quote:Op zondag 21 september 2008 00:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, ff bijlezen.
Reuni was leuk, -J-D- vaak gespot, sta zelfs nog op de foto
.
Beterquote:
quote:
quote:
Nee dat ook niet, maar ik merk wel dat dit ontzettend relaxed leert. net alweer een werkgroep gedaanquote:Op zondag 21 september 2008 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alsof je tijdens de collegeweken zin hebt om 't hele boek te lezen.
quote:Op zondag 21 september 2008 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan 't wel ontkennen, het is toch zo.
Kijk eens in de spiegel.quote:
Bugje hier en daar, 't blijft nieuw natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2008 12:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom quote ie de pi nu niet mee dan
Of ist omdat ik fok silver gebruikquote:Op zondag 21 september 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bugje hier en daar, 't blijft nieuw natuurlijk.
Nou, als jij quote zie ik de PI welquote:Op zondag 21 september 2008 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, bagger heeft 't ook.
Geen idee of ik er ben dus weet ook niet of ik er zin in hebquote:Op zondag 21 september 2008 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
maar, hebben we al zin in de 10e meet?
Sigs uitzetten.quote:Op zondag 21 september 2008 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weetje hoeveel meer je moet scrollen door die layout![]()
wat is jouw bagger-excuus?quote:Op zondag 21 september 2008 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geen idee of ik er ben dus weet ook niet of ik er zin in heb
Als iemand iets leuks heeft refereert iemand anders er wel aan, en dan zoek je 'm op in 't profielquote:
Mjah, het hoort erbij vind ikquote:Op zondag 21 september 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als iemand iets leuks heeft refereert iemand anders er wel aan, en dan zoek je 'm op in 't profiel.
Ik zie net dat het in een oneven week valtquote:Op zondag 21 september 2008 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bagger dus, je hebt nog 3 weken om vrij te regelen
voor mij ook niet hoor, denk ikquote:Op zondag 21 september 2008 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh heb mezelf al bij de komers gezet, maar wordt gewoon geen afterparty dan.
quote:Op zondag 21 september 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kutzooi
Heb ik een bestand dat ik nodig heb om te leren niet op de laptop staan maar op de externe harde schijf. Die dus nog op mijn kamer is. moet net over dat onderwerp een aantal vragen voorbereiden voor mijn mondeling.
Naja dan gooi ik mijn planning maar om en ga ik nu de werkgroepen leren die ik anders morgen zou leren.
Volgens mij zie ik dubbel!quote:Op zondag 21 september 2008 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
morgenavond denk ik
Blegh, ik heb een bepaald bestand wat ik nodig heb om te leren niet op de laptop staan, dus nu kan ik die werkgroep + vragen gesteld door docent die ik mag voorbereiden voor het mondeling, niet leren op dit moment. Moet ik dus mijn planning om gaan gooien en daar heb ik totaal geen zin in![]()
Omdat die laatste werkgroepen zo saai zijn en ik dat eigenlijk allemaal al weet. Dus als ik nu toch ff ga leren, zul je zien dat die werkgroepen snel klaar zijn en ben ik wel klaar voor vandaagmaar ik ontken dat nog even
Niet iedereen die hier post, post daar. En vice versa. Wijsneusquote:Op zondag 21 september 2008 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zie ik dubbel!
Thx for the backupquote:Op zondag 21 september 2008 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
ja man wijsneus
quote:Op zondag 21 september 2008 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, hoe lief! Is het nu dan eindelijk aan?
Que?quote:Op zondag 21 september 2008 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof dat ik daar ook maar moet gaan fipo'en.
In 't RUtopicquote:
Waar ga je heen danquote:Op zondag 21 september 2008 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nieuwe staat trouwens klaar, en ik moet zo weg.
Nijmegen #213 - waar de verswarming langzaam toeslaatquote:
Verjaardagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |