abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61890512
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:23 schreef Tabloid het volgende:
Over welke serie hebben we het?
Two Pints of Lager
pi_61890527
L1?

Dat is toch de zender voor die vlaaivreters?
pi_61890549
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
L1?

Dat is toch de zender voor die vlaaivreters?
Zo kan je Limburgers ook omschrijven.
pi_61890602
Lol

Inderdaad, de Limburgse omroep Nooit naar gekeken, zelfs niet toen ik er indirect voor werkte, behalve als het programma waar ik aan meewerkte uitgezonden werd. Ter meer omdat ik wel eens in beeld kwam of camera deed, voor het beetje zelfkritiek
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_61890629
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:26 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Heb als afstudeerproject een korte speelfilm gemaakt, telt dat ook? Tijdens de studie ook veel AV gedaan, studio-uitzendingen als camera, tijdens stage in 3e jaar half jaar bij televisieproductiebedrijf gewerkt en nu vrijwilliger bij een lokale omroep.
Cool, wat heb je gestudeerd, wil zelf Art and Technology in Digital Video Design studeren, regisseur zijn lijkt me leuk anders reclamespotjes en videoclips klinkt ook leuk.
pi_61890695
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:34 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Cool, wat heb je gestudeerd, wil zelf Art and Technology in Digital Video Design studeren, regisseur zijn lijkt me leuk anders reclamespotjes en videoclips klinkt ook leuk.
Geen AV studie helaas, kwam pas in het tweede jaar erachter dat ik dat toch wel erg interessant vond. Gelukkig kregen we wel de ruimte om onszelf erin te ontplooien, onder meer dus met de mogelijkheid om die speelfilm te maken. Dat was nog niet eerder gebeurd. Ik deed Communication and Multimedia Design.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_61890727
Waarom is er niet net als bij ONZ reeksen die sticky zijn.
pi_61890754
Overigens vond ik het regisseur zijn best wat hebben, maar ik sta toch liever achter de camera of achter de knoppen bij het editen
pi_61890876
Ik ben in een rare bui en luister B&A.
pi_61890916
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:40 schreef Tabloid het volgende:
Ik ben in een rare bui en luister B&A.
Luister B&A? De muziek of zo'n hoorspel? Volgens mij heb ik daar ook nog een CD van liggen.. ff kijken...

Ja: B&A op schattenjacht
pi_61890936
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:36 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Geen AV studie helaas, kwam pas in het tweede jaar erachter dat ik dat toch wel erg interessant vond. Gelukkig kregen we wel de ruimte om onszelf erin te ontplooien, onder meer dus met de mogelijkheid om die speelfilm te maken. Dat was nog niet eerder gebeurd. Ik deed Communication and Multimedia Design.
Ook leuk, alleen dat computeren interesseert me alleen niet zo heel erg. Moet wel een Portfolio maken om überhaupt toegelaten te worden, heb alleen geen idee hoe en wat. De open dag bied vast uitkomsten.
pi_61890967
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:41 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Luister B&A? De muziek of zo'n hoorspel? Volgens mij heb ik daar ook nog een CD van liggen.. ff kijken...

Ja: B&A op schattenjacht
Muziek.

Had een paar maanden geleden ook alle serie's van hun gedownload.
pi_61891003
Ben er eventjes uit, tot zo.
pi_61891021
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:43 schreef Opperkwal het volgende:
Ben er eventjes uit, tot zo.
Tot zo.
pi_61891154
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:41 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Ook leuk, alleen dat computeren interesseert me alleen niet zo heel erg. Moet wel een Portfolio maken om überhaupt toegelaten te worden, heb alleen geen idee hoe en wat. De open dag bied vast uitkomsten.
Ja, wat dat betreft was de opleiding érg breed. Hoewel de nadruk meer lag op Marketing en Communicatie was er inderdaad ook aandacht voor ICT zaken als ontwikkelen van dynamische websites. Grafisch design hield zich dan weer bezig met bijvoorbeeld Flash en Actionscript. En dan AV natuurlijk wat begon met fotografie en daarna video.
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:42 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Muziek.

Had een paar maanden geleden ook alle serie's van hun gedownload.
Wel de originele muziek dan mag ik hopen? Jarre, Vangelis enz.
pi_61891742
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ja, wat dat betreft was de opleiding érg breed. Hoewel de nadruk meer lag op Marketing en Communicatie was er inderdaad ook aandacht voor ICT zaken als ontwikkelen van dynamische websites. Grafisch design hield zich dan weer bezig met bijvoorbeeld Flash en Actionscript. En dan AV natuurlijk wat begon met fotografie en daarna video.
[..]

Wel de originele muziek dan mag ik hopen? Jarre, Vangelis enz.
Vandaag ook informatie boek binnen gehad en 29 november naar de open dag, hoop dat ik dan mijn keuze heb gemaakt en aan mijn portfolio ga beginnen
Anders wordt het toch maar Bouwkunde.
pi_61891782
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:44 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Tot zo.
Missed me.
Nou ga ik mijn bedje in, morgenvroeg weer naar school.

newbie has left the building
pi_61891878
Ik ga ook zo.

Tot morgen.
pi_61891890
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Missed me.
Nou ga ik mijn bedje in, morgenvroeg weer naar school.

newbie has left the building
Tot sinas!

Ik denk dat ik ook maar eens offline ga en nog wat TV ga kijken.
pi_61891918
Ow We zijn alle drie dus weg
pi_61891962
Morgenvroeg gaan we deeltje 6 scoren
pi_61891977
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:06 schreef DaFrenk het volgende:
Ow We zijn alle drie dus weg
Over een paar seconden wel.
pi_61891984
Als het zo snel als deze avond ging zeker.
pi_61892021
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:08 schreef Tabloid het volgende:
Als het zo snel als deze avond ging zeker.
Zegt het voort, zegt het voort!
pi_61896276
Goedemorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')