ja, toen waren we echt veel beterquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:09 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds doodzonde dat we toen niet wisten te winnen.
Hopen op een wonder morgen.
Ik hier ook niet, ben al lang blij als m'n koorts vanavond zakt. Denk dat ik ook maar gewoon voor treintje 2 ga, want om anderhalf uur lang totaal naar de getver in de kou uit m'n neus staan vreten voor de pootjes...daar heb ik geen zin in. Of ik moet nu ineens een heftige verbetering in mn toestand zien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:16 schreef denthemen het volgende:
Nog geen zenuwen gek genoeg
Het Ajax logo is groter en is hoger geplaatst. Zo hoort hetquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:01 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, toen waren we echt veel beter
morgen niet...
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:28 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Het Ajax logo is groter en is hoger geplaatst. Zo hoort het
Ik zie je topic wel verschijnenquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:52 schreef tong80 het volgende:
Als ik hier post leest toch niemand het En als ze wel reageren is het met een kut opmerking.
Daarom is het mijn laatste post in deze topic reeks.
Ik open liever een topic als Ajax heeft gewonnen.
Wel een slotje maar ook 150 views.
Tot morgen.
Wow, verrassendquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:57 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt meetbaar zo'n poll, maargoed.
Are u fckn kidding?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:16 schreef denthemen het volgende:
Nog geen zenuwen gek genoeg
booeeeee kut importquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Are u fckn kidding?
Ik ga dood van de spanning, ik ga zo naar mokum!
Ja, ook doodzonde dat KJH de opgelegde 1-3 niet maakte.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:09 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds doodzonde dat we toen niet wisten te winnen.
Hopen op een wonder morgen.
Nederlaag voor wie?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
0,0 spanning hier ook, terwijl ik normaal dagen van te voren al bagger slaap.
Ik heb me dus al neergelegd bij een nederlaag.
Doe je vak S de groeten van me?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Are u fckn kidding?
Ik ga dood van de spanning, ik ga zo naar mokum!
Als we zo gaan beginnen.. Sloryquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja, ook doodzonde dat KJH de opgelegde 1-3 niet maakte.
Ja hallo weet je hoe laat het isquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kijk dan even in mijn postgeschiedenis ofzo.
Feyenoord uiteraard.
Ik sms je wel na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:56 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop dat ik niets van de uitslag meekrijg aangezien ik zelf rond die tijd aan het voetballen ben.
Dat wordt onder die spreekwoordelijke steen gaan liggen, anders heb je pechquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:56 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop dat ik niets van de uitslag meekrijg aangezien ik zelf rond die tijd aan het voetballen ben.
Als je het waagt!!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik sms je wel na de wedstrijd.
Bij een valse eindstand ben je 't haasje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik sms je wel na de wedstrijd.
Ik flik het.quote:
Wel, het kampioenschap weer terug halen naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Winnen in de kuip, er is niks mooiers
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:41 schreef BB-King het volgende:
Ik vrees een afslachting voor de rood-witten.
Liggen zat stenen van het formaat waar hij onder past op een voetbalveld.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat wordt onder die spreekwoordelijke steen gaan liggen, anders heb je pech.
yup.quote:Op zondag 21 september 2008 09:45 schreef Manu82 het volgende:
Ik neem aan dat het uitverkocht is?
Ik ben ook bang dat het lastiger gaat worden dan iedereen denk. Dat Feyenoord een paar basiskrachten mist wil niet zeggen dat we even over Feyenoord gaan heen walsen. Al is dat wel de bedoeling natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2008 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Juist dat iedereen denkt dat Ajax simpel gaat winnen, geeft mij het gevoel dat Feyenoord gaat stunten
Hoewel mijn voorkeur naar Ajax uitgaat, al is het alleen al om de spanning in het kampioenschap.
Feyenoord.nlquote:VAN BRONCKHORST MIST WAARSCHIJNLIJK DUEL MET AJAX
Giovanni van Bronckhorst kan zondag waarschijnlijk niet in actie komen tegen Ajax. De middenvelder heeft nog te veel last van de naweeën van een klap op zijn hoofd in de afgelopen wedstrijd tegen Kalmar FF. Zaterdagochtend liet hij de training wegens hoofdpijn aan zich voorbij gaan en ging in plaats daarvan voor nader onderzoek naar het ziekenhuis. Zondagochtend zal de medische staf definitief beslissen over het meespelen van de international, maar zoals het er nu naar uit ziet is de kans klein dat Van Bronckhorst tijdig hersteld zal zijn.
Kevin Hofland heeft zaterdagochtend zonder problemen de groepstraining afgewerkt. De verdediger viel in het duel met Kalmar uit met klachten aan zijn enkel, maar is op tijd hersteld voor de wedstrijd tegen Ajax van zondag.
Ach, Er is eigenlijk ook geen touw aan vast te knopen. Alles is mogelijk in een volle kuip.quote:Op zondag 21 september 2008 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Juist dat iedereen denkt dat Ajax simpel gaat winnen, geeft mij het gevoel dat Feyenoord gaat stunten
Hoewel mijn voorkeur naar Ajax uitgaat, al is het alleen al om de spanning in het kampioenschap.
Is volgens mij ook nog van gister, voor de rest zal er wel geen duidelijkheid komen voor 12 uurquote:Op zondag 21 september 2008 10:48 schreef RayMania het volgende:
Nog steeds waarschijnlijk? Lijkt mij dat je het minder dan twee uur voor de wedstrijd wel zeker weet of je meedoet.
Die kans hebben we al gehad 2 jaar geleden. Gaat nu niet gebeuren.quote:Op zondag 21 september 2008 10:25 schreef Fiskus het volgende:
Voor ons is het DE kans om een legendarische uitslag neer te zetten, hopen dat deze kans wordt gegrepen![]()
dat natuurlijkquote:
Beste speler van Ajax jaa....quote:Op zondag 21 september 2008 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zal zeer waarschijnlijk een spannende ontmoeting worden. Met in beide elftallen jongens die ogenschijnlijk zo de Bijlmer uit zijn komen wandelen. Aan de éne kant het degelijke koetswerk van Sno op het middenveld, aan de andere kant de man met het lichte chassis Greene.
Greene kun je met recht één van de mindere verdedigers noemen in de top van de Eredivisie, zijn nonchalance is zijn manco.
Deze wedstrijd staat tevens in het teken van de jongens die niet spélen: Aissati-El Ahmadi, het tandem der techniek.
Ik hoop dat het voetbal zal zegevieren. Ik kijk uit naar de acties van de topclass driehoek: Huntelaar, Johan Servaes en Sulejmani. Ook hoop ik dat verfijnde Biseswar in deze wedstrijd weer een glimp kan geven van zijn klasse.
Vanwege de Ramadan zal ik de wedstrijd bekijken zonder nootjes, cola of ander witgoed. Maar ik wens jullie alvast veel gezelligheid. Ik zorg ervoor dat de afstandsbediening de juiste temperatuur meekrijgt.²
Staat bij mij al aan. Lekker zo vanaf mij bed. Wellicht relevant om te melden dat ik draadloos internet heb.quote:Op zondag 21 september 2008 11:43 schreef S-Two het volgende:
Ik slinger Eredivisie Live zo ook maar even aan.
Fuckin hell, nadat ik 4,50! betaald heb, kapt ie er opeens mee ofso, en nu kom ik er niet inquote:Op zondag 21 september 2008 11:43 schreef S-Two het volgende:
Ik slinger Eredivisie Live zo ook maar even aan.
WTF dat is klotequote:Op zondag 21 september 2008 11:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Fuckin hell, nadat ik 4,50! betaald heb, kapt ie er opeens mee ofso, en nu kom ik er niet in.
Ik ben het wel met je eens (behalve dan die superspelende stuntploeg..), maar zo lang de spelers er niet zo over denken kan het geen kwaadquote:Op zondag 21 september 2008 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Doodseng dat enorme ego van de Ajacieden hier.... Alsof we die hele wedstijd niet hoeven spelen. AZ zou gisteren ook wel even met 5-0 op de broek krijgen..
Snap niet echt waar het vandaan komt, dat wij met 4-1 (1 ja) gewonnen hebben van een mini clubje en f'noord met 1-0 verloren van een superspelende stuntploeg die kampioen kan worden en de beker kan pakken?
Natuurlijk heeft Ajax de beste papieren, maar f'nord heeft het thuisvoordeel EN spelers die wel de krachten kunnen losmaken tegen Ajax.
Als ik er geld op moest zetten zou ik ook voor Ajax kiezen hoor, maar spreken van een legendarische uitslag, monsterscore etc slaat helemaal nergens op....
Is al een tijdje begonnenquote:Op zondag 21 september 2008 11:32 schreef Superheld het volgende:
Zal wel 2-4 worden ofzo
Hoe laat begint de voorbeschouwing op eredivisie live?
Wie gaat dan ook 4,50 betalen als je voor het dubbele alle wedstrijden kunt zienquote:Op zondag 21 september 2008 11:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Fuckin hell, nadat ik 4,50! betaald heb, kapt ie er opeens mee ofso, en nu kom ik er niet in.
Ja, t slaat ook nergens op.. Na 1 november zelfs 6 euro, terwijl het vorig jaar iets van 2/3 euro was voor een heel weekend, lijers. Anyway, dan maar via zo'n gratis stream en die mensen maar ff mailen.quote:Op zondag 21 september 2008 11:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook 4,50 betalen als je voor het dubbele alle wedstrijden kunt zien
Geen van bronkhorst dus. Wel makaay en hoflandquote:Op zondag 21 september 2008 11:57 schreef leroytje het volgende:
Opstellingen:
K - Henk Timmer
V - Theo Lucius
V - André Bahia
V - Kevin Hofland
V - Tim de Cler
M - Diego Biseswar
M - Georginio Wijnaldum
M - Luigi Bruins
M - Leroy Fer
A - Roy Makaay
A - Jon Dahl Tomasson