Oké sorry. Maar de huichelarij van Stali vind ik werkelijk fenomenaal.quote:Op zondag 21 september 2008 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ga eens even een ander topic doen.
Ik weet niet precies hoe oud hij is. Maar leeftijd zegt niet zoveel dat betreft....quote:Op zondag 21 september 2008 23:14 schreef Stali het volgende:
Ja, dat was vrijdagavond idd.
Matter of factly mededelen en nooit veel prijsgeven. Maar ik geloof hem want je kunt van Aaah zeggen wat je wilt hij heeft dit soort dingen niet nodig om aandacht te krijgen.
Alleen al statistisch gezien is het al niet zo wonderlijk ook. Hij is uit 1971 meen ik gelezen te hebben. Ik ben bv. uit 1973 en 1 op 3 krijgt kanker zag ik op dat fondszakje. Geinig, dit gaan we dus vaker zien..
Enfin, ik hoop van harte dat Aaahtje lekker kan blijven posten op zijn manier en niet dat alles in teken komt te staan van zijn ziekte. En verder hoop ik ook dat hij geen pijn hoeft te lijden.
dat kan je in veel meer topics dan deze ten toon spreiden. niet hier dus.quote:Op zondag 21 september 2008 23:20 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Oké sorry. Maar de huichelarij van Stali vind ik werkelijk fenomenaal.
zolang het niet weerlegt is graag. anders voel ik me zo kut als hij dood is.quote:Op zondag 21 september 2008 23:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Laten we het ernstig houden.
Het is aan hem om het aannemelijk te maken. moet ie wel opschieten, want het topic is over een kleine 20 postings vol.quote:Op zondag 21 september 2008 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zolang het niet weerlegt is graag. anders voel ik me zo kut als hij dood is.
Als je mij zo graag persoonlijk wilt aanvallen, go ahead.quote:Op zondag 21 september 2008 23:20 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Koos Voos niet te vergeten.... dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik mis een hoop mensen
mccarthy
pietverdriet (opeens weg)
gronk
pmb
en nog wat oud gedienden
Je invoelend vermogen is niet zo hoog ontwikkeld.?quote:Op zondag 21 september 2008 23:20 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Mijn invoelend vemogen is bijzonder hoog ontwikkeld.quote:Op maandag 22 september 2008 00:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je invoelend vermogen is niet zo hoog ontwikkeld.?
*kuch*quote:Op maandag 22 september 2008 00:28 schreef Bluesdude het volgende:
je wilt toch niet te verbeten zijn dat je iemand dood wenst of iemands ziekte toejuicht... dat is pas superlullig...
(was @MarlaSinger)quote:Op zondag 21 september 2008 23:01 schreef Stali het volgende:
jij mag van mij ter plekke neerstorten hoor..
dat zeggen ze allemaal, die beneden de middelmaatvallendenquote:Op maandag 22 september 2008 00:32 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Mijn invoelend vemogen is bijzonder hoog ontwikkeld.
Is goed hoor, wat jij wilt.quote:Op maandag 22 september 2008 00:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal, die beneden de middelmaatvallenden
het blijkt dus van geen kanten zoals je op Stali reageert
Zij, ja zij doet mij aan iemand denken. Ik kan even niet op de naam komen.quote:Op maandag 22 september 2008 00:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je invoelend vermogen is niet zo hoog ontwikkeld.?
Wat Stali zei geldt voor mij ook....
Aaah en ik hebben elkaar ook veel vervloekt, verwenst, afgezeken, pootje gelicht..
Veel meegemaakt , zei Stali
Ondanks alle ergernis... je wilt toch niet te verbeten zijn dat je iemand dood wenst of iemands ziekte toejuicht... dat is pas superlullig...
Wie ben je eigenlijk? Ouwe bekende? Doe normaal dan en maak je bekend... met open vizier strijden heet dat...ipv stiekem doen
Doe geen moeite, troll zit al in de prullenbak.quote:Op maandag 22 september 2008 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zij, ja zij doet mij aan iemand denken. Ik kan even niet op de naam komen.
rustig aan maar hoe dan voor mij was hij opeens verdwenen.quote:Op zondag 21 september 2008 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
piet was niet ineens weg. dat heeft fok! voor elkaar gekregen, met misselijke linkse kutusers.
daarnaast hoop ik dat het subforum "RIP" niet ineens komt en ik geen credits krijg, zoals gewoonlijk met mijn briljante opmerkingen, suggesties en vraagstukken.
Dr. Nikita?quote:Zij, ja zij doet mij aan iemand denken. Ik kan even niet op de naam komen.
Nou, zijn inbreng was soms best stevig. Het was een straatvechter eerste klas. Maar teveel op de persoon. Alleen daarom zou je hem niet hoeven te missen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
rustig aan maar hoe dan voor mij was hij opeens verdwenen.
en ondanks dat ik het niet vaak met hem eens was mis je zo iemand toch
Nee. Moet FF zoeken...quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
rustig aan maar hoe dan voor mij was hij opeens verdwenen.
en ondanks dat ik het niet vaak met hem eens was mis je zo iemand toch
interpunctie is voor homo`squote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
is je interpunctie weggevallen?
ik mis hem ook. maar dat schreef ik al.
Dat is 'm.quote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo'n soortgelijke mededeling zou doen, geen drama, geen R&P, het was leuk hier en iedereen de groeten.
Zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |