Haha. doe stoerquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:27 schreef Superfast het volgende:
[..]
Bedoel je het filmpje dat de spelersbus tegengehouden werd?
Nee ik was daar niet bij betrokken , maar vond het een prima actie om spelers eens op hun verantwoordelijkheden te wijzen en de manier waarop..........ach dit is Rotterdam als je van beschaafde conversaties houdt rot je lekker op naar de provincie ofzo
Ze vonden het de moeite niet waard om Amsterdam te bombarderen. En terecht.quote:Op zondag 21 september 2008 01:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha. doe stoer
Nee, die mongool die alleen maar 'kankah' riep naar Brabanders...
Dan mag je wel stoer doen over uit Rotterdam komen en mij een ventje uit de provincie vinden, maar dat maakt niet veel indrukHier in Groningen hebben we tenminste nog een Aldstadt. Ben meerdere keren in Rotjeknor geweest en zoveel meer heeft het daar niet. Amsterdam daarentegen wel
Je bent eigenlijk ook te simpel voor woorden
Kan ik me nauwelijks iets bij voorstellen. Zet m'n telefoon alvast uit zo en ik ga maandag maar niet naar school denk ik.quote:Op zondag 21 september 2008 01:58 schreef TC03 het volgende:
Heb vreemd genoeg wel zin in de wedstrijd.
Dat dus!!quote:Op zondag 21 september 2008 01:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik kijk sinds donderdag tegen deze wedstrijd op. Nu duurt het nog minder dan 12 uur. Ik wil tackles op nekhoogte en strijd.Vechten voor elke meter en een tyfusherrie vanaf de tribunes.
met spelers als Greene bij de club word je vanzelf alcolistquote:Op zondag 21 september 2008 09:11 schreef Lastpost het volgende:
Heb er ook zin in, Feyenoord make us proud!
Nu maar richting de kroeg, de andere alcoholist van het topic vergezellen.
Hoe lang was die compilatie, 3 minuten ofzo?quote:Op zondag 21 september 2008 04:12 schreef liefhart het volgende:
Op TV rijnmond nu een mooie compilatie van de wedstrijden die door Feyenoord gewonnen zijn ,
Ook seizoen 2005 - 2006 waarin we 2 x wonnen van Ajakkes
Ik denk dat er weinig Feyenoorders plezier zullen hebben vandaag, tenzij Sulejmani en Huntelaar elkaar per ongeluk voor 3 maanden blesseren.quote:
Nee, na Kalmar besloten dat ik niet 2 keer 3 kwartier ga reizen en geld uitgeven aan een stel kneuzen dat het Feyenoord-shirt niet waard is en over een kwartiertje gigantisch vernederd gaat worden.quote:
Had wel verwacht dat je zou gaanquote:Op zondag 21 september 2008 12:14 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, na Kalmar besloten dat ik niet 2 keer 3 kwartier ga reizen en geld uitgeven aan een stel kneuzen dat het Feyenoord-shirt niet waard is en over een kwartiertje gigantisch vernederd gaat worden.
Zou ik ook doen, donderdag besloten van niet en kaarten verkocht.quote:Op zondag 21 september 2008 12:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat je zou gaan.
Nee, maar Gio, El Ahmadi en De Guzman ook niet.quote:En vernederd worden zal wel meevallen, Greene speelt in ieder geval niet.
De Clerquote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Typische tegengoal weer.
En nu stort het als een kaartenhuis in elkaar, wedden.
De 1e heb je al voor elkaarquote:Op zondag 21 september 2008 12:11 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig Feyenoorders plezier zullen hebben vandaag, tenzij Sulejmani en Huntelaar elkaar per ongeluk voor 3 maanden blesseren.
Ik ga maar eens iets nuttigs doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |