The New Freedom - Wilson, Woodrow - Chapter 8quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:22 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Lange Link
Waar is JOUW bron waaruit blijkt dat het 1912 was VOOR de Federal Reserve Act? Ik claim hier niet alles te weten, maar ik ben nog wel zo nuchter de rode draad van Zeitgeist te zien. Logica staat aan mijn kant, niet aan de jouwe.
Gezien we even lekker het generaliseren zijn dan, aangenaam, schaapquote:
Correctie: er is GEEN reden de oficiële verhalen WEL te geloven. Capiche? Goedzo. Dat is stap 1 richting verlichting. Probeer het maar, je kunt het wel.quote:Zolang jij of je samenzweringsvriendjes niet met beter bewijs komt, is er geen enkele reden om de officiele verhalen niet te geloven.
Ik bekijk conspiracy bronnen met een kritische blik. Ik heb nooit gezegd dat ik alles geloof wat Zeitgeist beweert :p Maar mensen als jij (schapen ja) hebben nogal de neiging een compleet verhaal als "onzin" te bestempelen als ze al 1 kleine incorrectie vinden, en verder kijken ze niet naar de rode draad.quote:Natuurlijk is er corruptie. Het zal er altijd zijn. Er zullen ook echter altijd domme SCHAPEN zijn (ja schapen inderdaad), die zo graag hopen dat er achter elk verhaal meer schuilt en zich daarom aan elk strohalmpje vastklampen dat maar anders beweert.
Doet verder niets af aan het feit ( de rode draag jawel! ) dat die act er doorheen is gedrukt met enorme gevolgen, en niet ten goede van de burger. Snap je dat?quote:In mijn post die door jou gequote wordt reageer ik op Lambiekje, die alles gelooft wat er in een docu als Zeitgeist gezegd wordt. In dit specifieke geval dus over het stemmen van het congres mbt de Federal Reserve Act. Zeitgeist 'claimt' daar even dat de helft afwezig was omdat ze lekker met Kerst thuiszaten. Zonder enige bron of wat dan ook. Die stemming is natuurlijk gewoon vastgelegd in een document, waarin haarfijn staat hoeveel mensen er aanwezig waren en hoeveel voor- en tegenstemmers deze Act had. En dan ben ik een naief schaap omdat ik eerder zo'n zorgvuldig bewaard document uit de archieven geloof dan een loze kreet van een ventje dat een internetfilm heeft gemaakt? Please... over een kritische blik gesproken!
Dus, wil je beweren dat je opvoeding en moraal besef totaal niet wordt beinvloed door het moreel besef en de interesses van je ouders?quote:Die oude Bush was een facsist en wilde een facsistische coup plegen in de VS en heeft waarschijnlijk nog wat geld richting ons aller Dolfje gesluisd.
Ja en dus?
Voorbeeld: Energie zuinige autos. Technologische vooruitgang die wordt tegengehouden door oliemaatschappijen omdat die anders minder winst maken. Feit.quote:--- En zolang er winst kan worden gemaakt wordt er nooit naar enige vooruitgang op technologisch en humanitair gebiedt gestreefd. ---
Dat eerste lijkt me sterk.
Okee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
The New Freedom - Wilson, Woodrow - Chapter 8
Aldus die site waar je naar verwees. Uiteraard weet ik dus niet 100% zeker of het hier staat tot ik dat boek daadwerkelijk ga lezen, maar dit is tenminste al een referentie, iets wat Zeitgeist nalaat.
alleen maar het einde van de monetaire wereld, eind goed al goed.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:37 schreef Meki het volgende:
dit gaat leiden tot het einde van de wereld
The end of the world as we know it.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:37 schreef Meki het volgende:
dit gaat leiden tot het einde van de wereld
En ik wil een Lamborghini.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:25 schreef TheNold het volgende:
banaan wil nog steeds antwoord op mijn laatste vraag.
Nogmaals, rode draad: Doet niets af aan het feit dat sindsdien een particuliere bank het voor het zeggen heeft. Corruptie en ondermijning van het volledige democratisch systeem ten top.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef Bananenman het volgende:
En ik wil een Lamborghini.
Waar wil je nou antwoord op? Waarom is het raar dat hij eerst die zin opschrijft in zijn boek en een jaar later instemt met de FED? Dikke kans dat hij dacht dat zoiets het probleem juist zou verhelpen.
Zucht, Wilson heeft al vanaf zijn eerste proefschriften en in latere uiteenzettingen een duidelijke mening gehad als het ging over de verantwoordelijkheid van de regering binnen het monetaire systeem. Vervolgens besluit hij op het moment dat hij president word een wet persoonlijk te steunen die haaks op zijn gedachtegoed staat. Waarom zou iemand dat doen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En ik wil een Lamborghini.
Waar wil je nou antwoord op? Waarom is het raar dat hij eerst die zin opschrijft in zijn boek en een jaar later instemt met de FED? Dikke kans dat hij dacht dat zoiets het probleem juist zou verhelpen.
vraag een willekeurig persoon op een markt in groningen waar hij woont. Dat weet men niet. Wij zijn net zo stupide. Zie de geweldige "Het is hier fantastisch" itemquote:
Staat dat in de Dead See Scrolls?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vraag een willekeurig persoon op een markt in groningen waar hij woont. Dat weet men niet. Wij zijn net zo stupide. Zie de geweldige "Het is hier fantastisch" item
Briljant filmpjequote:
net zo incompetent als toen men was op die ene dag, ook wel bekend als 911quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:57 schreef Moonlith het volgende:
Des te meer ik nieuws op TV bekijk des te meer ik begin te geloven dat er inderdaad wel eens kwade opzet had kunnen zijn.... Ik bedoel, het niet zo dat ze nooit eerder hebben geprobeerd moedwillig een crisis te veroorzaken om er geld en macht mee te grijpen.
Wat zijn tot dusver de grotere gevolgen van deze kredietcrisis?
- Heb niet de details, maar er zat al iets niet goed met dat reddingsplan dat in America werd gepresenteerd door die beheerder van de Federal Reserve...
- Zie net op TV dat de top van Europa pleit voor een herziening van het financiële systeem om een nieuwe internationale bank of iets dergelijks op te zetten... Nogmaals, weet niet de precieze details.
Maar ik begin er zwaar aan te twijfelen dat deze problemen VOLELDIG te wijten zijn aan incompetentie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |