Ik zeg het zoals ik het vind, een ander zou het anders zeggenquote:Op zondag 7 december 2008 21:44 schreef Feeeeble het volgende:
Ik vind de werkelijkheid niet hersenloos en denigrerend! Kan dat uberhaupt? Dat is een leuke voor een filosofisch topic! Dan heb je mijn berichtje niet goed gelezen! Ik vind alleen dat je dingen ook op een normale manier kan zeggen! Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik gok zo maar dat het op elkaar rijmt.....quote:Op zondag 7 december 2008 21:45 schreef Feeeeble het volgende:
Ja! En wat heeft cheap met sheep te maken? Vaag!
Waar heb je het over. Zelfs in landen die geholpen worden gaan nog veel mensen dood. Het is heus niet zo dat ze gepamperd worden.quote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nooit, maar daar gaat het niet om. Die kinderen in Afrika zouden ook niet in nood zitten als ze gewoon zouden werken in plaats van de hele dag kinderen bij elkaar neuken. Als we er maar geld in blijven pompen komen ze er nooit uit. Waarom zou je werken voor je geld als je het gratis krijgt?
Jij bent het kerstcadeautje waar het werkelijk om gaatquote:Op woensdag 24 december 2008 12:20 schreef Re het volgende:
ik ga altijd over mijn nek van de merci reclame
Sprekend m'n chefquote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef Marioeu het volgende:
Leukste reclame:
Tot maandag en die dikke man die dan zo leuk danst op dat deuntje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |