Nou, met name aan het begin reageerde je inderdaad een paar jaartjes jonger dan je bent. Maar dat komt voor een gedeelte omdat je in de sleur van de middelbare school zat.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wat grappig! Ik dacht dat je mij quotte voor het nageslacht of zo.
Meisje uit m'n klas: Je doet me denken aan m'n zusje. Die maakt zich ook niet zo snel druk en om wat anderen van haar vinden.
Toen dacht ik echt. O kom ik zo over, en ging ik er over nadenken
En dat iedereen schrikt als ze horen dat ik eenentwintig ben. En niet 19. Of dat zeventienjarige meisjes zeggen "O ik dacht dat je van mijn leeftijd was"
Dan ben ik ook altijd benieuwd hoe dat komt, jonge uitstraling, jong gezicht, lichaam? Jonge stem, jong gedrag? En dan denk ik altijd van, interpreteren anderen het dan verkeerd, of "gedraag" ik mij niet naar mijn leeftijd? Niet dat ik er iets mee zou doen, maar het is wel grappig om je te verplaatsen in een ander, hoe je over komt, hoe anderen je zien.
Vaak sta ik er niet bij stil dat anderen de wereld heel anders zien dan ik. En dan is het wel leuk om dat te bedenken tot op een zekere hoogte.
Mijn TT is leuker.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg. Degene die het topic sluit plaatst een nieuwe.
Wacht maar tot SaraRaats hier komt posten met haar wortel foto. Dan eet jij echt de rest van je leven geen wortel meer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
En bovendien trek ik daarmee nieuwe mensen aan.
Die vind ik ook wel lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft ze al haar Bicky Burger fetish gepost?.
[ afbeelding ]
Toen was ik een beetje raar, in de war, en reageerde ik heel...... in de war.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, met name aan het begin reageerde je inderdaad een paar jaartjes jonger dan je bent. Maar dat komt voor een gedeelte omdat je in de sleur van de middelbare school zat.
Ik reageer ook jonger dan ik ben. Deels is dat omdat ik gek benen deels natuurlijk omdat ik nog in het studentenleven zit, en geen huisje boompje beestje heb.
Jezus PF, doe niet zo volwassen, ik herken je niet meer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toen was ik een beetje raar, in de war, en reageerde ik heel...... in de war.
Het wordt weer winter. Bij zomer voel ik zo iets als een pan vol soep, met allerlei kleurrijke herkenbare groenten, en vol, en druk en veel en zout en smaakvol!
En bij winter zie ik dan diezelfde pan voor me maar dan met koud, zout water en onderin een klein stukje gember. Ik haat gember. Het wordt weer winter.
Anywaysss.. Ik ga deze winter leuk zijn voor mezelf in plaats van het nare vervelender maken en dan in dat gevoel blijven.
Ik heb het heel snel koud. En als ik het koud heb ga ik eten eten eten. Warme thee helpt wel. In de winter draag ik een dunne jas en open schoenen. Zodat ik het koud heb en "het koud kan hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus PF, doe niet zo volwassen, ik herken je niet meer.![]()
![]()
Ik hou van de winter. Als ik het in een flesje kon stoppen, zou ik dat doen....
Die onhebbelijke eigenschap heeft mijn ex ook.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb het heel snel koud. En als ik het koud heb ga ik eten eten eten. Warme thee helpt wel. In de winter draag ik een dunne jas en open schoenen. Zodat ik het koud heb en "het koud kan hebben"
quote:en m'n gezicht (kan nu al niet tegen de verwarming) is dan zo droog, en dan doe ik er bewust niks tegen want dat vervelende brandende gevoel is best vertrouwd om in te blijven hangen.
Droge huiden zien er vaak ouder uit met de leeftijd. Talg helpt je huid jong en soepel te houden. Maargoed, ik ben de laatste maanden echt eens goed kritisch naar mijn uiterlijk aan het kijken geweest (op de een of andere manier stop je daarmee in een lange relatiequote:Op zaterdag 20 september 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Over huiden: Ik heb dus een gevoelige huid met exzeem. Ik krijg vaak complimentjes dat ik een mooie huid heb, ook al is deze dus wit en dat exzeem zie je niet echt met een dikke laag crème maar voel ik alleen. En bijna nooit pukkels.
Volgens jouw theorie word mijn huid dus snel oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |