Had er nog nooit van gehoord, maar best wel OK nummer ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:24 schreef andre347 het volgende:
Edit: Wat vinden jullie van deze plaat:
Ik vind hem erg dope!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:46 schreef krioro het volgende:
[..]
The Cool Kids vind ik ook tof.Check Kidz In The Hall ook eens als je die nog niet kent, is een beetje vergelijkbaar. Op sommige tracks vrij duidelijk, maar ik post een andere want die vind ik juist toffer.
![]()
Best tof. Ook de tracks die andre347 noemde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef LeMauce het volgende:
Ik wil graag Hocus Pocus uit Frankrijk hier aankaarten met jullie. Het is een Fusion van HipHop, jazzy en veel andere tune's er in. Niet het hedendagse wat we altijd uit USA horen. Ook fijn om eens wat variatie te horen niet?
Ok dan! Heb 'm nog niet gecheckt maar ik verwacht er veel van! Hij persifleert toch verschillende bier commercials op z'n nieuwe album?quote:
Dat heb ik nu met Cypress Hill ed. Luisterde voorheen vooral afgemixte hiphop van Eminem bijvoorbeeld, dat is allemaal wat rauwer, toch ook wel tof.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vet als je dat allemaal nog kan ontdekken
Vind The Bake Sale een dope album!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:28 schreef Baasvaak. het volgende:
Wat vinden jullie van 'The Cool Kids'?
Ik vind het rauwe beats, lyrics zijn fijn en goed dat er geen 'blingbling' in zit. En dat voor een nieuwe hiphop groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |