Ja, ik zie liever Lindgren.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 11:59 schreef TheArt het volgende:
Weer Sno en Sarpong. Sjonge jonge......
Helaas, helaas. Biseswar weer in de basis idd. Was het eerste wat ik dachtquote:Op zondag 21 september 2008 12:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Biseswar in de basis.
Wat een afstraffing wordt dit.
Sinds Derksen denk ik dan altijd; dat heeft hij niet gedaan, maar de redactiequote:
Ja, ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op zondag 21 september 2008 12:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sinds Derksen denk ik dan altijd; dat heeft hij niet gedaan, maar de redactie
Ja, helaas voor Ajax.quote:
Inderdaad en dan hebben we het nog niet over de bank, die op Greene na volledig bestaat uit jeugdspelers en 35-plussers.quote:Op zondag 21 september 2008 12:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft Feyenoord toch heel weinig kwaliteit als je de opstelling zo ineens voor je kiezen krijgt.²
1 35 plusserquote:Op zondag 21 september 2008 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad en dan hebben we het nog niet over de bank, die op Greene na volledig bestaat uit jeugdspelers en 35-plussers.
Ach joh met al die 'kwaliteit' bakt Ajax er ook maar bar weinig vanquote:
Ik schat Ajax toch een stuk hoger in dan het huidige Feyenoord, het zou me heel erg verbazen als Feyenoord zou winnen.quote:Op zondag 21 september 2008 12:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ach joh met al die 'kwaliteit' bakt Ajax er ook maar bar weinig van
Ik zie Ajax ook eerder winnen dan Feyenoord. Maarja ik zie het wel hopen op een gelijkspelquote:Op zondag 21 september 2008 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik schat Ajax toch een stuk hoger in dan het huidige Feyenoord, het zou me heel erg verbazen als Feyenoord zou winnen.
Ja, daar hebben ajacieden wel vaker last van. Een bunker voor hun kop. Ik zeg niet dat Feyenoord beter speelt maar met het huidige ajax zou het mij niet verbazen als het een kutwedstrijd wordt met Feyenoord als overwinnaar.quote:Op zondag 21 september 2008 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik schat Ajax toch een stuk hoger in dan het huidige Feyenoord, het zou me heel erg verbazen als Feyenoord zou winnen.
Ik ben geen Ajacied, ik heb geen voorkeur voor 1 van beide clubsquote:Op zondag 21 september 2008 12:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ajacieden wel vaker last van. Een bunker voor hun kop. Ik zeg niet dat Feyenoord beter speelt maar met het huidige ajax zou het mij niet verbazen als het een kutwedstrijd wordt met Feyenoord als overwinnaar.
Mooi toch, komt de klap alleen maar harder aanquote:Op zondag 21 september 2008 12:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ajacieden wel vaker last van. Een bunker voor hun kop. Ik zeg niet dat Feyenoord beter speelt maar met het huidige ajax zou het mij niet verbazen als het een kutwedstrijd wordt met Feyenoord als overwinnaar.
Dat dus.quote:Op zondag 21 september 2008 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Doodseng dat enorme ego van de Ajacieden hier.... Alsof we die hele wedstijd niet hoeven spelen. AZ zou gisteren ook wel even met 5-0 op de broek krijgen..
Snap niet echt waar het vandaan komt, dat wij met 4-1 (1 ja) gewonnen hebben van een mini clubje en f'noord met 1-0 verloren van een superspelende stuntploeg die kampioen kan worden en de beker kan pakken?
Natuurlijk heeft Ajax de beste papieren, maar f'nord heeft het thuisvoordeel EN spelers die wel de krachten kunnen losmaken tegen Ajax.
Als ik er geld op moest zetten zou ik ook voor Ajax kiezen hoor, maar spreken van een legendarische uitslag, monsterscore etc slaat helemaal nergens op....
Inderdaad. Zal wel jaloezie zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
Apart trouwens dat Feyenoorders je meteen als Ajacied bestempelen als je alleen maar constateert dat Ajax meer kwaliteit heeft.
what about Sulejmani en Suarez tegen de Feyenoord defensie..quote:Op zondag 21 september 2008 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
Die logge Sno tegen de beweeglijke jongens van Feyenoord op het middenveld. Ben er niet zo zeker van
Het constateren dat een bepaalde club meer kwaliteit heeft, kan door te zeggen: Ajax heeft meer kwaliteit. Ik heb Ajax die kwaliteit nog niet zien uitbouwen tot resultaten. En directe link leggen tussen kwaliteit van spelers en resultaat is dus onzinnig in dit geval.quote:Op zondag 21 september 2008 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
Apart trouwens dat Feyenoorders je meteen als Ajacied bestempelen als je alleen maar constateert dat Ajax meer kwaliteit heeft.
Er is geen 1-op-1-verband, maar op basis van de kwaliteit is de kans dat Ajax wint groter dan de kans dat Feyenoord wint.quote:Op zondag 21 september 2008 12:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het constateren dat een bepaalde club meer kwaliteit heeft, kan door te zeggen: Ajax heeft meer kwaliteit. Ik heb Ajax die kwaliteit nog niet zien uitbouwen tot resultaten. En directe link leggen tussen kwaliteit van spelers en resultaat is dus onzinnig in dit geval.
Wat een mooi spelletje is voetbal tochquote:Op zondag 21 september 2008 12:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het constateren dat een bepaalde club meer kwaliteit heeft, kan door te zeggen: Ajax heeft meer kwaliteit. Ik heb Ajax die kwaliteit nog niet zien uitbouwen tot resultaten. En directe link leggen tussen kwaliteit van spelers en resultaat is dus onzinnig in dit geval.
Like I said, ik heb ajax dat verschil kwaliteit nog niet zien uitbouwen tot beter spel/winst. Dus ik vind het allemaal prietpraatquote:Op zondag 21 september 2008 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is geen 1-op-1-verband, maar op basis van de kwaliteit is de kans dat Ajax wint groter dan de kans dat Feyenoord wint.
Begint de laatste jaren altijd al om 12:30quote:Op zondag 21 september 2008 12:29 schreef Blawh het volgende:
Brakke tijd voor de klassieker, ik zag net toevallig dat het om 12.30 al begint.
Ligt aan je beeldscherm, hier is het contrast best goed hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 12:28 schreef venomsnake het volgende:
Vage opstelling van ajax
Is volgens mij altijd zo vaag gedoe idd om 12:30quote:Op zondag 21 september 2008 12:29 schreef Blawh het volgende:
Brakke tijd voor de klassieker, ik zag net toevallig dat het om 12.30 al begint.
Volgens mij is dat de laatste jaren vrijwel altijd het begintijdstip.quote:Op zondag 21 september 2008 12:29 schreef Blawh het volgende:
Met van Basten weet je het nooit..quote:Op zondag 21 september 2008 12:29 schreef Chadi het volgende:
Hup Ajax.. hopen dat Sarpon dit keer laat zien dat ie bij Ajax een basis plek verdient.. doet hij het niet is het meteen zijn laatste wedstrijd als basis speler vrees ik voor hem
Behalve dat zijn achternaam een lekkere afdronk geeft weet ik eigenlijk geen fatsoenlijk reden te verzinnen.quote:
Hij wilde wel AD worden, maar niet meedoen aan een sollicitatie procedurequote:Op zondag 21 september 2008 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
KejeAltijd met zn blije kop op TV doen alsof hij het allemaal weet. Maar als hij dan gevraagd wordt als Algemeen directeur wilt ie niet
Wel mooi weggedraaidquote:Op zondag 21 september 2008 12:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Verkeerde pass nummer 1 van Sarpong.²
Wel goed geprobeerd, ik zou het wel mooi vinden als Feyenoord door een volstrekt onterechte strafschop voor zou komenquote:
En waarom niet?quote:Op zondag 21 september 2008 12:34 schreef Manu82 het volgende:
Hij wilde wel AD worden, maar niet meedoen aan een sollicitatie procedure
Je gaat Guus Hiddink ook niet vragen of hij even mee wil doen om trainer van PSV te wordenquote:Op zondag 21 september 2008 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waarom niet?Bang om afgewezen te worden?
Nou is de vergelijking Hiddink-Molenaar niet helemaal op z'n plekquote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat Guus Hiddink ook niet vragen of hij even mee wil doen om trainer van PSV te worden
Nounounouquote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef dronkeykong het volgende:
schaamhaar fluit weer lekker bloedmongool!!!
Heerlijke vergelijking.quote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat Guus Hiddink ook niet vragen of hij even mee wil doen om trainer van PSV te worden
Molenaar is slechts Molenaar, niet een grote clubheld ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef dronkeykong het volgende:
schaamhaar fluit weer lekker bloedmongool!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |