Stap 1: 911quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Een complot van de Amerikanen met wie?
En dan de wereldpopulatie decimeren, geloofsstromingen onderdrukken enz.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Stap 1: 911
Stap 2: Kredietcrisis
stap 3: EU / NAU (North American Union) / AU (Asian Union)
Stap 4: stap 3 gecombineren tot NWO
dat is wat er aan de hand is.
NIet helemaal zijn meer substappen. Met codex alimentarius bvquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan de wereldpopulatie decimeren, geloofsstromingen onderdrukken enz.
Codex alimentarius, thanks again boeiende materie. Dat "werkt" trouwens ook alleen maar omdat WTO het heeft geadopteerd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
NIet helemaal zijn meer substappen. Met codex alimentarius bv
Geloofsstromingern onderdrukken gebeurd nu al. En nog zo iets, het is alleen maar handig gelovigen een beetje in leven te houden voor als "ze" weer eens iets van oorlog willen gaan voeren ofzo, toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan de wereldpopulatie decimeren, geloofsstromingen onderdrukken enz.
En waarom zouden De VS, Canada en Mexico dit willen? Is hier ook maar enig draagvlak voor?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef superworm het volgende:
Laat ik een balletje opgooien.
Volgens NWO-gelovers zal binnenkort de dollar vervangen worden voor de amero en de Noord-Amerikaanse Unie. Stel nou dat dat inderdaad zou gaan gebeuren, in, say, 2010. Zou het dan niet verdómd handig zijn om de economische crisis te misbruiken, de NAU erdoorheen te drukken, en de dollar/euro-ratio kunstmatig op 1-op-1 zetten. De NAU zou volgens EU-model gestructureerd zijn, en de munteenheden vrij te gebruiken in beide unies.
Waarom kwam ik hierop? Omdat de dollar sinds de crisis losbarstte enorm aan het stijgen is, en er in AEX al een topic loopt over wanneer de dollar 1 euro waard zou zijn. Gezien de huidige vraag naar een grondige mondiale oplossing (na 2 maanden, terwijl die crisis nog véél erger gaat worden en jaren zal duren), en de plannen die er an sich zouden liggen, is 1 en 1 natuurlijk heel simpel 2.
de leiders hebben lekker al meerdere malen vergaderd. Maar ja wat wil je met een ZEER ondermaats presterende en voornamelijk propagandische kranten die we hebben hier.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef Terecht het volgende:
[..]
En waarom zouden De VS, Canada en Mexico dit willen? Is hier ook maar enig draagvlak voor?
Oke, je laat je onderbuik spreken merk ik. Ik geloof er niks van dat de Amerikanen hun dollar zullen inruilen voor de amero. Daar zijn die Amerikanen te eigengereid voor denk ik, plus dat Amerikanen en Mexicanen nou niet elkaars favoriete buren zijn. In Europa kennen we toch een andere geschiedenis qua samenwerking, een EU scenario voor Noord Amerika lijkt me uitgesloten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de leiders hebben lekker al meerdere malen vergaderd. Maar ja wat wil je met een ZEER ondermaats presterende en voornamelijk propagandische kranten die we hebben hier.
Het Volk heeft er natuurlijk GEHEEL niets over te zeggen. Net zo als dat ons ook die walgelijke Euro door de strot is gedouwd.
Om munten 1 op 1 te kunnen uitwisselen (over langere tijd), moet er ook een gemeenschappelijk economisch beleid zijn. Dat zie ik niet gebeuren (tussen Europa en Amerika). Daarvoor zijn er teveel verschillen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
Oke, je laat je onderbuik spreken merk ik. Ik geloof er niks van dat de Amerikanen hun dollar zullen inruilen voor de amero. Daar zijn die Amerikanen te eigengereid voor denk ik, plus dat Amerikanen en Mexicanen nou niet elkaars favoriete buren zijn. In Europa kennen we toch een andere geschiedenis qua samenwerking, een EU scenario voor Noord Amerika lijkt me uitgesloten.
Niet alleen de euro maar ook "the Lisbon Treaty". Leuk mag je eerst stemmen en de "europese grondwet" tegenhouden en dan doen ze het gewoon achter je rug.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de leiders hebben lekker al meerdere malen vergaderd. Maar ja wat wil je met een ZEER ondermaats presterende en voornamelijk propagandische kranten die we hebben hier.
Het Volk heeft er natuurlijk GEHEEL niets over te zeggen. Net zo als dat ons ook die walgelijke Euro door de strot is gedouwd.
Kijk Jones' docu "End Game". En destileer voor je zelf wat waar is en wat niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
Oke, je laat je onderbuik spreken merk ik. Ik geloof er niks van dat de Amerikanen hun dollar zullen inruilen voor de amero. Daar zijn die Amerikanen te eigengereid voor denk ik, plus dat Amerikanen en Mexicanen nou niet elkaars favoriete buren zijn. In Europa kennen we toch een andere geschiedenis qua samenwerking, een EU scenario voor Noord Amerika lijkt me uitgesloten.
Alles is tot in de puntjes uitgewerkt, ook de NEE van Ierland.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet alleen de euro maar ook "the Lisbon Treaty". Leuk mag je eerst stemmen en de "europese grondwet" tegenhouden en dan doen ze het gewoon achter je rug.
In andere context.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Om munten 1 op 1 te kunnen uitwisselen (over langere tijd), moet er ook een gemeenschappelijk economisch beleid zijn. Dat zie ik niet gebeuren (tussen Europa en Amerika). Daarvoor zijn er teveel verschillen.
Daar heb ik niets van mee gekregen... maar ik viel wel van mijn stoel toen ik erachter kwam dat het amper in het nieuws was. En dat het niet in het jaaroverzicht/nieuws zat met oud en nieuw destijds.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alles is tot in de puntjes uitgewerkt, ook de NEE van Ierland.
Wat dacht je van dit speeltje ? Om 'n crisis te orchestreren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef superworm het volgende:
Laat ik een balletje opgooien.
Volgens NWO-gelovers zal binnenkort de dollar vervangen worden voor de amero en de Noord-Amerikaanse Unie. Stel nou dat dat inderdaad zou gaan gebeuren, in, say, 2010. Zou het dan niet verdómd handig zijn om de economische crisis te misbruiken, de NAU erdoorheen te drukken, en de dollar/euro-ratio kunstmatig op 1-op-1 zetten. De NAU zou volgens EU-model gestructureerd zijn, en de munteenheden vrij te gebruiken in beide unies.
Waarom kwam ik hierop? Omdat de dollar sinds de crisis losbarstte enorm aan het stijgen is, en er in AEX al een topic loopt over wanneer de dollar 1 euro waard zou zijn. Gezien de huidige vraag naar een grondige mondiale oplossing (na 2 maanden, terwijl die crisis nog véél erger gaat worden en jaren zal duren), en de plannen die er an sich zouden liggen, is 1 en 1 natuurlijk heel simpel 2.
quote:Once stolen from Inslaw, PROMIS (which stands for Prosecutors Management Information Systems) was altered, then clandestinely installed in various computer systems, allowing US intelligence agencies - the CIA in particular - to surf the computers of foreign banks and spy services through a secret "backdoor."
http://www.wired.com/wired/archive/3.04/updata.html
quote:In fact, whether prices go up or down, these guys stand to win, because they’re moving as a body, controlling the game and raking in the winnings with their “derivatives” stick. So if we look at who held the majority of “short” derivatives on domestic and international stock index markets before 911, and then raked in more than a trillion bucks in profits in just weeks from those markets’ pursuant collapse, you would find in that golden group the Shining behind 911.
http://onlinejournal.com/artman/publish/article_875.shtml
quote:B-M: Oh yeah, You know, this program makes George Orwell's '1984' look like ... (nervous laugh). George Orwell was modest..
http://www.mindcontrolforums.com/pro-freedom.co.uk/promis.html
Macro en micro economie, met dat gereedschap ben je van alle markten thuis.quote:PROMIS was as Michael Ruppert described in Crossing the Rubicon . . .
“ . . . software that could think, understand every major language in the world, that provided peepholes into everyone else’s computer ‘dressing rooms,’ that could insert data into computers without people’s knowledge, that could fill in blanks beyond human reasoning, and also predict what people would do — before they did it? You would probably use it wouldn’t you?
http://onlinejournal.com/artman/publish/article_1322.shtml
quote:IMF Nuclear Option: "Print Money"
Eastern Europe, Latin America, and parts of Asia are in a massive currency contagion. Talk has surfaced that the IMF may need to "print money" as crisis spreads.
The International Monetary Fund may soon lack the money to bail out an ever growing list of countries crumbling across Eastern Europe, Latin America, Africa, and parts of Asia, raising concerns that it will have to tap taxpayers in Western countries for a capital infusion or resort to the nuclear option of printing its own money.
The Fund is already close to committing a quarter of its $200bn (£130bn) reserve chest, with a loans to Iceland ($2bn), Ukraine ($16.5bn), and talks underway with Pakistan ($14.5bn), Hungary ($10bn), as well as Belarus and Serbia.
Neil Schering, emerging market strategist at Capital Economics, said the IMF's work in the great arc of countries from the Baltic states to Turkey is only just beginning. "When you tot up the countries across the region with external funding needs, you get to $500bn or $600bn very quickly, and that blows the IMF out of the water.
The IMF, led by Dominique Strauss-Kahn, has the power to raise money on the capital markets by issuing `AAA' bonds under its own name. It has never resorted to this option, preferring to tap members states for deposits.
The nuclear option is to print money by issuing Special Drawing Rights, in effect acting as if it were the world's central bank. This was done briefly after the fall of the Soviet Union but has never been used as systematic tool of policy to head off a global financial crisis.
Hungary was forced to raise interest rates last week by 3 percentage points to 11.5pc to defend its currency peg in Europe's Exchange Rate Mechanism. Even Denmark has had to tighten by a half point, raising fears that every country on the fringes of the eurozone will have resort to a deflationary squeeze.
The root problem is that Eastern Europe and Russia have together borrowed $1,600bn from foreign banks in euros and dollars to fund their catch-up growth spurt over the last five years, according to data from the Bank for International Settlements. These loans are now coming due at an alarming pace. Even rock-solid companies are having trouble rolling over debts.
Turkey's prime minister Recep Tayyip Erdogan said over the weekend that his country would not "darken its future by bowing to the wishes of the IMF", but it is unclear how long Ankara can maintain its defiant stand as capital flight drains reserves.
Pakistan - now facing imminent bankruptcy - has also raised political hackles, balking at IMF demands for deep cuts in military spending as a condition for a standby loan. Diplomats say it is unlikely that the West will let the nuclear-armed Islamic state slip into chaos.
AAA rated IMF nuclear printing. Now there's a joke. Who gets to make that rating call? What printing presses are backing up the IMF printing press?
Er wordt vaak geroepen om gemeenschappelijk economisch beleid, alleen vindt dan iedereen dat zijn beleid dat gemeenschappelijke beleid moet zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:11 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In andere context.
Het probleem is volgens mij idd dat we het economisch beleid "niet zien gebeuren" , al zouden we het willen. Bilderberg e.d.
De roep om, n ander vaak gemeenschappelijk economisch beleid hoor ik maar al te vaak.
Maaruh, op zich kun je dmv kapitaalbeheer via de staat, (dat gebeurd er nu ook toch ?) de munteenheden aardig "naar elkaar toe " brengen.
http://www.x-rates.com/d/USD/EUR/graph120.html
We zullen zien..
Dat zal zeer wrs niet veel zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk Jones' docu "End Game". En destileer voor je zelf wat waar is en wat niet.
Hoe dan? Volgens mij maakt dat helemaal geen verschil.quote:De Amero maakt wel meteen ook een eind aan witwas praktijken.
Dan hadden we moeten ingrijpen bij het verdrag van Maastricht in 92, in Denemarken en het VK is dat gebeurd. Het terugverlangen naar de gulden is voornamelijk gebaseerd op emotionele argumenten, een Europese munt is aanzienlijk eenvoudiger en veiliger dan als elke lidstaat zijn eigen munt en monetair beleid er op nahoudt.quote:Overigens wilde wij af van de gulden !? Is ons ooit wat gevraagd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |