphere Airlines toffer.
full stops and exclamation marks
pi_62314085
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 14:49 schreef robbolo het volgende:
Def vs Doom is ook erg ged
Mee eens! Sowieso vind ik Mos Def en MF Doom tof, en deze mixtape is goed gedaan vind ik.
pi_62314346
Als we het dan toch over jazz-hop hebben:

!
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:27:37 #129
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_62325854
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:36 schreef andre347 het volgende:
Als we het dan toch over jazz-hop hebben:

!
True!
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  zondag 12 oktober 2008 @ 17:13:51 #130
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_62330239
Ff heel iets anders tussendoor; wat de fuck is up met al die freestyles van iedereen over de Bangladesh A Milli beat?

Niet dat ik het erg vind of zo, want die ding is banging, maar heel youtube staat vol met grote namen die over die beat heen rappen. Je kan zelfs niet meer naar een feest gaan of naar een break-/streetdance ding gaan of iedereen gaat los op A Milli, de beat van de man "who single handedly saved the game" volgens The Migthy Busta Rhymes.

Ik krijg hierbij een soort flashback naar de Reggae scene, waar iedereen de hotste Riddim gebruikt om z'n shit over op te nemen. Zou het die kant op kunnen gaan dat we straks CD's krijgen waar verschillende artiesten over de beat van één producer rappen, in plaats van één rapper over de beat van een leger van producers?
What's your take on it?
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
  zondag 12 oktober 2008 @ 18:26:32 #131
231091 vinyljunkie
life is what you make of...
pi_62331559
A milli? Beste remix is die van Flying Lotus!
pi_62369410
kennen jullie This is Total War? Meningen?

[ Bericht 77% gewijzigd door MarsX op 14-10-2008 21:53:18 ]
pi_62371510
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:13 schreef Maeksy het volgende:
Ff heel iets anders tussendoor; wat de fuck is up met al die freestyles van iedereen over de Bangladesh A Milli beat?

Niet dat ik het erg vind of zo, want die ding is banging, maar heel youtube staat vol met grote namen die over die beat heen rappen. Je kan zelfs niet meer naar een feest gaan of naar een break-/streetdance ding gaan of iedereen gaat los op A Milli, de beat van de man "who single handedly saved the game" volgens The Migthy Busta Rhymes.

Ik krijg hierbij een soort flashback naar de Reggae scene, waar iedereen de hotste Riddim gebruikt om z'n shit over op te nemen. Zou het die kant op kunnen gaan dat we straks CD's krijgen waar verschillende artiesten over de beat van één producer rappen, in plaats van één rapper over de beat van een leger van producers?
What's your take on it?
A Billi
pi_62378225
Iemand Outerspace - Gods Fury al gehoord? Geweldige cd
pi_62381924
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:07 schreef DurumDoner het volgende:
Iemand Outerspace - Gods Fury al gehoord? Geweldige cd
Heb even wat nummers gecheckt! Klinkt erg dope
pi_62382537
Rock the Bells kaartje besteld
pi_62388243
quote:

What's your take on it?
Eh.... Dat bestaat al lang. Verder is A Milli niet mijn ding.
pi_62390247
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 09:24 schreef MarsX het volgende:
kennen jullie This is Total War? Meningen?
Ik weet niet precies wat het hier doet, maar het is niet mijn ding.
pi_62403750
quote:

What's your take on it?
Echt iedereen heeft die A milli freestyle! Chammillionaire, cassidy, papoose, mims, fabolous zelfs neyo en chris brown. Maar ik ga alleen los op het origineel van weezy.

Maar ik vind die freestyles wel vet omdat ze het meestal binnen no time bedenken, dus het laat zien wie de echt goeie creatieve rappers zijn en wie gewoon echt slecht is. En ze dissen elkaar ook, beetje net als die old school battles van vroeger.
pi_62403797
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Rush20 het volgende:
Maar ik vind die freestyles wel vet omdat ze het meestal binnen no time bedenken, dus het laat zien wie de echt goeie creatieve rappers zijn en wie gewoon echt slecht is. En ze dissen elkaar ook, beetje net als die old school battles van vroeger.
Wat schattig !

Bijna niemand van de hedendaagse rappers freestylet meer tegenwoordig.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 16:22:36 #141
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_62408040
Nee, check dan bijvoorbeeld een Big L ook al kun je hem onder de old school scharen. Veegt toch zeker de vloer met zo'n beetje alle mensen die ooit op A Milli hebben 'gefreestyled'.

Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_62408940
ja tering, waarom kan niemand meer zo rappen? als lil wayne tegenwoordig als beste rapper gezien moet worden dan is t triest gestelt met de rapskills tegenwoordig..
pi_62409043
Neem jij het dan serieus als een of andere tmf-hiphopper lil wayne beste rapper noemt?
pi_62409105
hehe nee tuurlijk niet, maar hier was iemand er aardig serieus over een tijdje terug.
maar ook van de underground rappers kan niemand meer echt heel goed rappen..
pi_62410223
Krijgen we dit weer
pi_62410333
Ben ik niet met je eens, vind dat er genoeg leuks uit komt laatste tijd.
pi_62410496
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:42 schreef DurumDoner het volgende:
kan je iemand noemen die echt goed kan rappen?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:26:40 #148
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_62411443
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:42 schreef DurumDoner het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar dan .
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:43:58 #149
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_62411888
Zit zo ff die bepaalde andere site met forum te bekijken en heb 's wat zaakjes door Youtube gegooid.

Dit klonk wel ok: The Loyalists, Reks, El Da Sensei & Returners, Shawn Jackson, People Under The Stairs (new), The Problemaddicts, Verbal Kent, Theory Hazit & Vintage. Wellicht niet de beste rappers, maar wel ok, ook qua beats én veul scherpe cuts. En daar hou ik dan ook wel weer van .
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:08:45 #150
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_62417946
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:07 schreef Rush20 het volgende:
Ja okee, maar hoe lang ze er over hebben nagedacht weet je dan ook weer niet.
Ik was door een paar rappers wel blij verrast over hoe creatief en flowend ze kwamen, dus dat maakt het dan wel weer interessant inderdaad.

Voor de rest ben ik eigenlijk helemaal niet up-to-date van hedendaagse hiphop, maar meer van zulke "battles" zou ik wel vet vinden. Maakt het wel makkelijker om een keuze te maken wat je wil luisteren tussen alles wat er tegenwoordig uit komt.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')