Alle toffe mensen hebben een platenspeler.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef Mirel het volgende:
Grijs?! Haha! Chris heeft een platenspeler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
AH. J-Zone blijft goed ja. Vooral het samplewerk en de beats! Heeft ie alweer wat nieuw gefabriceerd trouwens?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:53 schreef AboruAsli het volgende:
Damn! Ben weer helemaal into J-Zone! Zijn album "Music for tu madre" kickt zo ongelooflijk veel ass!!
Is vooral goed hoe hij toendertijd al wist te voorspellen hoe het hiphop als muziekstroming zou vergaan in het nieuwe millenium (blingbling, inhoudsloos, etc.).
Aanrader!!
Laters!!
AA
Ja hij heeft net een nieuw album uit: "Live @ the liqua sto". Te verkrijgen via iTunes en de "onofficiele kanalen".quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
AH. J-Zone blijft goed ja. Vooral het samplewerk en de beats! Heeft ie alweer wat nieuw gefabriceerd trouwens?
Peace!
vet als je dat allemaal nog kan ontdekkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef Banzaiaap het volgende:
Podverdorie, vanmiddag een tip gekregen over A Tribe Called Quest. Meteen begonnen met luisteren van hun Anthology plaat en man, wat een fokkin vette nummers! Lekker old school en lekker relaxt!
Weet je nog, de eerste keer dat je naar Organized Konfusion luisterdequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vet als je dat allemaal nog kan ontdekken
jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Weet je nog, de eerste keer dat je naar Organized Konfusion luisterde.
Ik begon het volgens mij te luisteren doordat ik jou het erover zag hebben hierquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja
iemand zei "moet je dit luisteren, kankerzieke shit"en toen hoorde ik stray bullet
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik begon het volgens mij te luisteren doordat ik jou het erover zag hebben hier.
Midnight Maraudersquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:32 schreef Banzaiaap het volgende:
Podverdorie, vanmiddag een tip gekregen over A Tribe Called Quest. Meteen begonnen met luisteren van hun Anthology plaat en man, wat een fokkin vette nummers! Lekker old school en lekker relaxt!
The Cool Kids vind ik ook tof.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:28 schreef Baasvaak. het volgende:
Wat vinden jullie van 'The Cool Kids'?
Ik vind het rauwe beats, lyrics zijn fijn en goed dat er geen 'blingbling' in zit. En dat voor een nieuwe hiphop groep.
Had wel eens eerder wat van ze gecheckt, want je leest ze overal, maar dat vond ik niet zo heel erg dope.quote:
Sterk nummer!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:24 schreef andre347 het volgende:
[..]
Midnight Marauders
Edit: Wat vinden jullie van deze plaat:
Ik vind hem erg dope!
Welke site's checken jullie voor goeie hiphop-shit? Ik kom via google alleen uit op wat commerciële bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |