Ik vond hem er al nooit gezond uit zien.quote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Over aahikwordgek die zegt kanker te hebben en aan het eind van zijn pad gekomen schijnt te zijn.
Heb je hem weleens IRL gezien?quote:Op zondag 21 september 2008 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vond hem er al nooit gezond uit zien.
Weirdmickey was nogal arrogant ja.quote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
dVtb dacht ik. Was een beetje kleurloos, maar had af en toe beste goede bijdragen. En Sidekick vond ik erg goed, maar ik kreeg geen hoogte van hem.
En oja, nog iemand die ik als kiespijn kan missen en dat is Weirdmickey.
Fotoboek.quote:Op zondag 21 september 2008 21:45 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Heb je hem weleens IRL gezien?
Daar ziet hij eruit als een doorgespacete linkse student. Ik betwijfel of hij dat werkelijk is.quote:
Heftig. Veel hoogbegaafden hebben aanpassingsproblemen. Algemeen gesproken: ze hebben vaak autistiforme trekken en sommigen hebben Asperger. Het lijkt ook best op elkaar.quote:Op zondag 21 september 2008 21:25 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Er staat een ontroerend verhaal over hem in dat topic, uit de krant meen ik. Het is triest, maar er is helaas weinig aan te doen. Buitenbeentjes moeten het uiteindelijk toch ook zelf doen.
/edit Deze post dus. Verhaal komt uit Trouw.
Mijn instinct was om dat eerst te zeggen maar meteen veranderd gelukkigquote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
God god
Wat een teksten allemaal in een afscheid topic van een kankerleier.
Om eerlijk te zijn zegt mij gevoel dat hij het wel degelijk is.quote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Daar ziet hij eruit als een doorgespacete linkse student. Ik betwijfel of hij dat werkelijk is.
Ja het is triest. Ik had op filmtotaal ook weleens mot met hem gehad. Dan deed ik een lekker provocerende uitspraak over één of andere acteur of film, en dan ging hij een beetje politiek correct zitten tegensputteren. Dat vond ik toen wel lachen. Achteraf vind ik het wat minder. Maarja, je weet toch niet hoe hij er zelf over dacht, misschien genoot hij zelf ook wel van zulke discussies.quote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heftig. Veel hoogbegaafden hebben aanpassingsproblemen. Algemeen gesproken: ze hebben vaak autistiforme trekken en sommigen hebben Asperger. Het lijkt ook best op elkaar.
Niet te benijden...
Altijd al gedacht dat je een klein blond meisje was.quote:Op zondag 21 september 2008 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor het geval ik er opeens in blijf. De foto in mijn fobo is echt
Het kunnen ook heel lastige mensen zijn. Het stikt hier van de lastige wezens. Gelukkig ben ik nooit lastig.quote:Op zondag 21 september 2008 21:54 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Ja het is triest. Ik had op filmtotaal ook weleens mot met hem gehad. Dan deed ik een lekker provocerende uitspraak over één of andere acteur of film, en dan ging hij een beetje politiek correct zitten tegensputteren. Dat vond ik toen wel lachen. Achteraf vind ik het wat minder. Maar ja, je weet toch niet hoe hij er zelf over dacht, misschien genoot hij zelf ook wel van zulke discussies.
Maar wie is die grote dikke vent dan?quote:Op zondag 21 september 2008 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat je een klein blond meisje was.
Vast een of andere sesamstraat-figuur.quote:Op zondag 21 september 2008 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar wie is die grote dikke vent dan?
Big Guyquote:Op zondag 21 september 2008 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vast een of andere sesamstraat-figuur.
Welnee, Dikkie Dik, waar dik niet slaat op jou uiteraard, maar op het poezeligequote:
Knuffelig, aaibaarquote:Op zondag 21 september 2008 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Noem me dan godverdomme gewoon dik. Hoe ver kan je mijn reputatie schaden.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vond hem er al nooit gezond uit zien.
Ik geloof niet dat je kanker geneest met een krop sla en de hond uit laten.quote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Eerlijk=eerlijk, ik dacht ook altijd; jongen, wat zie je er slecht uit, doe eens sla eten ofzo, ga effe naar buiten, doe wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |