je bent gewoon jaloers. leer er mee omgaan!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:31 schreef ouderejongere het volgende:
Het is één grote hoax! Dat apparaat bestaat niet eens.
Ja, iedereen wil ook een ding zoals dit in z'n bezit hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:33 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers. leer er mee omgaan!
Ik snap nog steeds het nut daarvan nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:34 schreef schatje het volgende:
De deeltjes zouden toch pas volgens de verwachting aan het einde van dit jaar botsen?
Dat hoef jij ook helemaal niet te snappen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut daarvan niet
Oerknal enzo, hoe de wereld is ontstaan. Creationisten over de zeik.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut daarvan niet
Dus straks hebben we twee aardesquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Oerknal enzo, hoe de wereld is ontstaan. Creationisten over de zeik.
Vet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dus straks hebben we twee aardes
Zou wel handig zijn, komt er ook eens een einde aan al dat gezeur over het milieu.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Tenzij er zwarte gaten ontstaan in de deeltjesversneller.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch niet perse ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Tenzij er zwarte gaten ontstaan in de deeltjesversneller.
We kunnen dan opgeslokt worden hè?
Dan Brown heeft weer genoeg inspiratie dunkt me zo.
Men verwacht dat die zwarte gaten zullen oplossen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch niet perse ?
Oke, het is opzich wel een eng idee dat het kan gaan gebeuren. Maar als het klaar is dan is het ook zo voorbij dus.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Men verwacht dat die zwarte gaten zullen oplossen.
Ze hadden eerder beloofd dat de wereld zou vergaan op 1/1/2000, ik heb de dag daarvoor tegen de auto van mijn directeur gepist en ben toen daarom ontslagenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:55 schreef Cypress_Hill het volgende:
Die debielen die dachten dat de wereld zou vergaan, hebben hun standpunt weer veranderd toen bleek dat toen het apparaat net aan stond en er geen zwarte gaten onstonden. Ze zeggen nu dat dat wel komt als hij op volle toeren gaat draaien. Stelletje sneue leijers.
Zou ik niet zo durven zeggen... Maar nu weten we wel, waar de systeembeheerders van fok! vandaan komenquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:27 schreef Biogarde het volgende:
Is ie btw gemaakt door Alfa Romeo? Die gaan ook altijd stuk [ afbeelding ]
Zou zomaar een product van de NS kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:32 schreef mazaru het volgende:
Dus het is nu een deeltjesvertrager?
Tja, als de wereld zou vergaan zou ik ook tegen de auto van m'n baas pissen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:58 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ze hadden eerder beloofd dat de wereld zou vergaan op 1/1/2000, ik heb de dag daarvoor tegen de auto van mijn directeur gepist en ben toen daarom ontslagen
Da's heul niet om te lachen jaquote:
Ok.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:54 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Da's heul niet om te lachen jaik heb een inbelverbinding en hoe langer ik leef hoe duurder FOK! is
Over zn auto? Op mn laatste dag, zou me wel wat leukers invallen dan datquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tja, als de wereld zou vergaan zou ik ook tegen de auto van m'n baas pissen!
Dat zie je verkeerd. Je moet niet kijken naar wat iets kost, maar wat het oplevert.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:54 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Da's heul niet om te lachen jaik heb een inbelverbinding en hoe langer ik leef hoe duurder FOK! is
het is veel leuker als iedereen mee dood gaatquote:Op zondag 21 september 2008 00:45 schreef invine het volgende:
je kan ook gewoon van een brug springen.. vergaat je wereld ook.
Dan beginnen wij pas te levenquote:Op zondag 21 september 2008 12:47 schreef SuperwormJim het volgende:
De wereld houdt op met bestaan op het moment dat ik sterf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |