dat natuurlijkquote:
Beste speler van Ajax jaa....quote:Op zondag 21 september 2008 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zal zeer waarschijnlijk een spannende ontmoeting worden. Met in beide elftallen jongens die ogenschijnlijk zo de Bijlmer uit zijn komen wandelen. Aan de éne kant het degelijke koetswerk van Sno op het middenveld, aan de andere kant de man met het lichte chassis Greene.
Greene kun je met recht één van de mindere verdedigers noemen in de top van de Eredivisie, zijn nonchalance is zijn manco.
Deze wedstrijd staat tevens in het teken van de jongens die niet spélen: Aissati-El Ahmadi, het tandem der techniek.
Ik hoop dat het voetbal zal zegevieren. Ik kijk uit naar de acties van de topclass driehoek: Huntelaar, Johan Servaes en Sulejmani. Ook hoop ik dat verfijnde Biseswar in deze wedstrijd weer een glimp kan geven van zijn klasse.
Vanwege de Ramadan zal ik de wedstrijd bekijken zonder nootjes, cola of ander witgoed. Maar ik wens jullie alvast veel gezelligheid. Ik zorg ervoor dat de afstandsbediening de juiste temperatuur meekrijgt.²
Staat bij mij al aan. Lekker zo vanaf mij bed. Wellicht relevant om te melden dat ik draadloos internet heb.quote:Op zondag 21 september 2008 11:43 schreef S-Two het volgende:
Ik slinger Eredivisie Live zo ook maar even aan.
Fuckin hell, nadat ik 4,50! betaald heb, kapt ie er opeens mee ofso, en nu kom ik er niet inquote:Op zondag 21 september 2008 11:43 schreef S-Two het volgende:
Ik slinger Eredivisie Live zo ook maar even aan.
WTF dat is klotequote:Op zondag 21 september 2008 11:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Fuckin hell, nadat ik 4,50! betaald heb, kapt ie er opeens mee ofso, en nu kom ik er niet in.
Ik ben het wel met je eens (behalve dan die superspelende stuntploeg..), maar zo lang de spelers er niet zo over denken kan het geen kwaadquote:Op zondag 21 september 2008 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Doodseng dat enorme ego van de Ajacieden hier.... Alsof we die hele wedstijd niet hoeven spelen. AZ zou gisteren ook wel even met 5-0 op de broek krijgen..
Snap niet echt waar het vandaan komt, dat wij met 4-1 (1 ja) gewonnen hebben van een mini clubje en f'noord met 1-0 verloren van een superspelende stuntploeg die kampioen kan worden en de beker kan pakken?
Natuurlijk heeft Ajax de beste papieren, maar f'nord heeft het thuisvoordeel EN spelers die wel de krachten kunnen losmaken tegen Ajax.
Als ik er geld op moest zetten zou ik ook voor Ajax kiezen hoor, maar spreken van een legendarische uitslag, monsterscore etc slaat helemaal nergens op....
Is al een tijdje begonnenquote:Op zondag 21 september 2008 11:32 schreef Superheld het volgende:
Zal wel 2-4 worden ofzo
Hoe laat begint de voorbeschouwing op eredivisie live?
Wie gaat dan ook 4,50 betalen als je voor het dubbele alle wedstrijden kunt zienquote:Op zondag 21 september 2008 11:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Fuckin hell, nadat ik 4,50! betaald heb, kapt ie er opeens mee ofso, en nu kom ik er niet in.
Ja, t slaat ook nergens op.. Na 1 november zelfs 6 euro, terwijl het vorig jaar iets van 2/3 euro was voor een heel weekend, lijers. Anyway, dan maar via zo'n gratis stream en die mensen maar ff mailen.quote:Op zondag 21 september 2008 11:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook 4,50 betalen als je voor het dubbele alle wedstrijden kunt zien
Geen van bronkhorst dus. Wel makaay en hoflandquote:Op zondag 21 september 2008 11:57 schreef leroytje het volgende:
Opstellingen:
K - Henk Timmer
V - Theo Lucius
V - André Bahia
V - Kevin Hofland
V - Tim de Cler
M - Diego Biseswar
M - Georginio Wijnaldum
M - Luigi Bruins
M - Leroy Fer
A - Roy Makaay
A - Jon Dahl Tomasson