quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:01 schreef zkr623 het volgende:
je bent toch die blondine met de glimlach?
ik hou van blondines ...
Op dat moment weet het bureau nog niet of het inderdaad om een nepagent gaat.quote:Op maandag 22 september 2008 22:59 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Maar wie ga je bellen als een agent jou problemen geeft? Niet hetzelfde politiebureau hoop ik, want agenten scharen zich altijd achter elkaar.
Het is geen probleem, want aan de andere kant van de lijn weten ze niet of jij inderdaad te maken hebt met een echte agent of met iemand die zich als zodanig voordoet. Zich voordoen als agent is strafbaar en bovendien tegen het zere been van de politie, dus daar komen ze echt wel voor.quote:Op maandag 22 september 2008 23:57 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Als dat jou lukt, en je een topic hier maakt met bewijs daarvan, dan ga ik je nomineren voor Fok koningin
Het gaat ook niet om op dat moment een klacht in te dienen tegen een zich niet legitimerende agent, maar om de mogelijkheid van een nep agent uit te sluiten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:57 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen, je snapt vast wel wat ik bedoel.
Namelijk als je erin slaagt om een klacht tegen een agent te maken via 112,
(en ja 112-gesprekken gaan direct naar het dichtsbijzijnde politiebureau - (dus van vooraf ben je al gedoemd))
en als je wint met je klacht,
kom dan ff terug met een topic,
en ik ben de eerste die je looft...
Je vergeet maar een ding...politie hebben lak aan de burgers... als het idd een echte agent is, dan misschien doen ze de controle alleen via portofoon met de desbetreffende agent - namelijk controleren of er idd een eenheid op een bepaalde plek is, zonder jou persoonlijk te beantwoorden., in welk geval je in het donker blijft staan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op dat moment weet het bureau nog niet of het inderdaad om een nepagent gaat.
[..]
Het is geen probleem, want aan de andere kant van de lijn weten ze niet of jij inderdaad te maken hebt met een echte agent of met iemand die zich als zodanig voordoet. Zich voordoen als agent is strafbaar en bovendien tegen het zere been van de politie, dus daar komen ze echt wel voor.
[..]
Het gaat ook niet om op dat moment een klacht in te dienen tegen een zich niet legitimerende agent, maar om de mogelijkheid van een nep agent uit te sluiten.
Klachten indienen tegen een agent die zijn plicht verzuimt doen we later wel.
Klopt, maar voor het zover is is er wel al een melding gemaakt bij 112. De eventuele portofoonverificatie vindt pas plaats als het incident bij het plaatselijke politiebureau wordt aangemeld. En dan moet de centrale daar nog maar zo snugger zijn om te weten dat er op dat moment inderdaad een agent op de kermis is. Want mischien is er ook wel tegelijkertijd een netagent in de buurt actief, weet de centrale veel? Dus ze komen altijd wel even.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:46 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Je vergeet maar een ding...politie hebben lak aan de burgers... als het idd een echte agent is, dan misschien doen ze de controle alleen via portofoon met de desbetreffende agent - namelijk controleren of er idd een eenheid op een bepaalde plek is, zonder jou persoonlijk te beantwoorden., in welk geval je in het donker blijft staan.
Een agent dient zich in burger altijd direct uit zichzelf te legitimeren, en in dienstkloffie op verzoek van de persoon tegenover 'm.quote:Op zondag 21 september 2008 17:50 schreef Dickbride het volgende:
Een agent is alleen verplicht zich te legimiteren als ie in burger is, dacht ik....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |