Live wedstrijden via Internet Streams #23quote:Op zondag 21 september 2008 12:39 schreef shroomer het volgende:
Ik zie geen link in het topic.. Waar kan ik een streampje kijken? Nog geen eredivisielive hier..
dat is op fok niet andersquote:Op zondag 21 september 2008 12:40 schreef Stofje het volgende:
Da's bij Feyenoord altijd zo mooi hè, die kneusjes aan de zijlijn die continue schreeuwen. Alsof ze zo uit een gekkenhuis komen.
Bij NAC zitten allemaal doktoren en advocaten langs te lijnquote:Op zondag 21 september 2008 12:40 schreef Stofje het volgende:
Da's bij Feyenoord altijd zo mooi hè, die kneusjes aan de zijlijn die continue schreeuwen. Alsof ze zo uit een gekkenhuis komen.
quote:Op zondag 21 september 2008 12:42 schreef PrincePolly het volgende:
de man van 18 miljoen die nog geen fatsoenlijke warming up kan doen...
Dat zag ik al aankomen, zijn hamstring gaf de hele tijd al een gespannen indruk.quote:Op zondag 21 september 2008 12:40 schreef venomsnake het volgende:
Hamstring
Hij gaf zelf aan op meerdere posities voorin uit de voeten te kunnen.quote:Op zondag 21 september 2008 12:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat schijnt een pure spits te zijn, niet echt iets voor op de flank volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |