Begint de laatste jaren altijd al om 12:30quote:Op zondag 21 september 2008 12:29 schreef Blawh het volgende:
Brakke tijd voor de klassieker, ik zag net toevallig dat het om 12.30 al begint.
Ligt aan je beeldscherm, hier is het contrast best goed hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 12:28 schreef venomsnake het volgende:
Vage opstelling van ajax
Is volgens mij altijd zo vaag gedoe idd om 12:30quote:Op zondag 21 september 2008 12:29 schreef Blawh het volgende:
Brakke tijd voor de klassieker, ik zag net toevallig dat het om 12.30 al begint.
Volgens mij is dat de laatste jaren vrijwel altijd het begintijdstip.quote:Op zondag 21 september 2008 12:29 schreef Blawh het volgende:
Met van Basten weet je het nooit..quote:Op zondag 21 september 2008 12:29 schreef Chadi het volgende:
Hup Ajax.. hopen dat Sarpon dit keer laat zien dat ie bij Ajax een basis plek verdient.. doet hij het niet is het meteen zijn laatste wedstrijd als basis speler vrees ik voor hem
Behalve dat zijn achternaam een lekkere afdronk geeft weet ik eigenlijk geen fatsoenlijk reden te verzinnen.quote:
Hij wilde wel AD worden, maar niet meedoen aan een sollicitatie procedurequote:Op zondag 21 september 2008 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
KejeAltijd met zn blije kop op TV doen alsof hij het allemaal weet. Maar als hij dan gevraagd wordt als Algemeen directeur wilt ie niet
Wel mooi weggedraaidquote:Op zondag 21 september 2008 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Verkeerde pass nummer 1 van Sarpong.²
Wel goed geprobeerd, ik zou het wel mooi vinden als Feyenoord door een volstrekt onterechte strafschop voor zou komenquote:
En waarom niet?quote:Op zondag 21 september 2008 12:34 schreef Manu82 het volgende:
Hij wilde wel AD worden, maar niet meedoen aan een sollicitatie procedure
Je gaat Guus Hiddink ook niet vragen of hij even mee wil doen om trainer van PSV te wordenquote:Op zondag 21 september 2008 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waarom niet?Bang om afgewezen te worden?
Nou is de vergelijking Hiddink-Molenaar niet helemaal op z'n plekquote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat Guus Hiddink ook niet vragen of hij even mee wil doen om trainer van PSV te worden
Nounounouquote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef dronkeykong het volgende:
schaamhaar fluit weer lekker bloedmongool!!!
Heerlijke vergelijking.quote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat Guus Hiddink ook niet vragen of hij even mee wil doen om trainer van PSV te worden
Molenaar is slechts Molenaar, niet een grote clubheld ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef dronkeykong het volgende:
schaamhaar fluit weer lekker bloedmongool!!!
Live wedstrijden via Internet Streams #23quote:Op zondag 21 september 2008 12:39 schreef shroomer het volgende:
Ik zie geen link in het topic.. Waar kan ik een streampje kijken? Nog geen eredivisielive hier..
dat is op fok niet andersquote:Op zondag 21 september 2008 12:40 schreef Stofje het volgende:
Da's bij Feyenoord altijd zo mooi hè, die kneusjes aan de zijlijn die continue schreeuwen. Alsof ze zo uit een gekkenhuis komen.
Bij NAC zitten allemaal doktoren en advocaten langs te lijnquote:Op zondag 21 september 2008 12:40 schreef Stofje het volgende:
Da's bij Feyenoord altijd zo mooi hè, die kneusjes aan de zijlijn die continue schreeuwen. Alsof ze zo uit een gekkenhuis komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |