Vanaf nu ben je mijn fok-broertjequote:
Koffie of more fancy?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoewel in natuurlijk geen nee zou zeggen tegen Piles
Veel plezier straksquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef mash_ het volgende:
zo ben ik weeren ga zo ook weeer maarja
klinkt heeel apart na het gesprek netquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vanaf nu ben je mijn fok-broertje
Koffiequote:
Ik geef er geen antwoord meer opquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar zijn we serieus over een meet?
En daar al helemaal niet opquote:Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat er geen sex zal plaatvinden
Je hebt gelijk, dat gaat niet goed samen.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
klinkt heeel apart na het gesprek net
Dan kom ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar zijn we serieus over een meet? Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat er geen sex zal plaatvinden
Lekker! Ik heb zin in espressoquote:
Nou, ik had verkeerd gekeken.. Wij moeten volgende week pasquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef Houniet het volgende:
Wat heb jij gedaan gisteren Milou_____________ ?
quote:
hmm dan is er geen fuck meer aanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar zijn we serieus over een meet? Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat er geen sex zal plaatvinden
Hehehequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou, ik had verkeerd gekeken.. Wij moeten volgende week pas
Straks ga ik niet veel boeiends doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Veel plezier straks. En morgen uiteraard
.
QFTquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm dan is er geen fuck meer aan
Put your money where your mouth is thenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm dan is er geen fuck meer aan
Hehe Wejaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehehe!
Ik moest inderdaad tegen Wela, of Sela of iets. Je had gelijk
.
Metal!!!quote:
Zo denk ik er ook overquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
koudverkoudheid
hoofdpijn
weekend
![]()
Zo gaat het toch elke keer met meeten johquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Put your money where your mouth is then![]()
Ik heb een auto en een tankpas zoals ik al zei. Ik ben er bij
Hey dude! Ik heb je nu al 2 keer gemeet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo gaat het toch elke keer met meeten joh
Ik moet eigenlijk eens opgeven, maar het lukt me nog niet helemaal
Elke keer wordt er dampende seks beloofd en elke komt het er niet van?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo gaat het toch elke keer met meeten joh
Ik moet eigenlijk eens opgeven, maar het lukt me nog niet helemaal
Hoeveel zouden er toen komen, een stuk of 8. Waar er 5 overbleven?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey dude! Ik heb je nu al 2 keer gemeet.
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elke keer wordt er dampende seks beloofd en elke komt het er niet van?
morgen is Feyenoord - Ajax dus ik kom niet en Achterhoek en Twente zijn te ver weg hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Twente/Achterhoek (weet het nog steeds niet). Morgen.
Oh, en wie: niemand
Je hoeft geen excusen te verzinnen hoor, bijna niemand wil echt meetenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
morgen is Feyenoord - Ajax dus ik kom niet en Achterhoek en Twente zijn te ver weg hoor
Had het misschien wel gedaan.. alleen heb de komende week geen auto tot mijn beschikking..quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morgen is Feyenoord - Ajax dus ik kom niet en Achterhoek en Twente zijn te ver weg hoor
Waar woon jij dan eigenlijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Houniet het volgende:
Piles naar Wehl? Dat is hier 15min van mij en Cali vandaan
?!
Was het maar 15 minuten van Cali vandaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Houniet het volgende:
Piles naar Wehl? Dat is hier 15min van mij en Cali vandaan
?!
Vanaf Rotterdam ongeveer kun je meerijdenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had het misschien wel gedaan.. alleen heb de komende week geen auto tot mijn beschikking..
Wel een heel huis alleen
Jawel man, der ouders danquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het maar 15 minuten van Cali vandaan
Jo jij ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:27 schreef mash_ het volgende:
Ik ga me vrienden opzoekenfijne nacht / avond
Klinkt aanneemlijk.. maar moet gewoon maandag vroeg weer op kantoor zijn..quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanaf Rotterdam ongeveer kun je meerijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |