quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:31 schreef Chriz2k het volgende:
Jij staat dan ook bekend om je ziekelijke obsessie voor jonge meisjes.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
dit is Miley Cyrus, 15 jaar jong en ik ben verliefd op haar
[ afbeelding ]
Het is toch niet normaal, zo mooi als die meiden van tegenwoordig zijn? Toen ik zelf 15 was zaten er niet zulke mooie meiden bij mij in de klas. Meisjes van 15 horen met poppen te spelen, ze moeten niet mij gek maken.
Het komt de laatste jaren steeds vaker voor dat meisjes al op veel te jonge leeftijd mooi zijn, bijvoorbeeld Michelle Trachtenberg, de Olsen Twins, Jojo, Emma Watson, Hayden Pannetiere
Jouw zusje is zeker mooier?quote:
Die 2e foto vind ik ook niet super ofzoquote:
Ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]is dat zo?
Valt wel mee, er groeit al haar op, biologisch is ze volwassen alleen volgens de wet nog niet.
Ik had het eigenlijk over de periode 2002-2004quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef beelz het volgende:
Van het lijstje uit de OP ken ik alleen de Olsen twins
Ik zet het graag zwaar aan, dat leer ik in POL en NWSquote:
De profeet Mohammed (vzmh) had een vrouw van 9, maar hij wachtte netjes tot zij 12 was voor hij haar consumeerde.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meh, dat is alleen juridisch pedofilie![]()
Ik kende eerst een meisje van 13 dat eruit zag als 17/18... Heel normaal dat je zo'n grietje lekker vindt, alleen mag je dat niet zeggen in onze puriteinse samenleving
Ik zag ook een keer zo'n meisje, nou ik dacht die zou zo'n 18 zijn. Bleek ze 12 (!) te zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meh, dat is alleen juridisch pedofilie![]()
Ik kende eerst een meisje van 13 dat eruit zag als 17/18... Heel normaal dat je zo'n grietje lekker vindt, alleen mag je dat niet zeggen in onze puriteinse samenleving
En nu heeft íe d'r helemaal op?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De profeet Mohammed (vzmh) had een vrouw van 9, maar hij wachtte netjes tot zij 12 was voor hij haar consumeerde.
Zo ff verbeterdquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
dit is Miley Cyrus, 15 jaar jong en ik ben verliefd op haar
[ afbeelding ]
dit is Bassie, 73 jaar oud en te herkennen aan zijn rode lippen
quote:
Dat weet 'ie weer precies natuurlijkquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
In Japan, China, Thailand en Rusland is ze al legaal, over twee maanden in de meeste landen alleen hier in Nederland moet ik nog twee½ jaar wachten tot ik haar mooi mag vinden.
Als je daar geboren bent, ben je al legaal.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
In Japan, China, Thailand en Rusland is ze al legaal, over twee maanden in de meeste landen alleen hier in Nederland moet ik nog twee½ jaar wachten tot ik haar mooi mag vinden.
Als King of Pop zijnde moet jij ook maar bar weinig problemen hebben met foetussen enzoquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als je daar geboren bent, ben je al legaal.
Beetje triest.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Als King of Pop zijnde moet jij ook maar bar weinig problemen hebben met foetussen enzo
De legale leeftijd is 16quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:02 schreef marcel-o het volgende:
eensch
Chick in de OP is lekk3r Vooral 1e foto![]()
komt gewoon door al die hormonen in het vleesch dat we allemaal eten. Het wordt gewoon tijd om de minimale leeftijd te verlagen naar 16
nee ik stem geen PNVD, die pleiten voor 12![]()
ja vast, jij bent 2x zo oud danquote:
Voor mij is ze overal legaal, aangezien ik nog minderjarig ben. In your face.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:06 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ja vast, jij bent 2x zo oud dan
bronquote:Art. 245.
1. Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
u is vrouw?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:11 schreef RegenboogEter het volgende:
Ik vind die Miley Cyrus echt een lelijk kind. En nee, ik ben niet jaloers. Ik vind haar gewoon echt een paardenbek hebben.
quote:
Ben jij nóg mooier dan Miley? Zo ja: foto als bewijs.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:22 schreef Happel het volgende:
Ja toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:22 schreef Happel het volgende:
Ja toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]