quote:Op maandag 22 september 2008 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
het enige dat groeit in europa zijn vreemdelingen die zich gedragen of ze de dienst uit kunnen maken, joden kunnen beschimpen, de autochtonen de les kunnen leren en niks hoeven doen voor hun geld dat ze krijgen van de mensen die wel de dienst uitmaken in europa.
in elk ander land buiten europa zou dit allang een deportatie betekenen. we zijn gewoon te goed van vertrouwen en vooral te soft.
alleen al aan je taalfouten snap ik je zorg. maak je geen illussies, ook zonder wilders wordt het tijd om mensen die kritiek hebben op mensen die wel het geld verdienen uit te zetten. en zeker bij mensen die een dubbel paspoort hebben.quote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Heerlijk he generaliseren.
Het beeld wat ik van vreemdelingen heb is toch totaal anders, bedoel de overgrote meerderheid is gewoon bezig met zijn eigen bestaan op te bouwen.
De overgrote meerderheid werk
De over overgrote meerderheid is geen crimineel.
En wil de zelfde vrijheden als wat autochtonen hebben.
Mensen zou als jij vinden dat je als autochtoon meer rechten moet hebben als allochtonen al wonen ze al 5 generaties in Nederland.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alleen al aan je taalfouten snap ik je zorg. maak je geen illussies, ook zonder wilders wordt het tijd om mensen die kritiek hebben op mensen die wel het geld verdienen uit te zetten. en zeker bij mensen die een dubbel paspoort hebben.
volgens mij mis jij mijn punt.quote:Op maandag 22 september 2008 19:12 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Autochtonen Nederlanders die slecht nederlands schrijven moet naast alle allochtonen ook gedeporteerd worden.????
En bepaalde vormen van Kritiek uiten mag ook niet onder Wilders want dan word je ook uitgezet????
Mooi Fascistisch staatje zal Nederland worden.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ga jij maar lekker door met je 'strijd'. het deksel zal hard aankomen. en dan niet gaan piepen he? beloof je me dat. niksnut.
je strijd om minder wildersstemmers te krijgen. in ongeveer elke zin komt naar voren dat je wilders haat. prima, maar het komt over als een strijd. en zielig. én bovendien zorg je met je gekneuter er voor dat je waarschijnlijk meer wildersstemmers creëert.quote:Op maandag 22 september 2008 19:26 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Strijd????
Welke strijd ik ben hier voor me vermaak en vermaak me momenteel met een extreem rechtse randdebiel , die wil dat allochtonen gedeporteerd worden uit nederland.
Het deksel????
Ik heb ook wel eens DE deksel van een vuilnis bak op me klauwen gekregen deed echt pijn ja, Maar ik heb niet gepiept. Mag ik nou blijven????
wishbone1976@live.nl
Mensen haten die mensen haten. Iets met kip en eiquote:Op maandag 22 september 2008 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je strijd om minder wildersstemmers te krijgen. in ongeveer elke zin komt naar voren dat je wilders haat. prima, maar het komt over als een strijd. en zielig. én bovendien zorg je met je gekneuter er voor dat je waarschijnlijk meer wildersstemmers creëert.
ja het is 'het' deksel. neem maar eens een keer iets aan van een autochtoon, lastig voor je, maar je kan het, ondanks het gemekker van je imam.
je mag denk ik niet blijven op fok! omdat je een zielige kloon bent.
nou nee. dit keer is het geen kip of ei. het is kip én het ei.quote:Op maandag 22 september 2008 19:47 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Mensen haten die mensen haten. Iets met kip en ei
quote:Op maandag 22 september 2008 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
oh ja on topic. vreemdelingenhaat groeit niet!
de haat tegen mensen die hier net komen kijken (1e,2e,3e generatie) omdat ze het minder leuk hadden in hun eigen land en denken dat ze de baas zijn groeit. daar worden autochtonen agressief van. zo agressief dat straks het hele politiek decor opgerold gaat worden.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:47 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Mensen haten die mensen haten. Iets met kip en ei
quote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Ik zie dat autochtonen zoals ik steeds meer afkeer krijgen van dat generaliserend en discriminerend gelul van randdebielen zoals Wilders en zijn slaafse volgelingen.
Waneer denkt u dat ze de allochtonen gaan deporteren.
![]()
wishbone1976@live.nl
Mijn vraag -die ik onderstaand even herhaal- is er nog niet mee beantwoord. Zou je dat willen doen, of niet?quote:Op zondag 21 september 2008 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol! yildiz wordt nooit wakker tot ie dood is. dat is een gemene, hypocriete, linkse smeerpijp. laat je je nooit verleiden door zijn dubbele tong en mierzoete riedels.
En waarom zou deze vraag van mij hypocriet zijn?quote:Op zondag 21 september 2008 17:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe kun je als individu, of als meerdere individuen al dan niet van een groep, verantwoordelijk zijn voor de haat naar een complete groep?
Nou laat eens zien die statistieken van u.quote:Op maandag 22 september 2008 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dan kijk jij toch heel anders dan de statistieken. of denk je werkelijk dat maurice de hond ineens wel fijn is omdat het in jouw straatje past?
het ging niet zozeer om die ene post. het gaat mij meer om jouw oeverloze gezeik en jouw oneindige bagatellisatie. eigenlijk jouw geneuzel en jammerlijke pogingen om tegen beter weten in links te denken.quote:Op maandag 22 september 2008 20:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mijn vraag -die ik onderstaand even herhaal- is er nog niet mee beantwoord. Zou je dat willen doen, of niet?
[..]
En waarom zou deze vraag van mij hypocriet zijn?
quote:Op maandag 22 september 2008 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dan kijk jij toch heel anders dan de statistieken. of denk je werkelijk dat maurice de hond ineens wel fijn is omdat het in jouw straatje past?
Bedoel je soms deze statistiekquote:Op maandag 22 september 2008 20:29 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Nou laat eens zien die statistieken van u.
PS ik doelde niet op Maurice de Hond (bij de Hond staat geertje op 15 zetels niet echt genoeg om de macht te grijpen)
wishbone1976@live.nl
Het topic kan met dit soort posts wel dicht. De stelling dat vreemdelingenhaat in Europa groeit wordt bewezen door dit soort bijdrages. 'Soort', 'achterlijk', 'hersenloos' en dan nog samen miepen in feedback dat iemand die Wilders niet lief vindt geband moet worden. Het lijkt niet de plek voor een discussie, maar deel 87 in de serie 'Weg met de moslims / marokkanen / mensen die ik niet ken'quote:Op maandag 22 september 2008 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij mis jij mijn punt. geeft niet, mensen zijn inmiddels wel klaar met jouw achterlijke soort.
Fitna zuigt dan ook, en Wilder geniet ook niet mijn steun. Ik ben geen christen overigens. Jij verdedigt wel een persoon die beweert dat racisme een blanke uitvinding is, net als slavernij. lolquote:Op maandag 22 september 2008 18:58 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Dat is Wilders inderdaad.
Dat maakte het eenzijdige filmpje Fitna wel duidelijk.
Zo n Filmpje kan je ook over het Christendom maken.
Oh, pardon, die Afrikanen die in Duitsland worden vermoord zullen daar postuum wel blij mee zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
oh ja on topic. vreemdelingenhaat groeit niet!
de haat tegen mensen die hier net komen kijken (1e,2e,3e generatie) omdat ze het minder leuk hadden in hun eigen land en denken dat ze de baas zijn groeit. daar worden autochtonen agressief van. zo agressief dat straks het hele politiek decor opgerold gaat worden.
Dat is er een onderdeel van, maar het verklaart zeker niet alles. De terugkeer van de pogrom in Oost-Europa is toch wel schrijnend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:39 schreef rutger05 het volgende:
Zij zijn verantwoordelijk voor de grotendeels onselectieve en massale komst van niet- westerse allochtonen met als resultaat enorme en blijvende economische en maatschappelijke problemen.
Ach ja zoalshetis liet zijn ware aard even zien Wilders is voor hem nog te links.quote:Op maandag 22 september 2008 23:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het topic kan met dit soort posts wel dicht. De stelling dat vreemdelingenhaat in Europa groeit wordt bewezen door dit soort bijdrages. 'Soort', 'achterlijk', 'hersenloos' en dan nog samen miepen in feedback dat iemand die Wilders niet lief vindt geband moet worden. Het lijkt niet de plek voor een discussie, maar deel 87 in de serie 'Weg met de moslims / marokkanen / mensen die ik niet ken'
quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:39 schreef rutger05 het volgende:
Politici zijn hiervoor voor een groot gedeelte verantwoordelijk.
Zij zijn verantwoordelijk voor de grotendeels onselectieve en massale komst van niet- westerse allochtonen met als resultaat enorme en blijvende economische en maatschappelijke problemen. Door de blijvende buitengewoon rampzalige gevolgen hiervan die de bevolkingen treffen zijn helaas een groter geworden groep mensen minder tolerant gaan denken over (niet- westerse) allochtonen. Overigens moet niet vergeten worden dat deze nieuwe bevolkingsgroepen helaas ook vaak niet tolerant tegenover andere nieuwe bevolkingsgroep staan.
Niet te ontkennen feiten.
Onzin, als moslims allemaal modelburgers waren en er geen probleem met ze was geweest was het nooit zo ver gekomen. Het probleem is gewoon dat er veel criminelen, uitkeringstrekkers en andere onaangepaste figuren bij zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:08 schreef LeroyBig het volgende:
[..]
Ja maar die enorme economische en maatschappelijke problemen zijn er niet.
Zijn wel Politici die dat roepen maar dat was 80 jaar geleden ook het geval en 30 jaar terug met Hans Janmaat ook al.
Met 911 is ineens de aandacht op de Moslims gemeenschap terecht gekomen en daar is angst bij gekomen en de angst word uitgebuit door mensen waardoor de haat word aangewakkerd.
Vraagje, zijn de misdaad/criminaliteitsstatistieken lager dan in Nederland? Dat vraag ik me zomaar af. Misdragen moslims, of de gehele bevolking, zich in Nederland slechter dan in Thailand?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:32 schreef niet_links het volgende:
[..]
Onzin, als moslims allemaal modelburgers waren en er geen probleem met ze was geweest was het nooit zo ver gekomen. Het probleem is gewoon dat er veel criminelen, uitkeringstrekkers en andere onaangepaste figuren bij zitten.
Tel daar bij op dat ze hun geloof ook nog eens willen opdringen in het dagelijkse leven. Zie die advocaat en andere voorbeelden dat maakt dat ze niet welkom zijn.
M.a.w. ze graven hun eigen graf (figuurlijk gesproken).
Hier in Thailand waar er overwegend boedisten zijn zijn er (buiten het zuiden waar de moslims puinhoop schoppen) weinig problemen. Waarom, omdat 1 het ook gewoon thai zijn en dus dezelfde taal gesproken wordt. Ze gewoon hard werken en hun geloof niet opdringen. (uitkeringen bestaan niet dus dan heb je niet het idee dat een ander lui leeft van jouw geld). Je hier in overheidsdiensten geen hoofddoeken ziet. (mij is het ieder geval niet opgevallen. Hier in Bangkok worden de moslims ieder geval niet aangekeken voor de moorden in het zuiden van Thailand omdat ze zich voor de rest gewoon goed gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |