Zo kan je Limburgers ook omschrijven.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
L1?
Dat is toch de zender voor die vlaaivreters?
Cool, wat heb je gestudeerd, wil zelf Art and Technology in Digital Video Design studeren, regisseur zijn lijkt me leuk anders reclamespotjes en videoclips klinkt ook leuk.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb als afstudeerproject een korte speelfilm gemaakt, telt dat ook?Tijdens de studie ook veel AV gedaan, studio-uitzendingen als camera, tijdens stage in 3e jaar half jaar bij televisieproductiebedrijf gewerkt en nu vrijwilliger bij een lokale omroep.
Geen AV studie helaas, kwam pas in het tweede jaar erachter dat ik dat toch wel erg interessant vond. Gelukkig kregen we wel de ruimte om onszelf erin te ontplooien, onder meer dus met de mogelijkheid om die speelfilm te maken. Dat was nog niet eerder gebeurd. Ik deed Communication and Multimedia Design.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:34 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Cool, wat heb je gestudeerd, wil zelf Art and Technology in Digital Video Design studeren, regisseur zijn lijkt me leuk anders reclamespotjes en videoclips klinkt ook leuk.
Luister B&A? De muziek of zo'n hoorspel? Volgens mij heb ik daar ook nog een CD van liggen.. ff kijken...quote:Op woensdag 24 september 2008 22:40 schreef Tabloid het volgende:
Ik ben in een rare bui en luister B&A.
Ook leuk, alleen dat computeren interesseert me alleen niet zo heel erg. Moet wel een Portfolio maken om überhaupt toegelaten te worden, heb alleen geen idee hoe en wat. De open dag bied vast uitkomsten.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:36 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Geen AV studie helaas, kwam pas in het tweede jaar erachter dat ik dat toch wel erg interessant vond. Gelukkig kregen we wel de ruimte om onszelf erin te ontplooien, onder meer dus met de mogelijkheid om die speelfilm te maken. Dat was nog niet eerder gebeurd. Ik deed Communication and Multimedia Design.
Muziek.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Luister B&A? De muziek of zo'n hoorspel? Volgens mij heb ik daar ook nog een CD van liggen.. ff kijken...
Ja: B&A op schattenjacht
Ja, wat dat betreft was de opleiding érg breed. Hoewel de nadruk meer lag op Marketing en Communicatie was er inderdaad ook aandacht voor ICT zaken als ontwikkelen van dynamische websites. Grafisch design hield zich dan weer bezig met bijvoorbeeld Flash en Actionscript. En dan AV natuurlijk wat begon met fotografie en daarna video.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:41 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ook leuk, alleen dat computeren interesseert me alleen niet zo heel erg. Moet wel een Portfolio maken om überhaupt toegelaten te worden, heb alleen geen idee hoe en wat. De open dag bied vast uitkomsten.
Wel de originele muziek dan mag ik hopen?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:42 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Muziek.![]()
Had een paar maanden geleden ook alle serie's van hun gedownload.
Vandaag ook informatie boek binnen gehad en 29 november naar de open dag, hoop dat ik dan mijn keuze heb gemaakt en aan mijn portfolio ga beginnenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft was de opleiding érg breed. Hoewel de nadruk meer lag op Marketing en Communicatie was er inderdaad ook aandacht voor ICT zaken als ontwikkelen van dynamische websites. Grafisch design hield zich dan weer bezig met bijvoorbeeld Flash en Actionscript. En dan AV natuurlijk wat begon met fotografie en daarna video.
[..]
Wel de originele muziek dan mag ik hopen?Jarre, Vangelis enz.
Missed me.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Missed me.![]()
Nou ga ik mijn bedje in, morgenvroeg weer naar school.
![]()
newbie has left the building
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:08 schreef Tabloid het volgende:
Als het zo snel als deze avond ging zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |