Op basis van wat geniet hij vertrouwen? Dit kalenderjaar amper gescoord, geen goede wedstrijd gespeeld, op de OS ook niet bijzonder. Je hebt er niks meer aan. Als je hem nu wegdoet krijg je misschien nog ¤2 miljoen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Laat die jongen toch even een paar weken spelen, tering zeg. Er is sowieso geen geld voor een alternatief.
quote:Op zondag 21 september 2008 14:43 schreef patrickt37 het volgende:
Gefeliciteerd met het punt.
Schaamhaar is geen excuus, gezien beide zijn genaaid door hem.
Feyenoord had meer beleving in het spel, terwijl Ajax meer kansen had.
Ik kan leven met de 2-2.
Hij is een tijd lang geblesseerd geweest. Hoeveel minuten heeft hij dit kalenderjaar überhaupt gespeeld? En met wat voor aanvoer is hij bediend?quote:Op zondag 21 september 2008 14:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op basis van wat geniet hij vertrouwen? Dit kalenderjaar amper gescoord, geen goede wedstrijd gespeeld, op de OS ook niet bijzonder. Je hebt er niks meer aan. Als je hem nu wegdoet krijg je misschien nog ¤2 miljoen.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:05 schreef cemeteryslut het volgende:
ik heb ervan genoten!
en 2-2, helemaal niet verkeerd!
Makaay en tomasson speelden beide slecht. Tomasson buiten 2 goals niet gezien. Hopelijk komende week van top en groningen winnen en beter ingespeeld raken. En hopelijk kunnen ze dan nog winnen van kalmar FF al ga ik daar niet vanuit.quote:Op zondag 21 september 2008 15:16 schreef Sloggi het volgende:
Wijnaldum speelde aanvallend goed, maar hij was wel bij beide tegengoals betrokken. Maar goed, van hem kan ik dat hebben, da's gewoon de ervaring die hij mist.
Makaay speelde bagger.
Zie je nou welquote:Op zondag 21 september 2008 14:54 schreef Dr.Crane het volgende:
Ben blij dat Feyenoord m'n ongelijk deels bewezen heeft, van wat ik ervan hoorde werd er bij vlagen heel aardig gespeeld en in elk geval was er inzet. Mijn complimenten aan het elftal voor vandaag.
Dat het nu een keer meeviel wil niet zeggen dat bij Feyenoord meestal niet het kwartje de andere kant op valt in dit soort gevallen. Van wat ik zo hoor (geen idee of het klopt) is dat Timmer rood had moeten hebben en Suarez een penalty. Als dat zo was geweest had ik helaas gelijk gekregen en was het 0-4 ofzo geworden.quote:Op zondag 21 september 2008 15:37 schreef Juk het volgende:
[..]
Zie je nou wel
Gewoon vertrouwen hebben en het komt allemaal goed met deze selectie.
Maar hij moet nou wel eens gaan doen waarvoor ie gehaald is: scoren. Nu hij steun voorin heeft mag hij toch wel een goaltje of 20 maken dit seizoen, gezien z'n kwaliteiten. Is Tomasson nu topscorer van de eredivisie trouwens?quote:En die huillies die roepen om het vertrekken van Makaay... Als het een beetje gaat lopen vanaf het middenveld komen die goals vanzelf. Tomasson en Makaay speelde voor het eerst samen en dat moet wennen.
Dat overstapje van Makaay in de eerste helft werd bijvoorbeeld niet begrepen door Tomasson, kaatst hij wel goed staat Makaay 1op1.
Timmer had rood moeten krijgen ja, maar als Suarez een penalty had moeten krijgen had Makaay die ook moeten krijgen in de eerste helft.quote:Op zondag 21 september 2008 15:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat het nu een keer meeviel wil niet zeggen dat bij Feyenoord meestal niet het kwartje de andere kant op valt in dit soort gevallen. Van wat ik zo hoor (geen idee of het klopt) is dat Timmer rood had moeten hebben en Suarez een penalty. Als dat zo was geweest had ik helaas gelijk gekregen en was het 0-4 ofzo geworden.
Nope.quote:Op zondag 21 september 2008 15:53 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben zeker de enige die vind dat het helemaal geen overtreding was van Timmer? Hij raakte hem niet eens en ging zelfs uit de weg.
En ik vindt de rode kaart voor Timmer beetje een twijfel, er liepen nog verdedigers mee en leonardo nam de bal niet goed mee en was hem al voorbij (de bal) toen Timmer hem raakte.quote:Op zondag 21 september 2008 15:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Timmer had rood moeten krijgen ja, maar als Suarez een penalty had moeten krijgen had Makaay die ook moeten krijgen in de eerste helft.
Als Leonardo niet neer wordt gehaald schiet 'ie de bal gewoon binnen. Doordat Timmer hem aantikt ontneemt hij dus een scoringskans, waardoor het gewoon rood is. Kan je hoog of laag springen of hij een toefje van de bal raakt, maar dat doet er gewoon helemaal niet toe. Want hij speelt de bal gewoon niet volledig, maar zowel de bal als de man (waarbij de nadruk op het laatste zit doordat hij te langzaam is).quote:Op zondag 21 september 2008 15:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nope.
Ga de herhaling maar eens bekijken. Timmer raakt met zijn rechterbuitenkant gewoon de bal. Daarna raakt hij Leonardo. Speelt dus gewoon de bal. Geen overtreding en geen geel. En volgens mij liep De Cler nog achter Timmer? Dus als ie hem dan geeft is het geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |