Vanaf nu ben je mijn fok-broertjequote:
Koffie of more fancy?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoewel in natuurlijk geen nee zou zeggen tegen Piles
Veel plezier straksquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef mash_ het volgende:
zo ben ik weeren ga zo ook weeer maarja
klinkt heeel apart na het gesprek netquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vanaf nu ben je mijn fok-broertje
Koffiequote:
Ik geef er geen antwoord meer opquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar zijn we serieus over een meet?
En daar al helemaal niet opquote:Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat er geen sex zal plaatvinden
Je hebt gelijk, dat gaat niet goed samen.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
klinkt heeel apart na het gesprek net
Dan kom ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar zijn we serieus over een meet? Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat er geen sex zal plaatvinden
Lekker! Ik heb zin in espressoquote:
Nou, ik had verkeerd gekeken.. Wij moeten volgende week pasquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef Houniet het volgende:
Wat heb jij gedaan gisteren Milou_____________ ?
quote:
hmm dan is er geen fuck meer aanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar zijn we serieus over een meet? Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat er geen sex zal plaatvinden
Hehehequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou, ik had verkeerd gekeken.. Wij moeten volgende week pas
Straks ga ik niet veel boeiends doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Veel plezier straks. En morgen uiteraard
.
QFTquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm dan is er geen fuck meer aan
Put your money where your mouth is thenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm dan is er geen fuck meer aan
Hehe Wejaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehehe!
Ik moest inderdaad tegen Wela, of Sela of iets. Je had gelijk
.
Metal!!!quote:
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
koudverkoudheid
hoofdpijn
weekend
![]()
Zo gaat het toch elke keer met meeten johquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Put your money where your mouth is then![]()
Ik heb een auto en een tankpas zoals ik al zei. Ik ben er bij
Hey dude! Ik heb je nu al 2 keer gemeet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo gaat het toch elke keer met meeten joh
Ik moet eigenlijk eens opgeven, maar het lukt me nog niet helemaal
Elke keer wordt er dampende seks beloofd en elke komt het er niet van?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo gaat het toch elke keer met meeten joh
Ik moet eigenlijk eens opgeven, maar het lukt me nog niet helemaal
Hoeveel zouden er toen komen, een stuk of 8. Waar er 5 overbleven?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey dude! Ik heb je nu al 2 keer gemeet.
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elke keer wordt er dampende seks beloofd en elke komt het er niet van?
morgen is Feyenoord - Ajax dus ik kom niet en Achterhoek en Twente zijn te ver weg hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Twente/Achterhoek (weet het nog steeds niet). Morgen.
Oh, en wie: niemand
Je hoeft geen excusen te verzinnen hoor, bijna niemand wil echt meetenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
morgen is Feyenoord - Ajax dus ik kom niet en Achterhoek en Twente zijn te ver weg hoor
Had het misschien wel gedaan.. alleen heb de komende week geen auto tot mijn beschikking..quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morgen is Feyenoord - Ajax dus ik kom niet en Achterhoek en Twente zijn te ver weg hoor
Waar woon jij dan eigenlijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Houniet het volgende:
Piles naar Wehl? Dat is hier 15min van mij en Cali vandaan
?!
Was het maar 15 minuten van Cali vandaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Houniet het volgende:
Piles naar Wehl? Dat is hier 15min van mij en Cali vandaan
?!
Vanaf Rotterdam ongeveer kun je meerijdenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had het misschien wel gedaan.. alleen heb de komende week geen auto tot mijn beschikking..
Wel een heel huis alleen
Jawel man, der ouders danquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het maar 15 minuten van Cali vandaan
Jo jij ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:27 schreef mash_ het volgende:
Ik ga me vrienden opzoekenfijne nacht / avond
Klinkt aanneemlijk.. maar moet gewoon maandag vroeg weer op kantoor zijn..quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanaf Rotterdam ongeveer kun je meerijden
Als we morgen de hele dag hebben hoeft het niet laat te worden tochquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klinkt aanneemlijk.. maar moet gewoon maandag vroeg weer op kantoor zijn..
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef Milou__ het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/99313/-Voetballer-die-piemel-laat-zien-geschorst.html
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga even House en The Daily Show afkijken
http://frontpage.fok.nl/nieuws/99313/-Voetballer-die-piemel-laat-zien-geschorst.html
Mits seks ben ik erquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
Laatste oproep: morgen een meet, wie wil weet me te bereiken. Verder hoor je mij er niet meer over![]()
* gaat dvd kijken![]()
Ben er sowieso niet. Zondags moet ik altijd voetballenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
Laatste oproep: morgen een meet, wie wil weet me te bereiken. Verder hoor je mij er niet meer over![]()
* gaat dvd kijken![]()
De hele dagquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef Milou__ het volgende:
Ben er sowieso niet. Zondags moet ik altijd voetballen![]()
Dan nietquote:
Heb je nog tijd genoeg toch?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben +/-5uur thuis.
3e helft, jeweet
Van mij naar Enschede is iets van 2uur reizen. Er gaat geen trein. Maar een Busquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je nog tijd genoeg toch?
Maar goed, dat moet je zelf maar zien
Een G. met een auto?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Van mij naar Enschede is iets van 2uur reizen. Er gaat geen trein. Maar een Bus
Hoe doe je datquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:02 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist een gat in mijn 'e' toets gebrand.
Hoe krijg je dat voor elkaar..quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:02 schreef HostiMeister het volgende:Zojuist een gat in mijn 'e' toets gebrand.
Ik kan dat goed oplossenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:19 schreef HostiMeister het volgende:
Ow... nou, stukje hash, viel uit mijn joint, merkte het te laat op. Zodoende
En het werkt nog steeds?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan dat goed oplossen![]()
Gooide een tijdje geleden een flesje water om, over mn laptop![]()
Ach geeft het toetsenbord een beetje karakterquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan dat goed oplossen![]()
Gooide een tijdje geleden een flesje water om, over mn laptop![]()
quote:
ahaquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal
Was gelukkig vooral over de boxjes en omgeving, en niet echt veel (al liep er wel een beetje water uit toen ik m op zn kop hield)
Ik wil ook een badquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:52 schreef Houniet het volgende:
Zo net uit bad, dik een uur ingezeten.
Wehehe wij hebben een tweepersoons bad, echt heerlijk. Alleen ik ga er eigenlijk nooit inquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:53 schreef Piles het volgende:
Ik wil ook een bad![]()
Al zit ik er dan een hele dag in denk ik![]()
Het wordt zegt het ook al hè, moet je met z'n 2en inquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
Wehehe wij hebben een tweepersoons bad, echt heerlijk. Alleen ik ga er eigenlijk nooit in.
quote:Maar nu was het wel even lekker.
Ik zag iets van jij Vista installeren en Hosti die met Cue en Milou aan de rol ging?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen, maar gaat vast niet door. Lees verder maar even terug
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zag iets van jij Vista installeren en Hosti die met Cue en Milou aan de rol ging?
Zuchtquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zoiets
Later werd het iets serieuzer, en toen viel bijna iedereen weer af
Jij jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog echte helden![]()
Dan hoop ik dat Ajax wintquote:
Dat hoop ik ook. Gelukkig ben ik maandag en dinsdag vrij, dus mochten ze verliezen dan hoef ik tenminste niet naar rotterdamquote:
Als Feyenoord verliest moeten we dat hier nog dagenlang aanhoren zeker?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:10 schreef jna het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Gelukkig ben ik maandag en dinsdag vrij, dus mochten ze verliezen dan hoef ik tenminste niet naar rotterdam
Ik vrees het ook jaquote:Op zondag 21 september 2008 00:09 schreef Cuegirllie het volgende:
nee, ben nog wakker heb weer internet... op mijn mobiel. haha. ik zie dat ik morgen gewoon de geld dag in bed kan blijven liggen haha
Een soort kalender zou wel handig zijn, waar iedereen zijn dagen in kan vullen, zodat we een datum kunnen plannen dat iedereen kan!!quote:Op zondag 21 september 2008 00:14 schreef Cuegirllie het volgende:
lekker blijven liggen. mensen hier zijn niet impulsief als het om meets gaan. die moeten ter van te voren wordef afgesproken
Milouquote:Op zondag 21 september 2008 10:01 schreef Milou__ het volgende:
morgen.
Ff douchen en dan voetballen.
true. We moeten de meets maar gewoon weer met het die hard clubje gaan doenquote:
who invited you?quote:Op zondag 21 september 2008 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Wat dacht je ervan om het een keer gewoon duidelijk af te spreken, ipv de dag van te voren té serieus op een grapje in te gaan.
quote:Op zondag 21 september 2008 11:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
true. We moeten de meets maar gewoon weer met het die hard clubje gaan doen
Ja, dat hebben we gelukkig nooit geprobeerdquote:Op zondag 21 september 2008 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Wat dacht je ervan om het een keer gewoon duidelijk af te spreken, ipv de dag van te voren té serieus op een grapje in te gaan.
?quote:
Ahaquote:Op zondag 21 september 2008 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
De post erboven van G.
oi!quote:Op zondag 21 september 2008 11:45 schreef Bravebart het volgende:
Haaaaalloooooooooo (groetjes van Yesse)
is dat een website waar je je eerste 10 dollar gratis krijgt? Dan wil ik ook wel ff proberenquote:
Neequote:Op zondag 21 september 2008 11:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
is dat een website waar je je eerste 10 dollar gratis krijgt? Dan wil ik ook wel ff proberen
Poker neem ik aan? Ik heb eigenlijk nooit echt de tijd genomen om het goed te gaan spelen. Het is voor mij een beetje darts 2.0...quote:Op zondag 21 september 2008 11:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Neeik had gister nog 2 dollar op me account staan (nouja 2.64 om precies te zijn)
En verveelde me :0 dus ik ging spelen. En 1dag later is het 111 dollardus het ging wel netjes
Van 2 dollar naar 4. toen toernooitje van 10 man en 1e worden. en toen had ik dus 15 dollar. en daar kan je gewoon verder mee spelen
Dat was toch een hele tijd voordat vrouwmensch in the picture was al een stille dood gestorvenquote:Op zondag 21 september 2008 12:03 schreef Bravebart het volgende:
Godver, ik probeer deze account ordentelijk te houden, met kwalitatief goeie posts enzo, gaat zo'n vrouwmens hem zitten misbruiken
Neejoh, spammen doe ik met mn paultjuhhhh account en modden met mn ondeugend account.quote:Op zondag 21 september 2008 12:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat was toch een hele tijd voordat vrouwmensch in the picture was al een stille dood gestorven
whehe. En met het Danny post je alleen als je dronken bent?quote:Op zondag 21 september 2008 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh, spammen doe ik met mn paultjuhhhh account en modden met mn ondeugend account.
Nee, niet Danny, remlofquote:Op zondag 21 september 2008 12:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
whehe. En met het Danny post je alleen als je dronken bent?
ahh my badquote:
quote:
Ik denk dat hij voetbal zit te kijken; ik wil hem ook wel resizen voor je, als je ff de maten doorgeeftquote:Op zondag 21 september 2008 12:18 schreef Reflectionne het volgende:
Aaah Morgen alweer stage
Goedemorgen trouwens..
En, Houniet, ik heb je weer lastig gevallen met een foto, ik wil een foto extra in m'n fobo doen, maar deze was wel te groot..
Ook prima.. Euh de maten voor een foto in het fobo.. ik zal even kijken.. Ik mail je..quote:Op zondag 21 september 2008 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voetbal zit te kijken; ik wil hem ook wel resizen voor je, als je ff de maten doorgeeft
PM maarquote:Op zondag 21 september 2008 12:44 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ook prima.. Euh de maten voor een foto in het fobo.. ik zal even kijken.. Ik mail je..
Je hebt mail terug als het goed isquote:Op zondag 21 september 2008 13:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild..![]()
Bedankt voor je hulp alvast
Ja, m'n fobo is geupdatequote:Op zondag 21 september 2008 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt mail terug als het goed is
Tofquote:
Daar kwam Feyenoord mooi mee wegquote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Piles het volgende:
Nou, laat alle 'sportieve' Ajacieden maar weer komen![]()
wat een kutscheids zegquote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef Piles het volgende:
Nou, laat alle 'sportieve' Ajacieden maar weer komen![]()
idd.quote:Op zondag 21 september 2008 14:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar kwam Feyenoord mooi mee weg...
Ik wou gisteren weer eenquote:Op zondag 21 september 2008 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd.
en vergeet PSV niet
Dat doe je niet slechtquote:Op zondag 21 september 2008 15:54 schreef mash_ het volgende:
Ik weet niet wat ik heb maar poker gata echt goednu al 160 dollar in 2 dagen
Ach de twee teams konden er anders ook wat van. Wat een aanfluitingquote:
Netjes hoorquote:Op zondag 21 september 2008 15:54 schreef mash_ het volgende:
Ik weet niet wat ik heb maar poker gata echt goednu al 160 dollar in 2 dagen
Tenzij je het zoals Mash doetquote:Op zondag 21 september 2008 16:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind in het echt spelen toch leuker...
Ik ook, bijna elke vrijdag met een groep mensen voor 5 e pp per potje, best leukquote:Op zondag 21 september 2008 16:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind in het echt spelen toch leuker...
En dat is nou de reden waarom IK nou zo tof benquote:
Gare Du Nord is zeker tofquote:Op zondag 21 september 2008 16:53 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik speel geen poker
ik download wel het album Sex 'n Jazz van Gare Du Nord
Kijk, jij snapt het!quote:
St. Germain ookquote:
Zal ik eens opzoekenquote:
Roséquote:Op zondag 21 september 2008 17:11 schreef PieterBas het volgende:
Sowieso is jazzy/lounge muziek best tof..
en dan heel metrosexueel aan je rosé aan het strand zitten...
Had er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 21 september 2008 17:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Doe me dan gewoon een lekker Southern Comfort
quote:Op zondag 21 september 2008 18:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had ooit mijn paspoort in een kroeg laten liggen op een donderdag ofzo, kom ik daar een tijdje later die kroeg in, komt de barman na me toe, 'jij bent toch die gast die altijd Southern Comfort drinkt? Ik heb je paspoort gevonden!'
Ik:![]()
Whehe. Relax! Maar het is gewoon lekkere drankquote:Op zondag 21 september 2008 18:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had ooit mijn paspoort in een kroeg laten liggen op een donderdag ofzo, kom ik daar een tijdje later die kroeg in, komt de barman na me toe, 'jij bent toch die gast die altijd Southern Comfort drinkt? Ik heb je paspoort gevonden!'
Ik:![]()
quote:
WE GAAN WEER NAAR TOPNIVEAUquote:Op zondag 21 september 2008 18:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij bent vrolijk! Waar hebben we dat aan te danken?
quote:Op zondag 21 september 2008 18:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat dan Yesse?
Sorry zat per ongeluk in je post te editten
Feyenoordquote:Op zondag 21 september 2008 18:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat dan Yesse?
Sorry zat per ongeluk in je post te editten
Ohquote:Op zondag 21 september 2008 18:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij om tennis dan
quote:
quote:Nederland promoveert naar Wereldgroep
21-09-2008
TENNIS.NL - Nederland heeft in Apeldoorn promotie afgedwongen naar de Wereldgroep. Thiemo de Bakker sleepte het beslissende punt binnen.
De tennisser uit 's Gravezande won eenvoudig van Woong-Sun Jun, 6-2, 6-1, 6-3. De Bakker was superieur in het duel tegen de Koreaan, die zes plaatsen lager op de wereldranglijst staat dan De Bakker.
In de eerste partij van de dag had Jesse Huta Galung zijn kansen niet benut in het duel tegen de ervaren Hyung-Taik Lee. De Haarlemmer wist nog wel de eerste set te winnen, maar verloor uiteindelijk in vier sets van Lee, 6-1, 1-6, 6-7 (5) en 2-6.
Dat natuurlijk en daarnaast wereldploegen tennisquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Topniveau en Nederlands voetbal op dit moment
Dat we eindelijk weer normale FED Cup wedstrijden gaan spelenquote:
quote:Op zondag 21 september 2008 18:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat we eindelijk weer normale FED Cup wedstrijden gaan spelen
Tuurlijkquote:
Het is dan ook een wens uitgesproken als feit om de verwachting aan te gevenquote:
Dus als ik het goed begrijp ben je die shit handmatig erin aan het zetten bij elke post?quote:Op zondag 21 september 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
Jullie zijn weer lekker op de hoogte
Sinds wanneer staat de PI van een post
Wordt de Mini-PI (O+) verwijderbaar????
Maar jullie gebruiken natuurlijk weer geen baggerlayout
Volgens mij hoorde ik laatst dat ie geen zin meer had ofzo. Hij is ermee gestoptquote:
Die was even klaar met FOK! geloof ik ofzoquote:
In de baggerlayout + quickquote gaat het juist vanzelfquote:Op zondag 21 september 2008 18:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp ben je die shit handmatig erin aan het zetten bij elke post?
wtf is quickquote?quote:Op zondag 21 september 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Die was even klaar met FOK! geloof ik ofzo![]()
[..]
In de baggerlayout + quickquote gaat het juist vanzelf
quote:Op zondag 21 september 2008 18:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Volgens mij hoorde ik laatst dat ie geen zin meer had ofzo. Hij is ermee gestopt
Lever je kleur maar weer in ouwequote:Op zondag 21 september 2008 18:48 schreef G.Fawkes het volgende:
wtf is quickquote?
Waarom weet ik nix
Hij had geen zin meer in Fok! he, hij leeft gewoon nogquote:
Ik zou idd gestript moeten worden van mijn rangquote:Op zondag 21 september 2008 18:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lever je kleur maar weer in ouwe.
Neem eens de baggerlayout, er gaat een wereld voor je openquote:Op zondag 21 september 2008 18:48 schreef G.Fawkes het volgende:
wtf is quickquote?
Waarom weet ik nix
Hij is mij nietquote:Op zondag 21 september 2008 18:50 schreef G.Fawkes het volgende:
Hij had geen zin meer in Fok! he, hij leeft gewoon nog![]()
Ja, snap het ook niet erg, maar goedquote:Mwah beetje zwak idd
Moet je het aanzetten hèquote:Op zondag 21 september 2008 18:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Waar zou dat moeten staan, ik zie het niet
niets, maar ach weet je als je koning der topics volspammen bent kun je beterr op je top stoppen!quote:Op zondag 21 september 2008 19:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Kuno! wrm
Wat hebben wij jou ooit misdaan
Jaquote:Op zondag 21 september 2008 19:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wheheh Jongens toch...! Missen jullie mij zo erg?
Lekker bezig dusquote:Ik ben gewoon de laatste tijd niet bijzonder veel op Fok geweest en ik had ook wel betere dingen te doen! En nu ook nog steeds! donderdag naar Nice, over 2 week naar India! Stage aan het regelen in Nieuw Zeeland!
Hebben we iig iets om naar uit te kijkenquote:Dus over een jaar kom ik misschien wel weer langs hier!
Ah daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 21 september 2008 19:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niets, maar ach weet je als je koning der topics volspammen bent kun je beterr op je top stoppen!
Heerlijk bezig! Ben nu 3 maand terug in Nederland, en alweer hard op weg naar weer weg gaan!quote:Op zondag 21 september 2008 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Lekker bezig dus![]()
[..]
Hebben we iig iets om naar uit te kijken![]()
Ik heb altijd gelijkquote:
Is het zo vervelend dat in Nederland? Je bent toch niet ergens voor aan het weg rennen?quote:Op zondag 21 september 2008 19:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heerlijk bezig! Ben nu 3 maand terug in Nederland, en alweer hard op weg naar weer weg gaan!
Ik zal maar gewoon ja knikkenquote:
niet aan het weg rennen voor iets. Wel weg rennen naar iets! het buitenland heeft zo verschrikkelijk veel te bieden!quote:Op zondag 21 september 2008 19:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het zo vervelend dat in Nederland? Je bent toch niet ergens voor aan het weg rennen?
You know me!quote:Op zondag 21 september 2008 19:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zal maar gewoon ja knikken. Je bent zo weer weg
En dat gaat echt niemand meer 'verbeteren' denk ikquote:Op zondag 21 september 2008 19:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik sta nog steeds boven aan als het gaat om meeste posts in een topic
quote:Op zondag 21 september 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat gaat echt niemand meer 'verbeteren' denk ik
Wat heeft het buitenland zoal te bieden dan? Ik heb na een trip altijd weer het idee dat Nederland beter isquote:Op zondag 21 september 2008 19:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet aan het weg rennen voor iets. Wel weg rennen naar iets! het buitenland heeft zo verschrikkelijk veel te bieden!![]()
Mja Nederland is ook beter dan veel landen, misschien wel de meeste andere landen. Maar er is zoveel in het buitenland te zien.quote:Op zondag 21 september 2008 19:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat heeft het buitenland zoal te bieden dan? Ik heb na een trip altijd weer het idee dat Nederland beter is
quote:Op zondag 21 september 2008 19:24 schreef G.Fawkes het volgende:
Daar heb je gelijk in. Maarja jij hebt altijd gelijk
Ja man! VW Outlaws 2008 in Heerdequote:
Ahquote:Op zondag 21 september 2008 20:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja man! VW Outlaws 2008 in Heerde
quote:Op zondag 21 september 2008 21:01 schreef Houniet het volgende:
[PAINT]als het even niet meezit! Die van mij staat er nu ook in hehehe
.
Het is 's-Gravenzandequote:
Nice...quote:
Dit is een Duitser. Mijn god, wat een bakquote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nice...
In Zweden doen ze dat met Volvo V70's
Het ziet er wel vet uitquote:Op zondag 21 september 2008 21:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dit is een Duitser. Mijn god, wat een bak
In die Jetta rijdt hij al zeker ..... 15 jaar niet meer in.. en zal ondertussen meerdere eigenaars hebben gehad.quote:Op zondag 21 september 2008 21:33 schreef Deansensitized het volgende:
Vet man, Jetta!! Word ie ingeruild? Of particulier verkocht?
Onze huidige Scenic wordt inderdaad omgeruildquote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef Deansensitized het volgende:
Ah zo, denk die word nu omgeruild
Eens, maar het brengt je comfortabel naar A naar B en weer terug.quote:Op zondag 21 september 2008 21:51 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, dat is ook niet echt een gave bak zegmaar![]()
Het is geen racewagen.quote:
Kan ik me voorstellenquote:
Die bouw je zelf?quote:Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, ik hang hier ook nog
Ben altijd zo blij als ik weer eens een nieuwe achtergrond op mijn desktop heb gebouwd
Hehe nee nu nietquote:
Ik heb het gezien jaquote:Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, ik hang hier ook nog
Ben altijd zo blij als ik weer eens een nieuwe achtergrond op mijn desktop heb gebouwd
Ow, beetje fotoshoppen, niets te fancy. Meestal wat namen van websites of andere lelijke frutsels wegslopen.quote:Op zondag 21 september 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Die bouw je zelf?
Ik zet er altijd maar gewoon een mooie foto op
Ah, ik snap mquote:Op zondag 21 september 2008 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, beetje fotoshoppen, niets te fancy. Meestal wat namen van websites of andere lelijke frutsels wegslopen.
Ik zal het ff laten zien:
[ link | afbeelding ]
oorspronkelijk was het dit gedrocht:
[ afbeelding ]
quote:What happened when Google visited this site?
Of the 4329 pages we tested on the site over the past 90 days, 0 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 09/21/2008, and suspicious content was never found on this site within the past 90 days.
Alles wat je in FF3 in de adresbalk gooit wordt door google eerst afgevangenquote:Op zondag 21 september 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
Lekker handig
Wist trouwens niet dat Mozilla en Google op deze manier samenwerken.
Oh, okquote:Op zondag 21 september 2008 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alles wat je in FF3 in de adresbalk gooit wordt door google eerst afgevangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |