Huilie doen is voor mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:16 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Ga jij nu om politiek correctheid en nuancering lopen janken.
Als iemand mij op de persoon speel dan reageer ik daar op.
Niet zou Huilie Huillie doen.
Probeer voortaan inhoudelijk te reageren ook als je geen inhoud heb gewoon proberen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:24 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Huilie doen is voor mensen zoals jij.
Waarom inhoudelijk reageren op een relkloon als jij?
Pak je speen, sabbel eraan, tel tot 10 en ga dan lekker slapen.
Je reactie bewijst wat je waard bent...quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:25 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Hahhahaha wat een gejank weer.
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet angstig wat moslims aangaat. Ik kan alleen maar een buitengewoon respect hebben voor hun cultuur en geloof als je het hele plaatje bekijkt. En niet alleen kijkt naar het gedrag van een aantal rotte appels. Veel van de mooiste kunst uitingen bijvoorbeeld komen uit die cultuur ga maar eens naar het Alhambra in Spanje. Ook op wetenschappelijk gebied is er veel door de moslim cultuur bereikt. Wel ben ik bang voor de effecten die de uitspraken hebben van een blonde gevaarlijke gek. En neem ik die wel serieus. Kijk maar eens naar de geschiedenis van de vorige eeuw. Als ik leider was van de AIVD dan stond Wilders op mijn lijst van staats gevaarlijke personen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:27 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Om maar weer even met de inhoudelijke discussie door te gaan ( een gefrusteerd Wilders volgeling had even wat aandacht nodig voor ze onderbuik, zo aardig en behulpzaam ben ik dan ook wel weer)
Ik deel geheel uw mening behalve met betrekking tot Wilders het Nederlandse volk is in meerderheid wijs genoeg en als ik de peiling zie verleden jaar stond Wilder nog op 21 zetels daarna werd hij nog extremer in zijn uitspraken (eerst was het nog ik ben niet tegen de Islam maar tegen de Uitwassen van de Islam)
En nu staat Wilders op 7 zetels.
Om even door te gaan met de discussie( een gefrustreerde kloon had even aandacht nodig), het is zo simpel om alles op Geert Wilders af te reageren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:27 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Om maar weer even met de discussie door te gaan ( een gefrusteerd Wilders volgeling had even wat aandacht nodig)
Ik deel geheel uw mening behalve met betrekking tot Wilders het Nederlandse volk is in meerderheid wijs genoeg en als ik de peiling zie verleden jaar stond Wilder nog op 21 zetels daarna werd hij nog extremer in zijn uitspraken (eerst was het nog ik ben niet tegen de Islam maar tegen de Uitwassen van de Islam)
En nu staat Wilders op 7 zetels.
Ooh ja als Wilders volgelingen mag je je alleen af reageren op Moslims.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:29 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Om even door te gaan met de discussie( een gefrustreerde kloon had even aandacht nodig), het is zo simpel om alles op Geert Wilders af te reageren.
Wat zovaak gebeurt bij gebrek aan argumentatie.
Ik heb maar 1 smiley voor je IFU, en dat is deze:quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:30 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Ach ja is weer eens wat anders de moslims de schuld geven.
Weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Aanvulling je zou zelfs kunnen zeggen dat de hele ellende is begonnen met de Edict van Milaan van Constantijn en Licinius dat in februari 313 AD werd uitgevaardigd. Daarmee kwam een eind aan de vervolging van christenen binnen het Romeinse rijk. Hadden ze die klus gewoon afgemaakt was er nu wellicht veel minder ellende.
Kregen we op de inburgeringcursus.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:30 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ben trots op je, je hebt geleerd hoe je iets moet quoten.
Oftewel, jij vind het normaal wat daar gebeurt is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:35 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Kregen we op de inburgeringcursus.
Is slecht quoten ook een vorm van Islam Terrorisme volgens julie Wilders volgelingen.
(zie Islamitische Intifada in Gouda)
Bedoel overdrijven is ook een vak.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:30 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ben trots op je, je hebt geleerd hoe je iets moet quoten.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:39 schreef Bommenlegger het volgende:
[quote]Op zaterdag 20 september 2008 18:35 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Is slecht quoten ook een vorm van Islam Terrorisme volgens julie Wilders volgelingen.
[/quote
Ga je luier verschonen, eet wat, tel tot 10 en dan zien we wel weer.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:35 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:40 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Oftewel, jij vind het normaal wat daar gebeurt is.
Ik ben klaar met je kloontje.
Hasta La Vista.
Als bepaalde christenen iets doen, kijk ik niet gelijk kritisch naar het hele geloof. Als een paar linkse studenten bommen gaan gooien veroordeel ik niet gelijk alle linkse partijen en als er uit naam van Al-Qaida vliegtuigen binnenvliegen verklaar ik de oorlog niet aan alle moslims. Dat mensen iets uit naam van doen, maakt het nog niet waar. Alle extremisten denken of hopen dat ze namens velen spreken, maar doen dat nooit.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Och, ik vind het ook niet raar als bepaalde christelijke gelovigen worden aangekeken op moorden op abortusartsen. Zo is het ook niet onbegrijpelijk dat vliegtuigen uit naam van de islam in een paar torens laten vliegen etc tot gevolg heeft dat een dergelijk geloof wat kritischer wordt bejegend; en het is ook niet zo raar als dergelijk gedrag niet tot een juichstemming leidt. (Nergens zeg ik overigens dat dat een genocide rechtvaardigt, wat je me zo makkelijk in de mond probeert te leggen. Of wil je dat graag, dat ik dat denk? Merkwaardig.)
Maar dat is vast irrationeel gedacht van mij.
N.B. Ik zeg helemaal niet dat straattuig = moslim, ik denk alleen wel dat er een verband is tussen de achterliggende cultuur (die deels moslimgetint is) en het getoonde gedrag; en dat het derhalve ook niet merkwaardig is als er een dergelijke link wordt gelegd, ook door anderen. Of denk jij soms dat het aangeboren is? Dat mag je van mij denken hoor, maar dan moet je jezelf niet eens afvragen of je wellicht niet toch op de NSDAP moet stemmen.
Spreek je mij aan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Breiniak het volgende:
Het gaat erom dat vrome moslims een stempel op de samenleving drukken als ze een respectabel percentage uitmaakt. Je ziet dit gebeuren in alle landen waar een balans tussen religieuzen en areligieuzen door immigratie verstoort wordt. Kijk naar Maleisië en hoe bepaalde sterren gedwongen worden zich zediger te kleden. Ik wens niet dat niet-moslims zich in de toekomst moeten gaan aanpassen aan de wensen van religieuze dogmatisten. In Engeland hebben ze in grote steden bij Kerst de kerstversiering (die niet eens religieus is) verwijderd om moslims niet te kwetsen. Ik wil niet naar die richting evolueren.
Kritiek op de islam wordt meteen gelijkgezet op radicale buitensporige haat en vergeleken met zelfs de jodenhaat van voor en tijdens het nazitijdperk.
Jij spreekt over moslimextremisten, maar kan je bewijzen dat er 'gematigde moslims' zijn? Praktisch elke moslim die ik gesproken heb is een creationist en beschouwt zijn religie als één van de belangrijkste aspecten van zijn leven.
Lees zelf eens de forums die moslims beheren en leg me uit waarom het slechts een minderheid is die religie als belangrijk beschouwt.
Nee, beste, ik ben niet verplicht om de islam een prachtreligie te beschouwen dat vrede tot doel heeft. En nee beste, ik beschouw moslims niet als tweederangsburger, hoewel ik het stellig oneens ben met hun algemeen dogmatisme.
Ik vind er niks logisch aan om mensen in het algemeen te gaan haten en vooral niet op de manier van jou argumentatie...quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:41 schreef MarlaSinger het volgende:
Is gewoon logisch. Er komen steeds meer moslims in Europa. Moslims gedragen zich door de bank genomen nogal slecht t.o.v. hun medemens. Let wel: "door de bank genomen" hè, gemiddeld en dus niet allemaal. Maar daardoor neemt de hekel aan moslims toe en die hekel is dus geheel terecht. Tegelijk hebben moslims zelf in het algemeen een enorme (overigens geheel onverklaarbare en onterechte) hekel aan Joden. Meer moslims betekent dus ook meer jodenhaat.
De enige werkbare, juiste oplossing: alle moslims terug naar land van herkomst.
Tsja, don't shoot de messenger. Zo werkt het in de praktijk nu eenmaal, en de oplossing die ik aandraag is echt de enige oplossing.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik vind er niks logisch aan om mensen in het algemeen te gaan haten en vooral niet op de manier van jou argumentatie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |