Ik zal mijn "vermisten" topic eens reanimerenquote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik mis een hoop mensen
mccarthy
pietverdriet (opeens weg)
gronk
pmb
en nog wat oud gedienden
que?quote:Op zondag 21 september 2008 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ik moet weg,
sterkte Aah.
Over zoiets valt weinig zinnigs te melden, behalve misschien dat dit de relativiteit van veel strevingen aan het licht brengt.
Eng genoeg is het beeld wat je hier schetst niet zo vergezocht als ik graag zou willenquote:Op zondag 21 september 2008 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat niet over 3 maanden iemand opeens roept Weet je wie ik al een tijd niet meer gezien hebt? aahikwordgek!
En dat er dan weer allerlei pogingen door fokkers ondernomen moeten worden om desbetreffende user irl op te sporen (ja... dat is gebeurt in het verleden) en daarbij zijn achter gebleven familie wederom te confronteren met zijn dood.
Die zit tegenwoordig in de HOMO serie in ONZ.quote:
Best vaag eigenlijk. Ik ken TS niet irl, slechts van hier. En toch voelt zo'n bericht erg kut. Alsof het je buurman is.quote:Op zondag 21 september 2008 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ik moet weg,
sterkte Aah.
Over zoiets valt weinig zinnigs te melden, behalve misschien dat dit de relativiteit van veel strevingen aan het licht brengt.
Hmmm, nee lamaar.quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig in de HOMO serie in ONZ.Misschien moet je daar eens met m daten.
piet was niet ineens weg. dat heeft fok! voor elkaar gekregen, met misselijke linkse kutusers.quote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik mis een hoop mensen
mccarthy
pietverdriet (opeens weg)
gronk
pmb
en nog wat oud gedienden
Nee precies, zie de CartWOman initiatieven.quote:Op zondag 21 september 2008 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eng genoeg is het beeld wat je hier schetst niet zo vergezocht als ik graag zou willen.
Mjah, als ik het zou aankondigen zou ik dat toch wel op een manier doen waardoor er minder twijfels over zouden bestaan.quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik betwijfel of het echt is allemaal, het zou best kunnen, tis iig niet zijn soort humor om daarover grappen te maken.
Tussen al dat raaskallen zit zo nu en dan een lichtpuntje.quote:Op zondag 21 september 2008 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
piet was niet ineens weg. dat heeft fok! voor elkaar gekregen, met misselijke linkse kutusers.
daarnaast hoop ik dat het subforum "RIP" niet ineens komt en ik geen credits krijg, zoals gewoonlijk met mijn briljante opmerkingen, suggesties en vraagstukken.
MUUS was men toch ook actief achteraan gegaan?quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee precies, zie de CartWOman initiatieven.
Sheit zeg, het is nog echt waar ook!quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig in de HOMO serie in ONZ.Misschien moet je daar eens met m daten.
rot op linkse zak.quote:Op zondag 21 september 2008 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tussen al dat raaskallen zit zo nu en dan een lichtpuntje.
Je hebt zeker een episode POL SC gemist?quote:Op zondag 21 september 2008 22:23 schreef MarlaSinger het volgende:
[..]
Sheit zeg, het is nog echt waar ook!
muus was niks vergeleken bij aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 21 september 2008 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
MUUS was men toch ook actief achteraan gegaan?
Hoe dan ook, Aaah, sterkte.
Nog even.quote:
lol.quote:
Nee, hèhè.quote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je kanker geneest met een krop sla en de hond uit laten.
Dank je voor de sociale betrokkenheid. Dat had dit topic nodig.quote:Op zondag 21 september 2008 22:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, hèhè.
Maar voor dit bericht had ik wel het idee dat ie wat moest doen, het idee dat ik nu ook bij andere FoK!'ers heb, zonder dat ze kanker hebben.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dank je voor de sociale betrokkenheid. Dat had dit topic nodig.
Godsamme Swets, wat is dit nou weer?quote:Op zondag 21 september 2008 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Dank je voor de sociale betrokkenheid. Dat had dit topic nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |